Het ging over pilsquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Magneet het volgende:
Ik drink amper bier, thuis heel zeldzaam een palmpje maar het liefst is van een Rochefort of een Achelse kluis ofzo liefst de 10 varianten
Oh wow! De Thor is een eenmalige botteling. Da's er wel eentje om op speciale momenten van te genietenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn vader zoeen Highland Park Thor dinges gegeven vorig jaar en sindsdien is ie in dubio of ie hem opdrinkt of langer laat staan
Karmelietquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
pils doe ik niet aan bier is bier het ene is alleen wat lekkerder dan het andere.
samenwoner?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:45 schreef Greys het volgende:
Een whisky meet is de enige FOK! meet waar mijn samenwoner ooit wellicht naar toe zou gaan
Er staat hier een heel arsenaal en er is ook een heuse administratie van wat ie allemaal wel en niet heeft en wel en niet ooit heeft gedronken enzo.
quote:
Die ene die ook in haar flamoesje mag. True storyquote:
moet ik zaterdag morgen nog ff naar de Achelse Kluis rijden voor je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Karmeliet
Ik heb hier een http://www.beerplanet.eu/index.php?cnt=6&UBID=1145006 "T smisje speciaal" staan. Durf hem niet te drinken want zonde.
En ik had op mijn verjaardag zaterdag een Petrus Speciale, dat was gewoon echt pure azijn
Is dat niet vet ver weg voor je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet ik zaterdag morgen nog ff naar de Achelse Kluis rijden voor je?
Raar woord, samenwoner. Klinkt als een huisgenoot die ze toevallig ook wel eens neukt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ene die ook in haar flamoesje mag. True story
Hoezo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Magneet het volgende:
Volgens mij valt Bart's hele fantasiewereld nu in duigen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
ergens tussen de 5 en 10 minuten rijden afhankelijk van hoe die belgen doorrijden.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ene die ook in haar flamoesje mag. True story
Allebei foutquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Raar woord, samenwoner. Klinkt als een huisgenoot die ze toevallig ook wel eens neukt.
Ik zou deze man keihard raken (nohommo) [/promotie-voor-rob]quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Dames, ik ben nog beschikbaar *poseert*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |