nee, die wonen toch sowieso niet samenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haal je Kees niet door elkaar met Huubke dan?
Weet je daar nooit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, die wonen toch sowieso niet samen
Blijkbaar vind Lens het nodig om elke transferperiode te verkondigen dat hij wil vertrekkenquote:Jeremain Lens draait er niet omheen: als het aan hem ligt, is dit zijn laatste seizoen in dienst van PSV. De vleugelaanvaller acht de tijd rijp voor een nieuwe uitdaging en zou het liefst met een landstitel op zak naar het buitenland trekken. Dat is geen onrealistisch scenario, vindt Lens. "Ik denk dat wij nog steeds de grootste favoriet voor de titel zijn", zegt de geboren Amsterdammer in Metro.
Lens vindt zichzelf na zeven jaar profvoetbal in Nederland volwassen genoeg voor een stap hogerop. "Ik heb niet tot 2015 bij PSV getekend om dat contract uit te dienen en PSV heeft niet de intentie om me gratis te laten gaan", verduidelijkt de voormalig speler van AZ en NEC. "Dan moet je kijken wanneer het moment is en dat is nu. Dat baseer ik op de jaren die ik in Nederland heb gespeeld, ik merk dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging."
"Afgelopen seizoen had ik de kans om naar Southampton te vertrekken. Ik heb dat bewust een beetje afgehouden, het was ook niet het goede moment. Maar aan het eind van dit seizoen ben je een jaar verder en is het wel de tijd om te gaan", meent Lens. die belangrijker wil worden in zijn laatste maanden bij PSV. "Ik heb een redelijk seizoen, maar het kan altijd beter. Ik kan meer goals maken, belangrijker zijn voor het elftal. Dit seizoen is het wel constanter. Maar al met al is het nog niet goed genoeg."
Mensen vragen het hem en hij geeft antwoord. Is niet zo, dat hij de journalisten zelf opzoekt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijkbaar vind Lens het nodig om elke transferperiode te verkondigen dat hij wil vertrekkenHij heeft het nu al in een aantal interviews gemeld tijdens de winter window. Lijkt me dat er weinig clubs op hem zitten te wachten als die zagen hoe ongemotiveerd hij tegen Zwolle speelde.
Dan is een keer wel voldoende. In elk interview moet hij kennelijk nogmaals benadrukken weg te willen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen vragen het hem en hij geeft antwoord. Is niet zo, dat hij de journalisten zelf opzoekt.
Van mij mag hij, vandaag zelfsquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan is een keer wel voldoende. In elk interview moet hij kennelijk nogmaals benadrukken weg te willen.
Tenminste altijd eerlijk. Ook een vd weinigen die tegen Rutten in is gegaan. Doet altijd zijn best. Kan t van hem wel hebben iniedergeval. Draait er niet zo omheen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijkbaar vind Lens het nodig om elke transferperiode te verkondigen dat hij wil vertrekkenHij heeft het nu al in een aantal interviews gemeld tijdens de winter window. Lijkt me dat er weinig clubs op hem zitten te wachten als die zagen hoe ongemotiveerd hij tegen Zwolle speelde.
Hij toonde nog een beetje ballen tegen PEC, alleen mislukte er gewoon veel. Kan ik beter hebben dan de meesten hoor, jammer dat ie weg wil.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die ballen toonde hij ja, naast de goalquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij toonde nog een beetje ballen tegen PEC, alleen mislukte er gewoon veel. Kan ik beter hebben dan de meesten hoor, jammer dat ie weg wil.
Inderdaad, Lens lijkt toonbeeld van de wisselvalligheid van PSV. Kan geweldig goed zijn, maar ontstijgt zeer regelmatig de middelmaat niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van mij mag hij, vandaag zelfs
Al 35+ keer buitenspel gestaan, die man verpest zoveel aanvallen van PSV. Kansloze speler dat het is, mag van mij zsm wegquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Inderdaad, Lens lijkt toonbeeld van de wisselvalligheid van PSV. Kan geweldig goed zijn, maar ontstijgt zeer regelmatig de middelmaat niet.
en toen hij in zijn goede periode was was het nog de beste speler (op Strootman na). Heerlijk die veranderlijkheid binnen t voetbalwereldje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al 35+ keer buitenspel gestaan, die man verpest zoveel aanvallen van PSV. Kansloze speler dat het is, mag van mij zsm weg
Uhm nee hoor, Lens zal never credits van mij krijgen. Toen was ik wel blij met zijn goals, maar na Ajax heb ik het licht gezien en die man kan er gewoon werkelijk niks van. Ook al knalt hij zaterdag er 5 inquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
en toen hij in zijn goede periode was was het nog de beste speler (op Strootman na). Heerlijk die veranderlijkheid binnen t voetbalwereldje.
En toen stopte ik.quote:Ik moet toch zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de selectie van PSV, met name hun aanval is ongeloofelijk goed met Marcus Berg, ...
Hij vond Bril te mainstream?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat toont maar aan hoe erg de waan van de dag regeert.
Overigens Doublepain, als je Lens nooit credits geeft, waarom wilde je een shirt met zijn naam dan aanschaffen?
Neuh dat is al weg na Ajax uit, ik heb het licht gezien. Die man moet zsm weg uit Eindhovenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat toont maar aan hoe erg de waan van de dag regeert.
Overigens Doublepain, als je Lens nooit credits geeft, waarom wilde je een shirt met zijn naam dan aanschaffen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 00:19:01 ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit was trouwens mijn eerste UI voordat je het vraagt:Pure kunst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
ik ga nu weer in herhaling vallen maar: Mentale weerbaarheid.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:28 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat het bij Lens voor een deel toch ook echt de motivatie is. Toen hij vorig seizoen zijn basisplaats kwijt raakte en een keer tegen Heracles in mocht vallen maakte hij meteen een hattrick. Hij was getergd en op zoek naar sportieve revanche. Aan het begin van dit seizoen toen hij moest vechten voor zijn basisplek spatte de kwaliteit er van af, daarna verviel hij weer in zijn standaard vormdip.
Ik krijg ook altijd het idee als ik zijn gezicht zie dat hij er allemaal niet zoveel plezier in heeft. Hij heeft zich al vaak uitgesproken dat hij PSV als een tussenstap ziet om naar het buitenland te vertrekken, dus hij zal wel met weinig plezier in Eindhoven voetballen.
Er zijn gewoon mensen die een gezicht hebben die weinig emotie tonen (dat heb ik ook). Van binnen ben je wel blij, getergd en etc., maar dat laat je dan niet zien. Heeft niets te maken, dat hij geen inzet toont of niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:28 schreef Scarface88 het volgende:
Ik krijg ook altijd het idee als ik zijn gezicht zie dat hij er allemaal niet zoveel plezier in heeft. Hij heeft zich al vaak uitgesproken dat hij PSV als een tussenstap ziet om naar het buitenland te vertrekken, dus hij zal wel met weinig plezier in Eindhoven voetballen.
Maar levert wel snel een vooroordeel op.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen die een gezicht hebben die weinig emotie tonen (dat heb ik ook). Van binnen ben je wel blij, getergd en etc., maar dat laat je dan niet zien. Heeft niets te maken, dat hij geen inzet toont of niet.
quote:Lens spreekt duidelijke taal: 'Moment van vertrek is nu'
Jeremain Lens is ambitieus. De 25-jarige aanvaller van PSV is op zoek naar een nieuwe uitdaging en verkast liever vandaag dan morgen naar een buitenlandse topcompetitie.
"Ik heb niet tot 2015 bij PSV getekend om dat contract uit te dienen en PSV heeft niet de intentie om me gratis te laten gaan", spreekt hij duidelijke taal in gesprek met Metro. "Dan moet je kijken wanneer het moment is en dat is nu. Dat baseer ik op de jaren die ik in Nederland heb gespeeld, ik merk dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging."
"Afgelopen seizoen had ik de kans om naar Southampton te vertrekken", vertelt Lens. "Ik heb dat bewust een beetje afgehouden, het was ook niet het goede moment. Maar aan het eind van dit seizoen ben je een jaar verder en is het wel de tijd om te gaan."
Na een uitstekende seizoensstart viel Lens de voorbije maanden ietwat terug. "Ik heb een redelijk seizoen, maar het kan altijd beter. Ik kan meer goals maken, belangrijker zijn voor het elftal. Dit seizoen is het wel constanter. Maar al met al is het nog niet goed genoeg."
Vind ik ook de irritatie van afdruipen.quote:Strootman: 'Mark en ik spraken erover allebei geel te pakken'
Door SANDER BERENDS __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 24 januari '13 10:51
Kevin Strootman spreekt de opinie tegen dat PSV dit seizoen bewust de Europa League heeft laten lopen. "Onze prestaties in dat toernooi zijn een veel te groot onderwerp geworden."
Foto
De Eindhovense club werd in de groepsfase uitgeschakeld, nadat de club maar twee van haar zes duels wist te winnen en één gelijkspel uit het vuur sleepte. "Ik heb zelfs mensen erover horen praten die er totaal geen verstand van hebben. Niemand bepaalt hoe en met wie we spelen. Dat regelen we zelf wel."
"We hebben noodgedwongen bepaalde keuzes moeten maken. Als het fifty-fity was of iemand kon spelen, dan speelde hij niet. Daarnaast hebben we gewoon niet goed gepresteerd in de Europa League. Met of zonder een paar invallers, dan nóg moet je van een middenmoter uit Zweden (AIK Solna, red.) winnen. Het is belachelijk dat we tegen hen maar één puntje haalden in twee wedstrijden," vertelt Strootman in Voetbal International.
"Dat wil niet zeggen dat we het hebben laten lopen, maar dat we een andere prioriteit hadden. Ikzelf wil altijd spelen. Mark van Bommel en ik hadden het er voor NAC-uit nog over dat het best verstandig zou zijn allebei geel te pakken. Dan zouden we immers geschorst zijn voor PEC Zwolle", legt de 22-jarige middenvelder uit.
"Toch hebben we geen geel gepakt. Ook hij wil alles spelen. Voor de Europa League zijn er gewoon prioriteiten gesteld. Voor ons is de titel het belangrijkst. Fitte jongens hebben gespeeld in Europa, twijfelgevallen niet."
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef Chase_Utley het volgende:
VBL / PSV: nu al de kampioen van 2010/2011?
Interessant leesvoer. Wat kan het toch raar lopen in de voetballerij.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:06 schreef Buitendam het volgende:
Hoe dan ook; Brands is nu al koning, hier in het zuiden.
Haha. Ik denk dat er weinig verschil in sfeer zal zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:39 schreef Doublepain het volgende:
Het is te begrijpen dat Feyenoord bang voor een vol stadion is.
Dat, ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:09 schreef jpg97 het volgende:
PSV is gewoon kapot ( en dat is ingegaan met komst van Reker, en Brands maakt het allemaal nog erger ).
Ik herken werkelijk NIETS meer van het PSV van vroeger.
Zowel in spel op het veld, instelling van spelers, instelling van supporters, de scouting...
Ik weet ook zeker dat PSV dit jaar weer geen kampioen gaat worden, de mannen die PSV uit het slop moesten halen ( van Bommel en Advocaat ) delen hopeloos in de malaise.
Dus jij vindt dat Feyenoord geld moet toeleggen zodat er meer PSVers naar het stadion komen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:39 schreef Doublepain het volgende:
Het is te begrijpen dat Feyenoord bang voor een vol stadion is.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:09 schreef jpg97 het volgende:
PSV is gewoon kapot ( en dat is ingegaan met komst van Reker, en Brands maakt het allemaal nog erger ).
Ik herken werkelijk NIETS meer van het PSV van vroeger.
Zowel in spel op het veld, instelling van spelers, instelling van supporters, de scouting...
Ik weet ook zeker dat PSV dit jaar weer geen kampioen gaat worden, de mannen die PSV uit het slop moesten halen ( van Bommel en Advocaat ) delen hopeloos in de malaise.
Hoezo kapitaalvernietiging?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]Ik mag het hopen
Maar ik denk dat het nogal overdreven wordt. Gewoon een keer grote schoonmaak. Er zullen wat spelers bij zijn waar je geen winst (of zelfs wat verlies) op maakt, maar al met al zal dat samen geen (groot) negatief saldo opleveren. Volgend jaar zal er wel een heel ander PSV staan.
Dat heet nou clubliefde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat er weinig kaarten zijn verkocht voor het bekerduel met Feyenoord.
Ik zou zelf ook geen geld meer uitgeven aan een kaartje, en dan in de kou op de tribune te zitten om je vervolgens groen en geel te ergeren.
Thuis verliezen van PEC Zwolle, alsjeblieft zeg. En ook nog kansloos....
Hoeft nog niet zo'n kapitaalvernietiging te zijn hoor. Op Lens en Strootman maak je winst, Matavz speel je quite, Wijnaldum en Mertens een beperkt verlies. Alles samen zal je geen groot verlies lijden. Bouma, Bommel laten stoppen, nog wat verdedigertjes verkopen. Kun je opnieuw beginnen met een selectie die wel de juiste instelling heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hoezo kapitaalvernietiging?
Grote schoonmaak of niet, als daar weer spelers bij komen uit de visie van Brands dan zal het nieuwe materiaal ook van het niveau "schoot op het bord scouting" zijn.
Ik snap ook wel dat er weinig kaarten zijn verkocht voor het bekerduel met Feyenoord.
Ik zou zelf ook geen geld meer uitgeven aan een kaartje, en dan in de kou op de tribune te zitten om je vervolgens groen en geel te ergeren.
Ik heb steeds meer het gevoel dat zowel Rutten als Advocaat als Cocu als Faber er niks aan kunnen doen, maar dat het echt een dieper probleem is binnen PSV.
Thuis verliezen van PEC Zwolle, alsjeblieft zeg. En ook nog kansloos....
Ja kan zijn, en er zijn heus wel supporters die inderdaad wél gaan ( en dan in het stadion de eigen spelers gaan uitfluiten ).quote:
Zulks een verwende successupporterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Na de zoveelste teleurstelling, in het zoveelste teleurstellende jaar, eens een statement willen maken richting spelers en staf van PSV.
Zoveelste teleurstelling in het zoveelste teleurstellende jaar?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja kan zijn, en er zijn heus wel supporters die inderdaad wél gaan ( en dan in het stadion de eigen spelers gaan uitfluiten ).
Maar ik kan me goed voorstellen dat er supporters zijn die, na de zoveelste teleurstelling, in het zoveelste teleurstellende jaar, eens een statement willen maken richting spelers en staf van PSV.
Niet dat dat helpt, want de instelling van de spelers blijft belabberd. Ze hebben ook totaal geen respect voor de toeschouwers die geld uitgeven om te komen kijken en supporten.
Sowieso, welke gek betaald er 37,50 (?) voor een kwartfinale van een beker. Je weet wel, die prijs die in Nederland altijd gebagatelliseerd wordt zodra je hem wint, en dan ook nog de kwartfinale.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waar kaartjes op de normaalste plekken 30+ kosten-> kwartfinale beker->Feyenoord..
Reden lijkt me duidelijk om niet te gaan.
Als je zoon van een PSV-icoon bent, kan het wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:57 schreef Tyron het volgende:
ik geloof ook niet dat iemand vrijwillig voor psv is, meestal een slechte opvoeding of dwang is de oorzaak
hihihihihiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:57 schreef Tyron het volgende:
ik geloof ook niet dat iemand vrijwillig voor psv is, meestal een slechte opvoeding of dwang is de oorzaak
Jij bent alleen voor Ajax omdat je dan kunt fappen op Eriksen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:57 schreef Tyron het volgende:
ook voordat eriksen kwam (haha) was ik al voor ajaxquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent alleen voor Ajax omdat je dan kunt fappen op Eriksen.
Nee, niet verwend en al helemaal geen successupporter.quote:
Mwah. Ik durf te wedden, dat als de kaartjes gewoon weer rond de 15¤ lagen, er minstens 25k supporters waren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, niet verwend en al helemaal geen successupporter.
Maar je mag toch wel aannemen dat je, met alle respect voor PEC Zwolle, thuis minimaal weerstand kan geven tegen een tegenstander van dat formaat.
Je verwacht toch ook niet dat een een kwaliteitsproduct na een maand kapot gaat?
Dit was een wedstrijd waar alles mis ging. 3 man mist voor open goal, alle ballen kwamen aan bij PEC Zwolle, rode kaart uit frustratie ervan etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, niet verwend en al helemaal geen successupporter.
Maar je mag toch wel aannemen dat je, met alle respect voor PEC Zwolle, thuis minimaal weerstand kan geven tegen een tegenstander van dat formaat.
Je verwacht toch ook niet dat een een kwaliteitsproduct na een maand kapot gaat?
Dit soort nederlagen zijn allang geen incident meer, iets wat de PSVers maar niet willen lijken te beseffen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit was een wedstrijd waar alles mis ging. 3 man mist voor open goal, alle ballen kwamen aan bij PEC Zwolle, rode kaart uit frustratie ervan etc.
Om nou te zeggen dat alles kapot is na een wedstrijd gaat wat te ver, thuis verliezen is idd schandalig maar om nou iedereen eruit te flikkeren en opnieuw te beginnen gaat ook wel te ver.
Want?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dit soort nederlagen zijn allang geen incident meer, iets wat de PSVers maar niet willen lijken te beseffen.
Gebeurt thuis ook zo verdomd vaak.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dit soort nederlagen zijn allang geen incident meer, iets wat de PSVers maar niet willen lijken te beseffen.
Als je dan die interviews na afloop ziet dan ontbreekt elke vorm van realiteit. Mark van Bommel praat alleen maar over die gemiste kans.
quote:
Want PSV is een team dat uit los zand bestaat en puur op individuele klasse overeind blijft (Nu chargeer ik lichtelijk maar ik vergelijk het even met de andere Nederlandse topclubs)quote:
Toch stond PSV gewoon eerste. Maar ik voorzie geen problemen, dit was een incidentje. Spelers weten dat ze nu niet weer achterop willen raken, dus dit komt wel goed. Maar dat basseer ik op mijn eigen mening uiteraard.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Want PSV is een team dat uit los zand bestaat en puur op individuele klasse overeind blijft (Nu chargeer ik lichtelijk maar ik vergelijk het even met de andere Nederlandse topclubs)
Als ze dan hun dag niet hebben dan kan je gewoon verliezen, iets wat PSV dit jaargang (En de vorige jaargangen) al genoeg is overkomen. Dan kan ik het geen incident meer noemen. Daar zijn er te veel verliespartijen voor geweest.
Ik baseer het op de selectie en voorgaande jaren. En het is niet gek dat PSV eerste stond, ze hebben namelijk prima individuele kwaliteiten die een wedstrijd voor je kunnen beslissen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch stond PSV gewoon eerste. Maar ik voorzie geen problemen, dit was een incidentje. Spelers weten dat ze nu niet weer achterop willen raken, dus dit komt wel goed. Maar dat basseer ik op mijn eigen mening uiteraard.
Je vergeet alleen 1 feit. Het is nieuw dat ze nu ook in de competitie, thuis beginnen te verliezen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik baseer het op de selectie en voorgaande jaren. En het is niet gek dat PSV eerste stond, ze hebben namelijk prima individuele kwaliteiten die een wedstrijd voor je kunnen beslissen.
Maar als team vind ik Ajax een stuk verder en ik verwacht eigenlijk dat Ajax wel boven PSV gaat eindigen. Puur om het feit dat zij makkelijker mensen kunnen in passen bij blessures/schorsingen omdat ze qua positiespel een stuk verder zijn. Dat is de basis.
En jij mag het blijven bagatelliseren als incidentje hoor, maar ik denk dat je dan nog wel vaker mag bagatelliseren.
Moet je nagaan, dan is het nog beroerder gesteld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je vergeet alleen 1 feit. Het is nieuw dat ze nu ook in de competitie, thuis beginnen te verliezen.
That's my point.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dan is het nog beroerder gesteld.
Als we een American Football club waren misschien wel ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
Miss kan Gini jullie aan de punten helpen komend weekend?
We hebben ook een waterboy nodig, dus die rol kan Gini perfect vervullenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als we een American Football club waren misschien wel ja.
Heracles Almelo vs. Eindhoven Falcons. Falcons met Wijnaldum als Kicker.
Is er ook een oplossing om jou van het forum te verwijderen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige oplossing voor PSV is: ''Koop Bulykin''
Zo! Jullie zijn weer ff met beide beentjes op de grond gezet door Stinho.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV'ers kunnen alleen dit:
Stroot[insertheldachtigebenoeming]op een reactie dat PSV-bash
etc. Het zijn zulke hersenloze debieltjes.
Hem een beetje opfokken en dan gaat hij zo over de schreef. Eitje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er ook een oplossing om jou van het forum te verwijderen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:57 schreef Tyron het volgende:
WIllemsquote:
scherpe analysequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WIllems
Ik kan slecht tegen kinderachtige flauwekulopmerkingensoms wat gevaarlijk op FOK!, ik weet het..
Nouja, als ze morgen weer winnen zijn de trolls weer een weekje weg. Als we weer een keer verliezen zijn ze er weer. Zo houden we ze bezig.
Van gemeentegeld zeker xd xd xiksesidksiesdksidk ishahahaah xdfikdixdxdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:55 schreef Smoofie het volgende:
En PSV wilde uitbreiden/ nieuw stadion ja? :d
K33p 1t r34l y0quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige oplossing voor PSV is: ''Koop Bulykin''
0-5-5 is de beste optiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ja, vooral geen verdedigers die gasten. Het liefst spelen ze met tien spitsen
De kenners noemen dat ook wel "de blitzkrieg"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Ja, vooral geen verdedigers die gasten. Het liefst spelen ze met tien spitsen
Ik riep al aan het begin van het seizoen dat dat blok met die 2 nooit gaat lukken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef Tyron het volgende:
ze hebben van bommel en strootman als echte leiders voor de verdediging
Ja, want die was niet al lang weg voordat ik hier mod werd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:47 schreef Kurzweil het volgende:
Geen zak meer aan deze reeks met al dat kut getroll hier. En GGMM die nog steeds met droge ogen beweert dat ze het hier zelf uitlokken. Niet verwonderlijk dat de oude garde van VBL zijn heil elders heeft gezocht.
Echt mongolisch iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 ticket per kaart voor de bekerwedstrijd
Zijn er al 3000 verkocht, komt wel goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 ticket per kaart voor de bekerwedstrijd
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn er al 3000 verkocht, komt wel goed.
Las op twitter (Rik Elfrink) dat ze in totaal 15k mensen verwachten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn er al 3000 verkocht, komt wel goed.
Ze waren bang dat er dan nog meer Feyenoorders kwamen denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wou ook gaan maar ga daar niet alleen zitten.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 16:28:45#PSV heeft zelden iets te vrezen van #Heracles, laatste verlies dateert van 1 november 1964. Daarna 19 van de 21 keer winst. reageer retweet
Oh ja, dat zegt alles idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 16:28:45#PSV heeft zelden iets te vrezen van #Heracles, laatste verlies dateert van 1 november 1964. Daarna 19 van de 21 keer winst. reageer retweet
Dat zegt ook geen drol, maar het is wel prettig als er morgen gewonnen wordt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
Of misschien kwam het door dat er vorige keer ongeregeldheden waren en daarom van categorie 2 naar 3 ging? Of dat Feyenoord niet wil dat de prijzen zakken, zodat er meer mensen heen kunnen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze waren bang dat er dan nog meer Feyenoorders kwamen denk ik.
Die zullen hoe dan ook komenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze waren bang dat er dan nog meer Feyenoorders kwamen denk ik.
Winst van PEC was ook iets van 30 jaar geleden en zie vorige week vrijdag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
Wanneer was de laatste winst van PEC op PSV voordat ze vorige week wonnen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |