Anders wij welquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef Sejt het volgende:
Kudo's voor de creativiteit met de namen![]()
Hij is nu bezig de database op te zetten. Ben erg benieuwd!
Wtf?!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Garrus Vakarian heeft verscheidene apparatuur in het trainingscomplex getweaked omdat hij niet helemaal tevreden was. "Calibrating", noemde hij het. De rest van het team liet hem maar alleen, met z'n rare geneuzel.
Ken ik nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
Fokke probeert in z'n eentje de Friese Trots voort te dragen in het team... had ik 'm maar langer gemaakt en sterker, dan had ik 'm Grutte Pier kunnen noemen
Welke baas/bazen hebben Dirtiness en Aggression gekozen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef Sejt het volgende:
Leuke feitjes... als je kijkt naar de verdeling van jullie. Aantal mensen die kiezen voor de volgende eigenschappen:
Sci-fi RPG shooter. Toch wel de beste RPG die ik tot nu toe heb gespeeld. En geloof me, dat zijn er best veelquote:
Ik plaats Morrowind en Neverwinter Nights hoger, maar ME(2) is wel erg bazig, dat zekerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Sci-fi RPG shooter. Toch wel de beste RPG die ik tot nu toe heb gespeeld. En geloof me, dat zijn er best veel
Ik heb hem net gekocht en geïnstalleerd, op aanraden van Drizzt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Sci-fi RPG shooter. Toch wel de beste RPG die ik tot nu toe heb gespeeld. En geloof me, dat zijn er best veel
Sowieso is icebliss een baas, aangezien hij een centrale verdediger is, en Dirtiness 20, Bravery 20, "argues with officials" en Strength 17 gekozen heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Welke baas/bazen hebben Dirtiness en Aggression gekozen?
Wilde dat eerst doen, maar met Sparta heb ik een grotere kans om te promoveren, en daar ballen lekker veel lui.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Silv m'n jong, kom ook bij GAE ballen
Geniaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sowieso is icebliss een baas, aangezien hij een centrale verdediger is, en Dirtiness 20, Bravery 20, "argues with officials" en Strength 17 gekozen heeft.Een nieuwe Pepe zeg maar!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sowieso is icebliss een baas, aangezien hij een centrale verdediger is, en Dirtiness 20, Bravery 20, "argues with officials" en Strength 17 gekozen heeft.Een nieuwe Pepe zeg maar!
Zal die vast veel kaarten krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Woohoooo!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Sejt het volgende:
De game is opgezet. Ik ga jullie nu allemaal toevoegen en dan komen de screens!
En bijpassende naamquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
ligue 1quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Thas het volgende:
Wordt eenzaam in Frankrijk, maar goed, we vinden elkaar wel bij de topclubs
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef icebliss het volgende:
[..]
En bijpassende naamMassacreur is Frans voor slachter (volgens Google Translate althans).
Ben benieuwd hoe ver ik ga komen als erkende schopper.
Sowieso Frankrijkquote:
Straks zitten de meeste van ons bij Lyon, PSG etc. en loopt dit topic leegquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ultra Ulfie: “Kom ik net aan bij Almere city, zijn alle trainingen afgelast!![]()
Toen ben ik maar een beetje in het krachthonk gezeten met Fab de Koning en Abel Amsterdam”
Nicequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef Sejt het volgende:
De moderne ball-playing verdediger?
[ afbeelding ]
Jonkie die ver kan komen!
[ afbeelding ]
Opvolger van Overtoom?
[ afbeelding ]
Bale & Bateman - de linkerkant van Wales!
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet is Gentenaar een keeper, Ultra Ulfie een CVMquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef Introvert het volgende:
[..]Jij hebt toch aardige concurrentie in de naam van Dennis Gentenaar, misschien maar wat in zijn drankje gooien voor de komende wedstrijd?
Ah zo, DM wordt ook wel als doelman aangegeven op veel fm fora, vandaar. Dan ben je dus ook een eventuele concurrent van mij(tweede positie)!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Gentenaar een keeper, Ultra Ulfie een CVM
Hoppaaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef icebliss het volgende:
Bla Blaat nu al door drie clubs gewild zonder een wedstrijd te spelen?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef icebliss het volgende:
Dat is allemaal voor uitlenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef icebliss het volgende:
Klopt ja. Maar kan deels komen door leeftijd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef dion_v_k het volgende:
Valt mij op dat strength bij iedereen die dat niet heeft ingevuld uitzonderlijk laag is (3-4 etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |