Doen we!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef FCsuarez het volgende:
je bent STwat dacht je dat ik jou die steekpass geef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Aaaawwhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]![]()
Ik zie dit topic net te laat.
Dan start ie 't hé. Eer hij screens heeft van alles etc. zijn we wel even verder..quote:
Hij post meteen start-screens, dus hoe we er vanaf het begin uitzien, kwa stats..quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Dan start ie 't hé. Eer hij screens heeft van alles etc. zijn we wel even verder..
Ja, maar hij moet eerst alle spelers opzoeken, screens maken, posten. En volgens mij zijn we met aardig wat spelersquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij post meteen start-screens, dus hoe we er vanaf het begin uitzien, kwa stats..
Met z'n 27e lees ik in de OPquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ja, maar hij moet eerst alle spelers opzoeken, screens maken, posten. En volgens mij zijn we met aardig wat spelers
Kijk gewoon rond een uurtje of 9, dan heeft ie 't wel.
Silv m'n jong, kom ook bij GAE ballenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef Sejt het volgende:
Ik ben bezig met de laatste deelnemer in de database. Hierna zal ik FM opstarten en de game aanmaken. Dan moet ik iedereen opzoeken en screens maken.
Het leek me het beste als ik niet wacht met posten tot ik iedereen heb, maar dat ik per 3 ofzo post.
De OP is trouwens nog niet aangepast qua deelnemers. Dat doe ik zometeen.
Alle complimenten voor jou, erg leuk idee en je pakt alles ook echt goed aan kwa puntenverdeling, potentieel etc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:03 schreef Sejt het volgende:
37 deelnemers trouwens!!
Heel vet. Bedankt voor het enthousiasme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |