En bijpassende naamquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sowieso is icebliss een baas, aangezien hij een centrale verdediger is, en Dirtiness 20, Bravery 20, "argues with officials" en Strength 17 gekozen heeft.Een nieuwe Pepe zeg maar!
ligue 1quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Thas het volgende:
Wordt eenzaam in Frankrijk, maar goed, we vinden elkaar wel bij de topclubs
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef icebliss het volgende:
[..]
En bijpassende naamMassacreur is Frans voor slachter (volgens Google Translate althans).
Ben benieuwd hoe ver ik ga komen als erkende schopper.
Sowieso Frankrijkquote:
Straks zitten de meeste van ons bij Lyon, PSG etc. en loopt dit topic leegquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ultra Ulfie: “Kom ik net aan bij Almere city, zijn alle trainingen afgelast!![]()
Toen ben ik maar een beetje in het krachthonk gezeten met Fab de Koning en Abel Amsterdam”
Nicequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef Sejt het volgende:
De moderne ball-playing verdediger?
[ afbeelding ]
Jonkie die ver kan komen!
[ afbeelding ]
Opvolger van Overtoom?
[ afbeelding ]
Bale & Bateman - de linkerkant van Wales!
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet is Gentenaar een keeper, Ultra Ulfie een CVMquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:40 schreef Introvert het volgende:
[..]Jij hebt toch aardige concurrentie in de naam van Dennis Gentenaar, misschien maar wat in zijn drankje gooien voor de komende wedstrijd?
Ah zo, DM wordt ook wel als doelman aangegeven op veel fm fora, vandaar. Dan ben je dus ook een eventuele concurrent van mij(tweede positie)!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Gentenaar een keeper, Ultra Ulfie een CVM
Hoppaaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef icebliss het volgende:
Bla Blaat nu al door drie clubs gewild zonder een wedstrijd te spelen?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef icebliss het volgende:
Dat is allemaal voor uitlenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef icebliss het volgende:
Klopt ja. Maar kan deels komen door leeftijd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef dion_v_k het volgende:
Valt mij op dat strength bij iedereen die dat niet heeft ingevuld uitzonderlijk laag is (3-4 etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |