abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121996500
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Haal je Kees niet door elkaar met Huubke dan?
nee, die wonen toch sowieso niet samen
pi_121996571
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Adames het volgende:

[..]

nee, die wonen toch sowieso niet samen
Weet je daar nooit.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_122001727
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_122002857
2,5 week van te voren opnemen, ook niet handig.
pi_122003064
quote:
Jeremain Lens draait er niet omheen: als het aan hem ligt, is dit zijn laatste seizoen in dienst van PSV. De vleugelaanvaller acht de tijd rijp voor een nieuwe uitdaging en zou het liefst met een landstitel op zak naar het buitenland trekken. Dat is geen onrealistisch scenario, vindt Lens. "Ik denk dat wij nog steeds de grootste favoriet voor de titel zijn", zegt de geboren Amsterdammer in Metro.

Lens vindt zichzelf na zeven jaar profvoetbal in Nederland volwassen genoeg voor een stap hogerop. "Ik heb niet tot 2015 bij PSV getekend om dat contract uit te dienen en PSV heeft niet de intentie om me gratis te laten gaan", verduidelijkt de voormalig speler van AZ en NEC. "Dan moet je kijken wanneer het moment is en dat is nu. Dat baseer ik op de jaren die ik in Nederland heb gespeeld, ik merk dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging."

"Afgelopen seizoen had ik de kans om naar Southampton te vertrekken. Ik heb dat bewust een beetje afgehouden, het was ook niet het goede moment. Maar aan het eind van dit seizoen ben je een jaar verder en is het wel de tijd om te gaan", meent Lens. die belangrijker wil worden in zijn laatste maanden bij PSV. "Ik heb een redelijk seizoen, maar het kan altijd beter. Ik kan meer goals maken, belangrijker zijn voor het elftal. Dit seizoen is het wel constanter. Maar al met al is het nog niet goed genoeg."
Blijkbaar vind Lens het nodig om elke transferperiode te verkondigen dat hij wil vertrekken :') Hij heeft het nu al in een aantal interviews gemeld tijdens de winter window. Lijkt me dat er weinig clubs op hem zitten te wachten als die zagen hoe ongemotiveerd hij tegen Zwolle speelde.
Land of the free. Home of the brave.
pi_122003713
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Blijkbaar vind Lens het nodig om elke transferperiode te verkondigen dat hij wil vertrekken :') Hij heeft het nu al in een aantal interviews gemeld tijdens de winter window. Lijkt me dat er weinig clubs op hem zitten te wachten als die zagen hoe ongemotiveerd hij tegen Zwolle speelde.
Mensen vragen het hem en hij geeft antwoord. Is niet zo, dat hij de journalisten zelf opzoekt.
pi_122004257
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:10 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Mensen vragen het hem en hij geeft antwoord. Is niet zo, dat hij de journalisten zelf opzoekt.
Dan is een keer wel voldoende. In elk interview moet hij kennelijk nogmaals benadrukken weg te willen.
pi_122004334
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dan is een keer wel voldoende. In elk interview moet hij kennelijk nogmaals benadrukken weg te willen.
Van mij mag hij, vandaag zelfs
pi_122005274
quote:

[..]

Tenminste altijd eerlijk. Ook een vd weinigen die tegen Rutten in is gegaan. Doet altijd zijn best. Kan t van hem wel hebben iniedergeval. Draait er niet zo omheen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Redactie Sport donderdag 24 januari 2013 @ 21:39:03 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_122005383
quote:

[..]

Hij toonde nog een beetje ballen tegen PEC, alleen mislukte er gewoon veel. Kan ik beter hebben dan de meesten hoor, jammer dat ie weg wil.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_122007312
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hij toonde nog een beetje ballen tegen PEC, alleen mislukte er gewoon veel. Kan ik beter hebben dan de meesten hoor, jammer dat ie weg wil.
Die ballen toonde hij ja, naast de goal :')
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:30:03 #112
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_122008346
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Van mij mag hij, vandaag zelfs
Inderdaad, Lens lijkt toonbeeld van de wisselvalligheid van PSV. Kan geweldig goed zijn, maar ontstijgt zeer regelmatig de middelmaat niet.
pi_122009510
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Inderdaad, Lens lijkt toonbeeld van de wisselvalligheid van PSV. Kan geweldig goed zijn, maar ontstijgt zeer regelmatig de middelmaat niet.
Al 35+ keer buitenspel gestaan, die man verpest zoveel aanvallen van PSV. Kansloze speler dat het is, mag van mij zsm weg
pi_122010182
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Al 35+ keer buitenspel gestaan, die man verpest zoveel aanvallen van PSV. Kansloze speler dat het is, mag van mij zsm weg
en toen hij in zijn goede periode was was het nog de beste speler (op Strootman na). Heerlijk die veranderlijkheid binnen t voetbalwereldje.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_122010285
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

en toen hij in zijn goede periode was was het nog de beste speler (op Strootman na). Heerlijk die veranderlijkheid binnen t voetbalwereldje.
Uhm nee hoor, Lens zal never credits van mij krijgen. Toen was ik wel blij met zijn goals, maar na Ajax heb ik het licht gezien en die man kan er gewoon werkelijk niks van. Ook al knalt hij zaterdag er 5 in
pi_122010763
VBL / PSV: nu al de kampioen van 2010/2011?

Interessant leesvoer. Wat kan het toch raar lopen in de voetballerij.
pi_122013463
quote:
Ik moet toch zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de selectie van PSV, met name hun aanval is ongeloofelijk goed met Marcus Berg, ...
En toen stopte ik.
pi_122013767
Marcus Berg. _O_
Kwam naar Herdgang met zijn R8 en dacht dat hij het ff zou klaren. _O- _O-
pi_122013845
Dat toont maar aan hoe erg de waan van de dag regeert ;).
Overigens Doublepain, als je Lens nooit credits geeft, waarom wilde je een shirt met zijn naam dan aanschaffen?
pi_122014084
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Overigens Doublepain, als je Lens nooit credits geeft, waarom wilde je een shirt met zijn naam dan aanschaffen?
Hij vond Bril te mainstream?
pi_122014091
Mwah, ik heb het nooit in Berg gezien. En mocht ik m nog eens in EHV tegenkomen, geef ik m graag weer een 'warm' welkom :) In t zelfde rijtje heb je bv Kromkamp en Reis zitten. Al mag Reis nog wel terugkeren :X

En ja, waan van de dag regeert. That's football, right? :D

Al heeft Lens genoeg credits imo.
pi_122014316
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Neuh dat is al weg na Ajax uit, ik heb het licht gezien. Die man moet zsm weg uit Eindhoven

Dit was trouwens mijn eerste UI voordat je het vraagt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 00:19:01 ]
pi_122014698
Ik denk dat het bij Lens voor een deel toch ook echt de motivatie is. Toen hij vorig seizoen zijn basisplaats kwijt raakte en een keer tegen Heracles in mocht vallen maakte hij meteen een hattrick. Hij was getergd en op zoek naar sportieve revanche. Aan het begin van dit seizoen toen hij moest vechten voor zijn basisplek spatte de kwaliteit er van af, daarna verviel hij weer in zijn standaard vormdip.

Ik krijg ook altijd het idee als ik zijn gezicht zie dat hij er allemaal niet zoveel plezier in heeft. Hij heeft zich al vaak uitgesproken dat hij PSV als een tussenstap ziet om naar het buitenland te vertrekken, dus hij zal wel met weinig plezier in Eindhoven voetballen.
pi_122014727
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dit was trouwens mijn eerste UI voordat je het vraagt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pure kunst.
pi_122014848
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:28 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat het bij Lens voor een deel toch ook echt de motivatie is. Toen hij vorig seizoen zijn basisplaats kwijt raakte en een keer tegen Heracles in mocht vallen maakte hij meteen een hattrick. Hij was getergd en op zoek naar sportieve revanche. Aan het begin van dit seizoen toen hij moest vechten voor zijn basisplek spatte de kwaliteit er van af, daarna verviel hij weer in zijn standaard vormdip.

Ik krijg ook altijd het idee als ik zijn gezicht zie dat hij er allemaal niet zoveel plezier in heeft. Hij heeft zich al vaak uitgesproken dat hij PSV als een tussenstap ziet om naar het buitenland te vertrekken, dus hij zal wel met weinig plezier in Eindhoven voetballen.
ik ga nu weer in herhaling vallen maar: Mentale weerbaarheid.

Dat mist deze selectie al tijden. Als het goed gaat dan is het een trein, maar zodra er tegenslag is dan geeft 95% niet thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')