Mot ik wachten tot vanmiddag of wil je het nu al horen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, fiets![]()
Als Cat dit leest zal ik wel wat te horen krijgen op de terugweg straks
Meteen ondertitel aangepast!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou deze man keihard raken (nohommo) [/promotie-voor-rob]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Meteen ondertitel aangepast!
met sauce Andalouse? Piripiri-saus? Of echte Belse masjenès?quote:
Geen idee.quote:
Oké, schoenmaat, inkomen, woonplaats en houd je van katten en dan praten we verder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Dames, ik ben nog beschikbaar *poseert*
Van verdriet kan ik niet goed meer tiepenquote:
43, 2*.***, via pm, nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, schoenmaat, inkomen, woonplaats en houd je van katten en dan praten we verder.![]()
Dat LH je wil doen spreekt wel al ontzettend voor je.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriehietquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van verdriet kan ik niet goed meer tiepen
38, veel, weet je al, neequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, schoenmaat, inkomen, woonplaats en houd je van katten en dan praten we verder.![]()
Ik ga wel samen met Bart ons verdriet wegdrinkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Droog je tranen ook al heb je veel verdriehiet
Je kan treuren net als Bart maar Greys wil niehiet
Erik Jezus Klaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot zo ver het spannende leven van Erik Jezus Klaas.
41.5 / ja / 010 / ja, ondanks allergie. Nu jij. Oogkleur, favo cup-a-soup, rijbewijs en houd je van stand-up comedy?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht jaloers op jequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
Feitelijk is België dichterbij dan die andere grens hier in de buurt, die met Limburg.
Jouw feestjequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mot ik wachten tot vanmiddag of wil je het nu al horen?![]()
En PokkeWens haar beterschap van me!
Deel twee "Mijn veter is stuk" binnenkort in de boekhandel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot zo ver het spannende leven van Erik Jezus Klaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |