Mot ik wachten tot vanmiddag of wil je het nu al horen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, fiets![]()
Als Cat dit leest zal ik wel wat te horen krijgen op de terugweg straks
Meteen ondertitel aangepast!quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou deze man keihard raken (nohommo) [/promotie-voor-rob]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Meteen ondertitel aangepast!
met sauce Andalouse? Piripiri-saus? Of echte Belse masjenès?quote:
Geen idee.quote:
Oké, schoenmaat, inkomen, woonplaats en houd je van katten en dan praten we verder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:57 schreef robdriessen het volgende:
Dames, ik ben nog beschikbaar *poseert*
Van verdriet kan ik niet goed meer tiepenquote:
43, 2*.***, via pm, nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, schoenmaat, inkomen, woonplaats en houd je van katten en dan praten we verder.![]()
Dat LH je wil doen spreekt wel al ontzettend voor je.
Droog je tranen ook al heb je veel verdriehietquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van verdriet kan ik niet goed meer tiepen
38, veel, weet je al, neequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, schoenmaat, inkomen, woonplaats en houd je van katten en dan praten we verder.![]()
Ik ga wel samen met Bart ons verdriet wegdrinkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Droog je tranen ook al heb je veel verdriehiet
Je kan treuren net als Bart maar Greys wil niehiet
Erik Jezus Klaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot zo ver het spannende leven van Erik Jezus Klaas.
41.5 / ja / 010 / ja, ondanks allergie. Nu jij. Oogkleur, favo cup-a-soup, rijbewijs en houd je van stand-up comedy?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht jaloers op jequote:Op donderdag 24 januari 2013 09:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
Feitelijk is België dichterbij dan die andere grens hier in de buurt, die met Limburg.
Jouw feestjequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mot ik wachten tot vanmiddag of wil je het nu al horen?![]()
En PokkeWens haar beterschap van me!
Deel twee "Mijn veter is stuk" binnenkort in de boekhandel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot zo ver het spannende leven van Erik Jezus Klaas.
mocht je ooit aan oerbier kunnen komen kan ik je dat ook aanraden. Ooit een rondleiding gehad daar met andere FOK!kers.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt hoor, als mijn biografie later geschreven wordt omdat ik natuurlijk een beroemd figuur ben geworden dan gaat dat zo tegenvallen.
Oerbier of oerbeer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
mocht je ooit aan oerbier kunnen komen kan ik je dat ook aanraden. Ooit een rondleiding gehad daar met andere FOK!kers.
[ afbeelding ]
Sssst, het is een strikvraagquote:
Ik ga mijn kerel eens lief aankijken. Ik wilde toch nog binnenkort een hotel doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
mocht je ooit aan oerbier kunnen komen kan ik je dat ook aanraden. Ooit een rondleiding gehad daar met andere FOK!kers.
[ afbeelding ]
quote:
dat we hebben ook nog Budels bier hier in het dorp maar de meeste vinden dat kattezeik ( ik vind het matig drinkbaar)quote:
Ooohh sorryquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sssst, het is een strikvraag
Aan oerbeer komenquote:
En o zo productief.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
Nu pas naar je werk?Ik ben hier al vanaf half 8 ofzo
eerst ff goed informeren rondleiding zijn niet ieder weekend geloof ik en ze brouwen maar 1 keer per maand als ik het goed heb.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga mijn kerel eens lief aankijken. Ik wilde toch nog binnenkort een hotel doen
Nee, budels heb ik gehad. Dat vind ik niet lekker. Judasquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
dat we hebben ook nog Budels bier hier in het dorp maar de meeste vinden dat kattezeik ( ik vind het matig drinkbaar)
quote:
check!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
eerst ff goed informeren rondleiding zijn niet ieder weekend geloof ik en ze brouwen maar 1 keer per maand als ik het goed heb.
en neem yvonne mee, ze heeft het toen georganiseerd maar kwam uiteindelijk zelf pas later die dagquote:
Blauw én bruin/chinese tomaat/ja (sinds een paar jaar zelfs geen keuring meer nodig!)/jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
41.5 / ja / 010 / ja, ondanks allergie. Nu jij. Oogkleur, favo cup-a-soup, rijbewijs en houd je van stand-up comedy?
WAAROM NAM JE MIJN AANBOD VAN EEN LIFT NIET AAN EN MOEST JE PER SE OP DAT FIETSJE KLIMMEN?quote:
Nasty!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sssst, het is een strikvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |