abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122014884
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:28 schreef Scarface88 het volgende:
Ik krijg ook altijd het idee als ik zijn gezicht zie dat hij er allemaal niet zoveel plezier in heeft. Hij heeft zich al vaak uitgesproken dat hij PSV als een tussenstap ziet om naar het buitenland te vertrekken, dus hij zal wel met weinig plezier in Eindhoven voetballen.
Er zijn gewoon mensen die een gezicht hebben die weinig emotie tonen (dat heb ik ook). Van binnen ben je wel blij, getergd en etc., maar dat laat je dan niet zien. Heeft niets te maken, dat hij geen inzet toont of niet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:43:18 #127
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_122015261
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mieke?

[ afbeelding ]
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_122015435
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:33 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Er zijn gewoon mensen die een gezicht hebben die weinig emotie tonen (dat heb ik ook). Van binnen ben je wel blij, getergd en etc., maar dat laat je dan niet zien. Heeft niets te maken, dat hij geen inzet toont of niet.
Maar levert wel snel een vooroordeel op. ;(
Groot fan van User Wotte
pi_122016611
quote:
Lens spreekt duidelijke taal: 'Moment van vertrek is nu'

Jeremain Lens is ambitieus. De 25-jarige aanvaller van PSV is op zoek naar een nieuwe uitdaging en verkast liever vandaag dan morgen naar een buitenlandse topcompetitie.

"Ik heb niet tot 2015 bij PSV getekend om dat contract uit te dienen en PSV heeft niet de intentie om me gratis te laten gaan", spreekt hij duidelijke taal in gesprek met Metro. "Dan moet je kijken wanneer het moment is en dat is nu. Dat baseer ik op de jaren die ik in Nederland heb gespeeld, ik merk dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging."

"Afgelopen seizoen had ik de kans om naar Southampton te vertrekken", vertelt Lens. "Ik heb dat bewust een beetje afgehouden, het was ook niet het goede moment. Maar aan het eind van dit seizoen ben je een jaar verder en is het wel de tijd om te gaan."

Na een uitstekende seizoensstart viel Lens de voorbije maanden ietwat terug. "Ik heb een redelijk seizoen, maar het kan altijd beter. Ik kan meer goals maken, belangrijker zijn voor het elftal. Dit seizoen is het wel constanter. Maar al met al is het nog niet goed genoeg."
:') Waar haalt hij het vandaan. Speelt soms met veel geluk 4 wedstrijden achter elkaar goed, daarna is het weer 6 wedstrijden matig.

Dat hij dat nu op zo'n manier mee komt, zegt toch wel dat er eea. scheef zit bij PSV lijkt mij zo.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_122016814
oh wacht, al gepost :@

Deze dan maar:

quote:
Strootman: 'Mark en ik spraken erover allebei geel te pakken'
Door SANDER BERENDS __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 24 januari '13 10:51

Kevin Strootman spreekt de opinie tegen dat PSV dit seizoen bewust de Europa League heeft laten lopen. "Onze prestaties in dat toernooi zijn een veel te groot onderwerp geworden."
Foto

De Eindhovense club werd in de groepsfase uitgeschakeld, nadat de club maar twee van haar zes duels wist te winnen en één gelijkspel uit het vuur sleepte. "Ik heb zelfs mensen erover horen praten die er totaal geen verstand van hebben. Niemand bepaalt hoe en met wie we spelen. Dat regelen we zelf wel."

"We hebben noodgedwongen bepaalde keuzes moeten maken. Als het fifty-fity was of iemand kon spelen, dan speelde hij niet. Daarnaast hebben we gewoon niet goed gepresteerd in de Europa League. Met of zonder een paar invallers, dan nóg moet je van een middenmoter uit Zweden (AIK Solna, red.) winnen. Het is belachelijk dat we tegen hen maar één puntje haalden in twee wedstrijden," vertelt Strootman in Voetbal International.

"Dat wil niet zeggen dat we het hebben laten lopen, maar dat we een andere prioriteit hadden. Ikzelf wil altijd spelen. Mark van Bommel en ik hadden het er voor NAC-uit nog over dat het best verstandig zou zijn allebei geel te pakken. Dan zouden we immers geschorst zijn voor PEC Zwolle", legt de 22-jarige middenvelder uit.

"Toch hebben we geen geel gepakt. Ook hij wil alles spelen. Voor de Europa League zijn er gewoon prioriteiten gesteld. Voor ons is de titel het belangrijkst. Fitte jongens hebben gespeeld in Europa, twijfelgevallen niet."
Vind ik ook de irritatie van afdruipen.

nee, ik denk dat PSV het toch weer niet gaat worden. Erg veel voetbalkwaliteit, erg weinig voetbalmentaliteit.
pi_122017056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef Chase_Utley het volgende:
VBL / PSV: nu al de kampioen van 2010/2011?

Interessant leesvoer. Wat kan het toch raar lopen in de voetballerij.
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juli 2010 15:06 schreef Buitendam het volgende:
Hoe dan ook; Brands is nu al koning, hier in het zuiden.
_O-
pi_122019008
Nou ja zeg. Vinden jullie 25 euro voor een kwartfinale beker echt zo duur dat je allemaal maar niet komt opdagen?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_122019071
Het is te begrijpen dat Feyenoord bang voor een vol stadion is.
pi_122019137
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:39 schreef Doublepain het volgende:
Haha. Ik denk dat er weinig verschil in sfeer zal zijn. :D
  vrijdag 25 januari 2013 @ 09:09:06 #135
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_122019578
PSV is gewoon kapot ( en dat is ingegaan met komst van Reker, en Brands maakt het allemaal nog erger ).

Ik herken werkelijk NIETS meer van het PSV van vroeger.
Zowel in spel op het veld, instelling van spelers, instelling van supporters, de scouting...

Ik weet ook zeker dat PSV dit jaar weer geen kampioen gaat worden, de mannen die PSV uit het slop moesten halen ( van Bommel en Advocaat ) delen hopeloos in de malaise.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Forum Admin vrijdag 25 januari 2013 @ 09:10:41 #136
35723 crew  GGMM
pi_122019606
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:09 schreef jpg97 het volgende:
PSV is gewoon kapot ( en dat is ingegaan met komst van Reker, en Brands maakt het allemaal nog erger ).

Zowel in spel op het veld, instelling van spelers, instelling van supporters, de scouting...

Ik weet ook zeker dat PSV dit jaar weer geen kampioen gaat worden, de mannen die PSV uit het slop moesten halen ( van Bommel en Advocaat ) delen hopeloos in de malaise.
Dat, ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_122023355
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:39 schreef Doublepain het volgende:
Dus jij vindt dat Feyenoord geld moet toeleggen zodat er meer PSVers naar het stadion komen?
Rot op, we zijn geen liefdadigheidsinstelling. Je kunt beter gaan bitchen op je eigen supporters, dan op Feyenoord; in De Kuip had het gewoon vol gezeten. Hadden we het dubbele uit recettes gehaald.
pi_122023443
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:09 schreef jpg97 het volgende:

^O^ Ik mag het hopen O+

Maar ik denk dat het nogal overdreven wordt. Gewoon een keer grote schoonmaak. Er zullen wat spelers bij zijn waar je geen winst (of zelfs wat verlies) op maakt, maar al met al zal dat samen geen (groot) negatief saldo opleveren. Volgend jaar zal er wel een heel ander PSV staan.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:39:29 #139
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_122023755
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]

^O^ Ik mag het hopen O+

Maar ik denk dat het nogal overdreven wordt. Gewoon een keer grote schoonmaak. Er zullen wat spelers bij zijn waar je geen winst (of zelfs wat verlies) op maakt, maar al met al zal dat samen geen (groot) negatief saldo opleveren. Volgend jaar zal er wel een heel ander PSV staan.
Hoezo kapitaalvernietiging?
Grote schoonmaak of niet, als daar weer spelers bij komen uit de visie van Brands dan zal het nieuwe materiaal ook van het niveau "schoot op het bord scouting" zijn.

Ik snap ook wel dat er weinig kaarten zijn verkocht voor het bekerduel met Feyenoord.
Ik zou zelf ook geen geld meer uitgeven aan een kaartje, en dan in de kou op de tribune te zitten om je vervolgens groen en geel te ergeren.

Ik heb steeds meer het gevoel dat zowel Rutten als Advocaat als Cocu als Faber er niks aan kunnen doen, maar dat het echt een dieper probleem is binnen PSV.

Thuis verliezen van PEC Zwolle, alsjeblieft zeg. En ook nog kansloos....
PieAir
pi_122023806
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat er weinig kaarten zijn verkocht voor het bekerduel met Feyenoord.
Ik zou zelf ook geen geld meer uitgeven aan een kaartje, en dan in de kou op de tribune te zitten om je vervolgens groen en geel te ergeren.

Dat heet nou clubliefde. :W
pi_122023908
psv is eigenlijk ook gewoon een kut club
pi_122024093
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Hoezo kapitaalvernietiging?
Grote schoonmaak of niet, als daar weer spelers bij komen uit de visie van Brands dan zal het nieuwe materiaal ook van het niveau "schoot op het bord scouting" zijn.

Ik heb steeds meer het gevoel dat zowel Rutten als Advocaat als Cocu als Faber er niks aan kunnen doen, maar dat het echt een dieper probleem is binnen PSV.

Hoeft nog niet zo'n kapitaalvernietiging te zijn hoor. Op Lens en Strootman maak je winst, Matavz speel je quite, Wijnaldum en Mertens een beperkt verlies. Alles samen zal je geen groot verlies lijden. Bouma, Bommel laten stoppen, nog wat verdedigertjes verkopen. Kun je opnieuw beginnen met een selectie die wel de juiste instelling heeft.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:58:35 #143
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_122024430
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:41 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat heet nou clubliefde. :W
Ja kan zijn, en er zijn heus wel supporters die inderdaad wél gaan ( en dan in het stadion de eigen spelers gaan uitfluiten ).

Maar ik kan me goed voorstellen dat er supporters zijn die, na de zoveelste teleurstelling, in het zoveelste teleurstellende jaar, eens een statement willen maken richting spelers en staf van PSV.

Niet dat dat helpt, want de instelling van de spelers blijft belabberd. Ze hebben ook totaal geen respect voor de toeschouwers die geld uitgeven om te komen kijken en supporten.
PieAir
pi_122024518
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Na de zoveelste teleurstelling, in het zoveelste teleurstellende jaar, eens een statement willen maken richting spelers en staf van PSV.

Zulks een verwende successupporter :')
pi_122024584
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:58 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ja kan zijn, en er zijn heus wel supporters die inderdaad wél gaan ( en dan in het stadion de eigen spelers gaan uitfluiten ).

Maar ik kan me goed voorstellen dat er supporters zijn die, na de zoveelste teleurstelling, in het zoveelste teleurstellende jaar, eens een statement willen maken richting spelers en staf van PSV.

Niet dat dat helpt, want de instelling van de spelers blijft belabberd. Ze hebben ook totaal geen respect voor de toeschouwers die geld uitgeven om te komen kijken en supporten.
Zoveelste teleurstelling in het zoveelste teleurstellende jaar?
Wees maar blij dat je PSV 'support' :') wat een verschrikking..

Het trieste is dat de het aantal supporters dat wél gaat bij jullie op 1 hand te tellen is.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:05:17 #146
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_122024657
De reden om niet te gaan is ieder voor zich, nogal vreemd om daar uitspraken over te doen.
Dit, dus.
pi_122025175
Waar kaartjes op de normaalste plekken 30+ kosten-> kwartfinale beker->Feyenoord..

Reden lijkt me duidelijk om niet te gaan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:42:09 #148
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_122025847
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waar kaartjes op de normaalste plekken 30+ kosten-> kwartfinale beker->Feyenoord..

Reden lijkt me duidelijk om niet te gaan.
Sowieso, welke gek betaald er 37,50 (?) voor een kwartfinale van een beker. Je weet wel, die prijs die in Nederland altijd gebagatelliseerd wordt zodra je hem wint, en dan ook nog de kwartfinale.

Op Oost zijn de kaartjes blijkbaar 25 euro, helaas houdt dat ook in dat je de hele wedstrijd mag gaan staan. Ook niet geheel ideaal voor iedereen. (Wat ik ook een belachelijke prijs vind trouwens)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_122026341
ik geloof ook niet dat iemand vrijwillig voor psv is, meestal een slechte opvoeding of dwang is de oorzaak
pi_122026393
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:57 schreef Tyron het volgende:
ik geloof ook niet dat iemand vrijwillig voor psv is, meestal een slechte opvoeding of dwang is de oorzaak
Als je zoon van een PSV-icoon bent, kan het wel.

Maar voor de rest is het vrij weinig soeps ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')