abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:03:06 #151
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_122026556
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:57 schreef Tyron het volgende:
ik geloof ook niet dat iemand vrijwillig voor psv is, meestal een slechte opvoeding of dwang is de oorzaak
hihihihihi

:{
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_122026586
quote:
ik geloof ook niet dat iemand vrijwillig voor psv is, meestal een slechte opvoeding of dwang is de oorzaak
Jij bent alleen voor Ajax omdat je dan kunt fappen op Eriksen.
pi_122026602
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jij bent alleen voor Ajax omdat je dan kunt fappen op Eriksen.
ook voordat eriksen kwam (haha) was ik al voor ajax
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:04:45 #154
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_122026627
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zulks een verwende successupporter :')
Nee, niet verwend en al helemaal geen successupporter.
Maar je mag toch wel aannemen dat je, met alle respect voor PEC Zwolle, thuis minimaal weerstand kan geven tegen een tegenstander van dat formaat.

Je verwacht toch ook niet dat een een kwaliteitsproduct na een maand kapot gaat?
PieAir
pi_122026712
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:04 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Maar je mag toch wel aannemen dat je, met alle respect voor PEC Zwolle, thuis minimaal weerstand kan geven tegen een tegenstander van dat formaat.

Je verwacht toch ook niet dat een een kwaliteitsproduct na een maand kapot gaat?
Mwah. Ik durf te wedden, dat als de kaartjes gewoon weer rond de 15¤ lagen, er minstens 25k supporters waren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_122027538
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:04 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dit was een wedstrijd waar alles mis ging. 3 man mist voor open goal, alle ballen kwamen aan bij PEC Zwolle, rode kaart uit frustratie ervan etc.

Om nou te zeggen dat alles kapot is na een wedstrijd gaat wat te ver, thuis verliezen is idd schandalig maar om nou iedereen eruit te flikkeren en opnieuw te beginnen gaat ook wel te ver.
pi_122027687
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dit was een wedstrijd waar alles mis ging. 3 man mist voor open goal, alle ballen kwamen aan bij PEC Zwolle, rode kaart uit frustratie ervan etc.

Om nou te zeggen dat alles kapot is na een wedstrijd gaat wat te ver, thuis verliezen is idd schandalig maar om nou iedereen eruit te flikkeren en opnieuw te beginnen gaat ook wel te ver.
Dit soort nederlagen zijn allang geen incident meer, iets wat de PSVers maar niet willen lijken te beseffen.
Als je dan die interviews na afloop ziet dan ontbreekt elke vorm van realiteit. Mark van Bommel praat alleen maar over die gemiste kans.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_122027718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dit soort nederlagen zijn allang geen incident meer, iets wat de PSVers maar niet willen lijken te beseffen.
Want?
pi_122027732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Als je dan die interviews na afloop ziet dan ontbreekt elke vorm van realiteit. Mark van Bommel praat alleen maar over die gemiste kans.
Gebeurt thuis ook zo verdomd vaak.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_122027798
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Want?
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Want?
Want PSV is een team dat uit los zand bestaat en puur op individuele klasse overeind blijft (Nu chargeer ik lichtelijk maar ik vergelijk het even met de andere Nederlandse topclubs)
Als ze dan hun dag niet hebben dan kan je gewoon verliezen, iets wat PSV dit jaargang (En de vorige jaargangen) al genoeg is overkomen. Dan kan ik het geen incident meer noemen. Daar zijn er te veel verliespartijen voor geweest.
pi_122028052
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

[..]

Want PSV is een team dat uit los zand bestaat en puur op individuele klasse overeind blijft (Nu chargeer ik lichtelijk maar ik vergelijk het even met de andere Nederlandse topclubs)
Als ze dan hun dag niet hebben dan kan je gewoon verliezen, iets wat PSV dit jaargang (En de vorige jaargangen) al genoeg is overkomen. Dan kan ik het geen incident meer noemen. Daar zijn er te veel verliespartijen voor geweest.
Toch stond PSV gewoon eerste. Maar ik voorzie geen problemen, dit was een incidentje. Spelers weten dat ze nu niet weer achterop willen raken, dus dit komt wel goed. Maar dat basseer ik op mijn eigen mening uiteraard.
pi_122028158
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Toch stond PSV gewoon eerste. Maar ik voorzie geen problemen, dit was een incidentje. Spelers weten dat ze nu niet weer achterop willen raken, dus dit komt wel goed. Maar dat basseer ik op mijn eigen mening uiteraard.
Ik baseer het op de selectie en voorgaande jaren. En het is niet gek dat PSV eerste stond, ze hebben namelijk prima individuele kwaliteiten die een wedstrijd voor je kunnen beslissen.
Maar als team vind ik Ajax een stuk verder en ik verwacht eigenlijk dat Ajax wel boven PSV gaat eindigen. Puur om het feit dat zij makkelijker mensen kunnen in passen bij blessures/schorsingen omdat ze qua positiespel een stuk verder zijn. Dat is de basis.

En jij mag het blijven bagatelliseren als incidentje hoor, maar ik denk dat je dan nog wel vaker mag bagatelliseren.
pi_122028365
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:42 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik baseer het op de selectie en voorgaande jaren. En het is niet gek dat PSV eerste stond, ze hebben namelijk prima individuele kwaliteiten die een wedstrijd voor je kunnen beslissen.
Maar als team vind ik Ajax een stuk verder en ik verwacht eigenlijk dat Ajax wel boven PSV gaat eindigen. Puur om het feit dat zij makkelijker mensen kunnen in passen bij blessures/schorsingen omdat ze qua positiespel een stuk verder zijn. Dat is de basis.

En jij mag het blijven bagatelliseren als incidentje hoor, maar ik denk dat je dan nog wel vaker mag bagatelliseren.
Je vergeet alleen 1 feit. Het is nieuw dat ze nu ook in de competitie, thuis beginnen te verliezen.
pi_122028391
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je vergeet alleen 1 feit. Het is nieuw dat ze nu ook in de competitie, thuis beginnen te verliezen.
Moet je nagaan, dan is het nog beroerder gesteld.
pi_122028408
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Moet je nagaan, dan is het nog beroerder gesteld.
That's my point. :)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:38:06 #166
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_122030291
En dat is wat ik ook bedoel.
Al voor het 4e jaar is het nu zo... wat heb je er aan om voor de winterstop 1e te staan, vervolgens na de winterstop met een instelling van lik mijn vestje begint en dan op het einde ( alweer ) 3e te staan, zonder schaal en zonder CL ( voorronde ).

Elke keer weer na zo'n wedstrijd zeggen de spelers "ja heeeuhh we waren niet scherp genoeg maar dat gaat de volgende keer niet weer gebeuren! "

Is iedereen de wedstrijd uit bij NAC, RKC, Utrecht, etc. etc. vergeten?
De laatste wedstrijd 2 jaar geleden uit bij Groningen waar er gewonnen moest worden voor de 2e plek en recht op CL?

En dan die instelling van de spelers?

Kom op zeg...
PieAir
pi_122030619
Miss kan Gini jullie aan de punten helpen komend weekend?
pi_122030655
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
Miss kan Gini jullie aan de punten helpen komend weekend?
Als we een American Football club waren misschien wel ja.
Heracles Almelo vs. Eindhoven Falcons. Falcons met Wijnaldum als Kicker.
U MAD?
pi_122030686
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als we een American Football club waren misschien wel ja.
Heracles Almelo vs. Eindhoven Falcons. Falcons met Wijnaldum als Kicker.
We hebben ook een waterboy nodig, dus die rol kan Gini perfect vervullen
pi_122030731
De enige oplossing voor PSV is: ''Koop Bulykin''
pi_122030771
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige oplossing voor PSV is: ''Koop Bulykin''
Is er ook een oplossing om jou van het forum te verwijderen?
pi_122030869
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

PSV'ers kunnen alleen dit:

Stroot[insertheldachtigebenoeming] _O_
:') op een reactie dat PSV-bash

etc. Het zijn zulke hersenloze debieltjes.
Zo! Jullie zijn weer ff met beide beentjes op de grond gezet door Stinho.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:55:52 #173
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122030942
En PSV wilde uitbreiden/ nieuw stadion ja? :d
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_122030952
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:50 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Is er ook een oplossing om jou van het forum te verwijderen?
Hem een beetje opfokken en dan gaat hij zo over de schreef. Eitje.
  Redactie Sport vrijdag 25 januari 2013 @ 15:00:40 #175
274204 crew  Mexicanobakker
pi_122031117
quote:
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')