Volgens mij kan je dat niet.. Ik denk dat de meeste beginnen met een jeugdcontract.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef Irritatie100 het volgende:
15 strength ingevuld
Wat heb je eigenlijk voor elftalstatus gegeven in de contracten?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef Introvert het volgende:
[..]
Ah zo, DM wordt ook wel als doelman aangegeven op veel fm fora, vandaar. Dan ben je dus ook een eventuele concurrent van mij(tweede positie)!
Da's wel de beste tot nu toe zou ik zeggen, wat een stats.quote:
Bij mij ook vrij lastig te lezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit trouwens mobiel nu en de scrreens zijn niet te lezen voor mij nu
Wordt wel verlengd denk ik..quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Sejt het volgende:
Hmm DeHovenier, zie nu dat je contractduur tot 2013 staat. Hoop dat dat niet uitmaakt?
Hoe is dat gebeurdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Sejt het volgende:
Hmm DeHovenier, zie nu dat je contractduur tot 2013 staat. Hoop dat dat niet uitmaakt?
Dan verdien je snel al het meeste johquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wordt wel verlengd denk ik..
Anders pikt Sparta hem wel op
Een foutje van mijn kant denk ik. Maar grote kans dat je contract gewoon verlengd wordt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe is dat gebeurd
En geen enkel stat is 15, klopt dat?
Naja ik hoop het maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Een foutje van mijn kant denk ik. Maar grote kans dat je contract gewoon verlengd wordt.
De stats kloppen wel. Ook al voer ik 15 in, dan nog kan het zijn dat FM het iets gelijk trekt - gebeurt bij iedereen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zit Fokke dalijk zonder contract
Ach nu verdient hij 1,2 per week, dus alvast ff sparen zou ik zeggen
Barcelonaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef Aldo-MC het volgende:
Fokke Fokkema ook al gewild door 3 clubs.
Cambuur, SC Joure en......?
Had die slachter niet aggression 20?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Sejt het volgende:
Hou rekening met het leeftijdsverschil bij vergelijken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |