Bedanktquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef Doublepain het volgende:
Kan je Messi wel uit het spel verwijderen? Die heeft een of andere glitch om de gouden bal telksen te winnen, anders sta ik elke keer 2de
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:57 schreef Doublepain het volgende:
Kan je Messi wel uit het spel verwijderen? Die heeft een of andere glitch om de gouden bal telksen te winnen, anders sta ik elke keer 2de
Ik ook bij NEC. Maar das geen probleem, hoe minder concurrentie, hoe meer ik ga spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:01 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben helemaal alleen bij Willem II![]()
![]()
![]()
Donequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:00 schreef CarlosJacques het volgende:
Sorry ik kan het niet laten, ik ga mijn speler nog 1x omgooien:![]()
- Fysiek: Acceleration 15, Pace 15
- Techniek: Dribbling 20, Technique 20
- Mentaal: Determination 20, Flair 20
Prefered moves: Runs with ball often, Likes to round keeper
Ja, heb ik gedaan. Heb alleen de OP niet aangepast met betrekking tot de favoriete clubs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:02 schreef Doublepain het volgende:
Had je trouwens PSV bij mij als fav gemaakt?
Ik zie het niet achter mijn naam staan
Ik hoop dat Feyenoord jou kooptquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:02 schreef Doublepain het volgende:
Had je trouwens PSV bij mij als fav gemaakt?
Ik zie het niet achter mijn naam staan
Sorry
of Ajax, dan mag die van mij direct een raam rammen en nooit meer spelenquote:
Je hebt gelijk, heb het aangepast.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:05 schreef Typisch het volgende:
En waarom staat er bij mij LB en bij jou (Sejt) DL?Dat is toch het zelfde?
Nee, je kiest een club waar je wilt spelen en je favo club.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:16 schreef Fuszy het volgende:
Die club is je favo club dus?
Waar begin je? transfervrij?
Nee je kiest zelf waar je begint.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:16 schreef Fuszy het volgende:
Die club is je favo club dus?
Waar begin je? transfervrij?
Helemaal juist. Ik hoop dat FM Barbados kan vindenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:22 schreef Aldo-MC het volgende:
Leuke actie, heb ik je lijstje zo goed ingevuld anders pas ik hem nog even aan
Kun je Mentaal even verdelen zodat het 40 totaal geeft?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef TheFastOne het volgende:
Mentaal: Determination: 17, Concentration: 9, Teamwork: 8
Heb je die van mij ook aangepastquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kun je Mentaal even verdelen zodat het 40 totaal geeft?
20 is de max. waarde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De volgende eigenschappen mag je zelf invullen:
- Voornaam: Juan
- Achternaam: Grootmoed
- Nationaliteit: Surinaamse
- Geboortedatum: 15-05-1994
- Max. 2 gesproken talen: Nederlands, Engels
- Lengte: 1.78
- Gewicht: 69
- Links- of rechtsvoetig: Rechts
- Max. 2 posities AMC, MC
- 2 Preferred moves: Shoots with Power, Shoots from distance
- Verdeel je punten:
Fysiek: Balance 15, Strength 15
Techniek: Long shots 20, Free Kicks 20
Mental: Agression 25, Creativity 15
- Club: PEC Zwolle
- Favoriete club: Feyenoord
Agression 25quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De volgende eigenschappen mag je zelf invullen:
- Voornaam: Juan
- Achternaam: Grootmoed
- Nationaliteit: Surinaamse
- Geboortedatum: 15-05-1994
- Max. 2 gesproken talen: Nederlands, Engels
- Lengte: 1.78
- Gewicht: 69
- Links- of rechtsvoetig: Rechts
- Max. 2 posities AMC, MC
- 2 Preferred moves: Shoots with Power, Shoots from distance
- Verdeel je punten:
Fysiek: Balance 15, Strength 15
Techniek: Long shots 20, Free Kicks 20
Mental: Agression 25, Creativity 15
- Club: PEC Zwolle
- Favoriete club: Feyenoord
Ik heb Mentaal voor jou: 20 Creativity en 20 Off the Ball. Klopt dat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je die van mij ook aangepast
Sparta wordt een topelftal zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Silv het volgende:
Kan ik mijn club nog veranderen van Fc Twente naar Sparta?
Je mist nog 1 punt in Techniekquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Introvert het volgende:
- Techniek: Tackling 15, Free kicks 12 Heading 12
Welkom bij Almere Cityquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef Introvert het volgende:
- Voornaam: Abel
- Achternaam: Amsterdam
- Nationaliteit: Nederlands
- Geboortedatum, 15/05/1993– Amsterdam –Nederland
- Max. 2 gesproken talen (Nederlands, Engels)
- Lengte 182
- Gewicht 76
- Links- of rechtsvoetig RECHTS
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie) CV, CVM
- 2 Preferred moves: Tries to play way out of trouble, Tries long range free kicks
- Fysiek: Acceleration 14 Strength 16
- Techniek: Tackling 15, Free kicks 12 Heading 12
- Mentaal: Positioning 14 Off the ball 13 Anticipation 13
- Club: Almere City
- Favo Club: Ajax
Ja, ik keek verbaasd naar de OP toen ik zag dat er al twee of drie andere spelers Almere City als club hebben gekozen. Opstapje naar Ajax natuurlijk he haha. Oja: Top initiatief!quote:
Deze al gezien Sejt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:29 schreef Silv het volgende:
Kan ik mijn club nog veranderen van Fc Twente naar Sparta?
De data is er. Als men nieuwsgierig is naar bepaalde dingen zoals topscorers, league table, etc. dan kan ik daar gewoon een screenie voor gevenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ga je eigenlijk nog uitslagen/standen oid van de leagues laten zien of puur de ontwikkeling van onze spelers en de prijzen die we pakken?
Yep, is aangepastquote:
Done.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:49 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil mijn club veranderen naar RKC Waalwijk en mijn favoriete club is Feyenoord
Precies, top voor speeltijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef Introvert het volgende:
[..]
Ja, ik keek verbaasd naar de OP toen ik zag dat er al twee of drie andere spelers Almere City als club hebben gekozen. Opstapje naar Ajax natuurlijk he haha.
Ah excuses, ik dacht 35.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kun je Mentaal even verdelen zodat het 40 totaal geeft?
Kan je mijn speler z'n leeftijd veranderen naar 20 januari 1995? Danku.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Sejt het volgende:
Moet er even vandoor. Post gerust door, ik lees alles als ik terug kom
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb Mentaal voor jou: 20 Creativity en 20 Off the Ball. Klopt dat?
Sorry, had helemaal de verkeerde te pakken. Heb het nu aangepast.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee
Fysiek: Acceleration 17, Balance 13
Mentaal: Determination 17, Creativity 12, Teamwork 11
Techniek: First Touch 10, Passing 18, Technique: 12
Donequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ah excuses, ik dacht 35.
Teamwork 14 dan
Donequote:Op woensdag 23 januari 2013 18:58 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Kan je mijn speler z'n leeftijd veranderen naar 20 januari 1995? Danku.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sorry, had helemaal de verkeerde te pakken. Heb het nu aangepast.
Je mag 40 punten verdelen. Welke van deze 5 wil je weg doen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
Mental: Determination 10 Creativity 10 Consistency 10 Work rate 10 Teamwork 10
Oh shit heb ik niet gezienquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je mag 40 punten verdelen. Welke van deze 5 wil je weg doen?
Je hebt hier 1 punt teveelquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef MMUFC het volgende:
Mentaal: Determination 16, Teamwork 12, Work Rate 13
Jazeker, je was op tijd. Iedereen boven mijn post "inschrijvingen gesloten" doen mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef FCsuarez het volgende:
sta nog niet in de OP maar neem aan dat ik op tijd was
Als stand-in van mijn speler?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:39 schreef FCsuarez het volgende:
mooizoleuk initiatief trouwens. vroeger veel gespeeld, nu trekt t laptopje t niet meer. maar over 3 jaar zit ik bij Real hoor
Doen we!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef FCsuarez het volgende:
je bent STwat dacht je dat ik jou die steekpass geef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Aaaawwhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]![]()
Ik zie dit topic net te laat.
Dan start ie 't hé. Eer hij screens heeft van alles etc. zijn we wel even verder..quote:
Hij post meteen start-screens, dus hoe we er vanaf het begin uitzien, kwa stats..quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Dan start ie 't hé. Eer hij screens heeft van alles etc. zijn we wel even verder..
Ja, maar hij moet eerst alle spelers opzoeken, screens maken, posten. En volgens mij zijn we met aardig wat spelersquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij post meteen start-screens, dus hoe we er vanaf het begin uitzien, kwa stats..
Met z'n 27e lees ik in de OPquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ja, maar hij moet eerst alle spelers opzoeken, screens maken, posten. En volgens mij zijn we met aardig wat spelers
Kijk gewoon rond een uurtje of 9, dan heeft ie 't wel.
Silv m'n jong, kom ook bij GAE ballenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Sejt het volgende:
Ik ben bezig met de laatste deelnemer in de database. Hierna zal ik FM opstarten en de game aanmaken. Dan moet ik iedereen opzoeken en screens maken.
Het leek me het beste als ik niet wacht met posten tot ik iedereen heb, maar dat ik per 3 ofzo post.
De OP is trouwens nog niet aangepast qua deelnemers. Dat doe ik zometeen.
Alle complimenten voor jou, erg leuk idee en je pakt alles ook echt goed aan kwa puntenverdeling, potentieel etc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:03 schreef Sejt het volgende:
37 deelnemers trouwens!!
Heel vet. Bedankt voor het enthousiasme
Anders wij welquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef Sejt het volgende:
Kudo's voor de creativiteit met de namen![]()
Hij is nu bezig de database op te zetten. Ben erg benieuwd!
Wtf?!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Garrus Vakarian heeft verscheidene apparatuur in het trainingscomplex getweaked omdat hij niet helemaal tevreden was. "Calibrating", noemde hij het. De rest van het team liet hem maar alleen, met z'n rare geneuzel.
Ken ik nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
Fokke probeert in z'n eentje de Friese Trots voort te dragen in het team... had ik 'm maar langer gemaakt en sterker, dan had ik 'm Grutte Pier kunnen noemen
Welke baas/bazen hebben Dirtiness en Aggression gekozen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef Sejt het volgende:
Leuke feitjes... als je kijkt naar de verdeling van jullie. Aantal mensen die kiezen voor de volgende eigenschappen:
Sci-fi RPG shooter. Toch wel de beste RPG die ik tot nu toe heb gespeeld. En geloof me, dat zijn er best veelquote:
Ik plaats Morrowind en Neverwinter Nights hoger, maar ME(2) is wel erg bazig, dat zekerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Sci-fi RPG shooter. Toch wel de beste RPG die ik tot nu toe heb gespeeld. En geloof me, dat zijn er best veel
Ik heb hem net gekocht en geïnstalleerd, op aanraden van Drizzt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Sci-fi RPG shooter. Toch wel de beste RPG die ik tot nu toe heb gespeeld. En geloof me, dat zijn er best veel
Sowieso is icebliss een baas, aangezien hij een centrale verdediger is, en Dirtiness 20, Bravery 20, "argues with officials" en Strength 17 gekozen heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Welke baas/bazen hebben Dirtiness en Aggression gekozen?
Wilde dat eerst doen, maar met Sparta heb ik een grotere kans om te promoveren, en daar ballen lekker veel lui.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Silv m'n jong, kom ook bij GAE ballen
Geniaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sowieso is icebliss een baas, aangezien hij een centrale verdediger is, en Dirtiness 20, Bravery 20, "argues with officials" en Strength 17 gekozen heeft.Een nieuwe Pepe zeg maar!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sowieso is icebliss een baas, aangezien hij een centrale verdediger is, en Dirtiness 20, Bravery 20, "argues with officials" en Strength 17 gekozen heeft.Een nieuwe Pepe zeg maar!
Zal die vast veel kaarten krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Woohoooo!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Sejt het volgende:
De game is opgezet. Ik ga jullie nu allemaal toevoegen en dan komen de screens!
En bijpassende naamquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
ligue 1quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Thas het volgende:
Wordt eenzaam in Frankrijk, maar goed, we vinden elkaar wel bij de topclubs
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef icebliss het volgende:
[..]
En bijpassende naamMassacreur is Frans voor slachter (volgens Google Translate althans).
Ben benieuwd hoe ver ik ga komen als erkende schopper.
Sowieso Frankrijkquote:
Straks zitten de meeste van ons bij Lyon, PSG etc. en loopt dit topic leegquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ultra Ulfie: “Kom ik net aan bij Almere city, zijn alle trainingen afgelast!![]()
Toen ben ik maar een beetje in het krachthonk gezeten met Fab de Koning en Abel Amsterdam”
Nicequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef Sejt het volgende:
De moderne ball-playing verdediger?
[ afbeelding ]
Jonkie die ver kan komen!
[ afbeelding ]
Opvolger van Overtoom?
[ afbeelding ]
Bale & Bateman - de linkerkant van Wales!
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet is Gentenaar een keeper, Ultra Ulfie een CVMquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef Introvert het volgende:
[..]Jij hebt toch aardige concurrentie in de naam van Dennis Gentenaar, misschien maar wat in zijn drankje gooien voor de komende wedstrijd?
Ah zo, DM wordt ook wel als doelman aangegeven op veel fm fora, vandaar. Dan ben je dus ook een eventuele concurrent van mij(tweede positie)!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Gentenaar een keeper, Ultra Ulfie een CVM
Hoppaaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef icebliss het volgende:
Bla Blaat nu al door drie clubs gewild zonder een wedstrijd te spelen?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef icebliss het volgende:
Dat is allemaal voor uitlenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef icebliss het volgende:
Klopt ja. Maar kan deels komen door leeftijd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef dion_v_k het volgende:
Valt mij op dat strength bij iedereen die dat niet heeft ingevuld uitzonderlijk laag is (3-4 etc.)
Volgens mij kan je dat niet.. Ik denk dat de meeste beginnen met een jeugdcontract.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef Irritatie100 het volgende:
15 strength ingevuld
Wat heb je eigenlijk voor elftalstatus gegeven in de contracten?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef Introvert het volgende:
[..]
Ah zo, DM wordt ook wel als doelman aangegeven op veel fm fora, vandaar. Dan ben je dus ook een eventuele concurrent van mij(tweede positie)!
Da's wel de beste tot nu toe zou ik zeggen, wat een stats.quote:
Bij mij ook vrij lastig te lezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit trouwens mobiel nu en de scrreens zijn niet te lezen voor mij nu
Wordt wel verlengd denk ik..quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Sejt het volgende:
Hmm DeHovenier, zie nu dat je contractduur tot 2013 staat. Hoop dat dat niet uitmaakt?
Hoe is dat gebeurdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Sejt het volgende:
Hmm DeHovenier, zie nu dat je contractduur tot 2013 staat. Hoop dat dat niet uitmaakt?
Dan verdien je snel al het meeste johquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wordt wel verlengd denk ik..
Anders pikt Sparta hem wel op
Een foutje van mijn kant denk ik. Maar grote kans dat je contract gewoon verlengd wordt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe is dat gebeurd
En geen enkel stat is 15, klopt dat?
Naja ik hoop het maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Een foutje van mijn kant denk ik. Maar grote kans dat je contract gewoon verlengd wordt.
De stats kloppen wel. Ook al voer ik 15 in, dan nog kan het zijn dat FM het iets gelijk trekt - gebeurt bij iedereen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zit Fokke dalijk zonder contract
Ach nu verdient hij 1,2 per week, dus alvast ff sparen zou ik zeggen
Barcelonaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Aldo-MC het volgende:
Fokke Fokkema ook al gewild door 3 clubs.
Cambuur, SC Joure en......?
Had die slachter niet aggression 20?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Sejt het volgende:
Hou rekening met het leeftijdsverschil bij vergelijken he
Maar dat is logisch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef FCsuarez het volgende:
de oudere zijn inderdaad iets beter en tevens ook een hogere waarde.
quote:
Hmm, best aardig. Blij dat z'n naam goed staatquote:
Dirtiness 20 toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had die slachter niet aggression 20?
Nop, bravery. Agression is wel laag uitgevallen dus misschien zal het met de kaarten wel meevallen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had die slachter niet aggression 20?
wilde ajax nog invullen om te gaan spelen, jammer dat ik er niet aan spelen toe kom. had ze de miljoenen graag gebrachtquote:
Over 5 jaartjes een 0-5'je in het Camp Nou?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
Spoortie, je kon nog wel eens gelijk hebben jonge. zie je bij real
Waarom heb ik bij mijn plaatje maar 13 positioning?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef leoon. het volgende:
ositioning 14 Off the ball 13 Creativity 13
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Sejt het volgende:
We hebben 5 'Key Players': Rico van Fok, Ultra Ulfie, Kyle Machientje, Abel Amsterdam en Kees Beton
Ben je niet thuis?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijkbaar ben ik goed maar dat is mobiel niet te zien
FM past soms mijn vooraf ingevoerde waardes iets aan. Waarom weet ik niet, maar ik vermoed dat het met automatische verdeling te maken heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef leoon. het volgende:
[..]
Waarom heb ik bij mijn plaatje maar 13 positioning?
Jaaaaa jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
FM past soms mijn vooraf ingevoerde waardes iets aan. Waarom weet ik niet, maar ik vermoed dat het met automatische verdeling te maken heeft.
quote:
Tell me about itquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn morale is dramatischDa's godverdomme kut godverdomme
![]()
Maak dan maar speler voor speler een kleine samenvatting of zoiets, dat houdt ons ook bezig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga nu beginnen met de game te draaien.
Tot aan 31 augustus is de transferperiode. Ben benieuwd of er al spelers van clubs zullen gaan wisselen?!
En wie bewijst zich in de vriendschappelijke wedstrijden?
Ik betrap mezelf erop dat ik dit écht leuk vindquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Tot aan 31 augustus is de transferperiode. Ben benieuwd of er al spelers van clubs zullen gaan wisselen?!
MLS is al bezig toch? 'Ik' had al 3 wedstrijden erop zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Gaaf!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Nogmaals, alvast bedankt voor de moeite die je neemt en de tijd die je hiervoor vrijmaakt, top initiatief!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf erop dat ik dit écht leuk vind
Dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
Exact hetzelfde hier!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
jeej! Maar wat houdt t in?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Sejt het volgende:
We hebben 5 'Key Players': Rico van Fok, Ultra Ulfie, Kyle Machientje, Abel Amsterdam en Kees Beton
Bepalende spelers die door hun stats superieur zijn binnen de club. Moeilijk van club wisselen etcquote:
Ik was onder de veronderstelling dat iedereen hier gewoon met z'n eigen save bezig is en om de paar minuten t topique even checktquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
Iedereen hier zeuren om screenshots en niemand die zn eigen game meer leuk vindt
Wat spannend allemaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Traden met FUTquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik was onder de veronderstelling dat iedereen hier gewoon met z'n eigen save bezig is en om de paar minuten t topique even checkt?
Ik iig wel.
Dat laatste zeg je er alleen maar bij om hem te laten denken dat ie zijn hele carrière bij FC Bal of het dak blijft zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bepalende spelers die door hun stats superieur zijn binnen de club. Moeilijk van club wisselen etc
Heb net met happy hour 100k weggegooit, beste speler was Eto'o.quote:
Checkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik was onder de veronderstelling dat iedereen hier gewoon met z'n eigen save bezig is en om de paar minuten t topique even checkt?
Ik iig wel.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Sejt het volgende:
Voor je het weet is hij bij je langs!
[ afbeelding ]
Je moet in de jeugd beginnen...
[ afbeelding ]
Nieuwe NL rechtsback!
[ afbeelding ]
Al moonwalk-end het doel in!
[ afbeelding ]
Welke ben jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!!
Die fysieke stats. Mentaal en Technisch tot nu toe prima. Ik ga een paar jaar het krachthonk in.
Niet best dan , klote pakjes zijn sowieso oplichterij behalve als je Patje heetquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb net met happy hour 100k weggegooit, beste speler was Eto'o.
Heb weer even genoeg van FUT
Zeker. Had sowieso in gedachten om regelmatig overzichten te plaatsen, om de strijd er een beetje in te houdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Aldo-MC het volgende:
Misschien leuk idee om ook de topscorers te posten SejtNiet zo relevant voor de verdedigers en keepers maar oke
Erg tof zo!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zeker. Had sowieso in gedachten om regelmatig overzichten te plaatsen, om de strijd er een beetje in te houden
Ergens ook best logisch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Erg tof zo!
Het verschil in kwaliteit is trouwens ook wel aan de leeftijd te zien. De 'besten' zijn boven de 19.
Thadjequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Sejt het volgende:
Thad Castle (Houston Dynamo) heeft z'n eerste officiele wedstrijd gespeeld! Hij deed dat met een rating van 7.3 tegen D.C. United. En hij scoorde ook meteen!!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Sejt het volgende:
Thad Castle (Houston Dynamo) heeft z'n eerste officiele wedstrijd gespeeld! Hij deed dat met een rating van 7.3 tegen D.C. United. En hij scoorde ook meteen!!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Sejt het volgende:
Fokke presteert goed in de eerste vriendschappelijke wedstrijden: een gemiddelde rating van 7,20.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik hoop maar dat Fokke goed wordt getraind!
Mwehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Fokke presteert goed in de eerste vriendschappelijke wedstrijden: een gemiddelde rating van 7,20.
Fortuna Sittard wilt Fokke wel lenen komend seizoen...
Wowquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Sejt het volgende:
Garrus Vakarian z'n "calibrating" helpt. Hij heeft tot nu toe de hoogste rating gehaald: 9,30 in de friendly tegen ARC. 2 Assists en 1 goal!
Awww yeah!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Sejt het volgende:
Garrus Vakarian z'n "calibrating" helpt. Hij heeft tot nu toe de hoogste rating gehaald: 9,30 in de friendly tegen ARC. 2 Assists en 1 goal!
Achja, wanneer de oudste straks gestopt zijn gaan wij nog ff cashen in Qatarquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Erg tof zo!
Het verschil in kwaliteit is trouwens ook wel aan de leeftijd te zien. De 'besten' zijn boven de 19.
Denk dat het handigste is om gewoon om een bepaalde tijd screens te posten (alles tegelijk). En zoals je nu doet uitzonderlijke dingen te posten en bijvoorbeeld een transfer of speciale wedstrijd te screenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef Sejt het volgende:
Jullie mogen trouwens ten alle tijden screenies aanvragen van alle soorten stats van je speler. Als het maar niet extreem veel wordt
Daar zorg ik wel voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat het niet echt sprankelend voetbal speelt.
Denk dat die dat sowieso wel doet, eens per week of zo een update van de ontwikkeling van je speler.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk dat het handigste is om gewoon om een bepaalde tijd screens te posten (alles tegelijk). En zoals je nu doet uitzonderlijke dingen te posten en bijvoorbeeld een transfer of speciale wedstrijd te screenen.
Potverquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef Sejt het volgende:
Kyle Machientje heeft na ruwweg 12 dagen al z'n eerste blessure te pakken! Gelukkig ligt hij er maar 9 dagen uit.
Komt omdat ik nooit ballen wegboks denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef Sejt het volgende:
Dieter Dengler verdient het meeste met 11.000 euro/week!
Onderaan bungelt Fab de Koning met 450 euro/week.
Het was een contradictionair grapje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar zorg ik wel voor
Vanwaar diedan?
Ik heb geen verstand van Jupiler League voetbal.
Ok. Niet aan mij besteedquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was een contradictionair grapje.
Sick sick.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Sejt het volgende:
Sorry dat ik je trouwens de Argentijnse competitie heb laten toevoegenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Sejt het volgende:
Het nieuwe talent bij Boca!
[ afbeelding ]
Bazig rechterrijtje voor zo'n jonkiequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Sorry dat ik je trouwens de Argentijnse competitie heb laten toevoegen![]()
Ik ben ook nog redelijk wendbaar voor een langere speler
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Sejt het volgende:
Ouch! Fuszy de Fokker is er 2 maanden uit door een schouder uit de kom. RKC zal het seizoen moeten starten zonder hem...
Werkvergunningen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef Sejt het volgende:
Óscar Da Costa Bernardi vind zichzelf goed genoeg om in de toekomst voor Engeland uit te komen. Als AMR moet dat toch mogelijk zijnHij zal echter nog 5 jaar moeten wachten.
Schouder uit de kom 2 maanden blessureleed, only in Football Managerquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Sejt het volgende:
Ouch! Fuszy de Fokker is er 2 maanden uit door een schouder uit de kom. RKC zal het seizoen moeten starten zonder hem...
we leven met je mee hoor fuszy, ze zeggen wel eens dat je er altijd sterker uit komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Sejt het volgende:
"Dislocated shoulder", dat is toch schouder uit de kom?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Schouder uit de kom 2 maanden blessureleed, only in Football Manager
Babel had het in het echt en was er net zo lang uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
"Dislocated shoulder", dat is toch schouder uit de kom?If so, inderdaad, only in FM.
Tsja, misschien het opzoeken waard. Voordeel is dat het bij iedereen gebeurt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef CarlosJacques het volgende:
Waarom vallen de fysieke stats trouwens zo laag uit in vergelijking met wat men opgaf? 15/15 is gewoon 12/12 bij mijn speler
Jup, normaal even rechtzetten en klaar. Wel vette pechquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
"Dislocated shoulder", dat is toch schouder uit de kom?If so, inderdaad, only in FM.
En 7 strengthquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Thafuq echt niet best als je op je 19e al 2.09 bentwel geniaal
Ik ben 16 en 2,03mquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Thafuq echt niet best als je op je 19e al 2.09 bentwel geniaal
Ultra Ulfie is wat matig gestart met een gemiddelde rating van 6,73 over 4 friendlies.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe doet Ultra Ulfie het qua cijfers bij Almere City?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |