quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt hoor, als mijn biografie later geschreven wordt omdat ik natuurlijk een beroemd figuur ben geworden dan gaat dat zo tegenvallen.
Oerbier of oerbeer?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
mocht je ooit aan oerbier kunnen komen kan ik je dat ook aanraden. Ooit een rondleiding gehad daar met andere FOK!kers.
[ afbeelding ]
Sssst, het is een strikvraagquote:
Ik ga mijn kerel eens lief aankijken. Ik wilde toch nog binnenkort een hotel doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
mocht je ooit aan oerbier kunnen komen kan ik je dat ook aanraden. Ooit een rondleiding gehad daar met andere FOK!kers.
[ afbeelding ]
quote:
dat we hebben ook nog Budels bier hier in het dorp maar de meeste vinden dat kattezeik ( ik vind het matig drinkbaar)quote:
Ooohh sorryquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sssst, het is een strikvraag
Aan oerbeer komenquote:
En o zo productief.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
Nu pas naar je werk?Ik ben hier al vanaf half 8 ofzo
eerst ff goed informeren rondleiding zijn niet ieder weekend geloof ik en ze brouwen maar 1 keer per maand als ik het goed heb.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga mijn kerel eens lief aankijken. Ik wilde toch nog binnenkort een hotel doen
Nee, budels heb ik gehad. Dat vind ik niet lekker. Judasquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
dat we hebben ook nog Budels bier hier in het dorp maar de meeste vinden dat kattezeik ( ik vind het matig drinkbaar)
quote:
check!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
eerst ff goed informeren rondleiding zijn niet ieder weekend geloof ik en ze brouwen maar 1 keer per maand als ik het goed heb.
en neem yvonne mee, ze heeft het toen georganiseerd maar kwam uiteindelijk zelf pas later die dagquote:
Blauw én bruin/chinese tomaat/ja (sinds een paar jaar zelfs geen keuring meer nodig!)/jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
41.5 / ja / 010 / ja, ondanks allergie. Nu jij. Oogkleur, favo cup-a-soup, rijbewijs en houd je van stand-up comedy?
WAAROM NAM JE MIJN AANBOD VAN EEN LIFT NIET AAN EN MOEST JE PER SE OP DAT FIETSJE KLIMMEN?quote:
Nasty!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sssst, het is een strikvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |