Thadjequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Sejt het volgende:
Thad Castle (Houston Dynamo) heeft z'n eerste officiele wedstrijd gespeeld! Hij deed dat met een rating van 7.3 tegen D.C. United. En hij scoorde ook meteen!!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Sejt het volgende:
Thad Castle (Houston Dynamo) heeft z'n eerste officiele wedstrijd gespeeld! Hij deed dat met een rating van 7.3 tegen D.C. United. En hij scoorde ook meteen!!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:37 schreef Sejt het volgende:
Fokke presteert goed in de eerste vriendschappelijke wedstrijden: een gemiddelde rating van 7,20.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik hoop maar dat Fokke goed wordt getraind!
Mwehehequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Fokke presteert goed in de eerste vriendschappelijke wedstrijden: een gemiddelde rating van 7,20.
Fortuna Sittard wilt Fokke wel lenen komend seizoen...
Wowquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Sejt het volgende:
Garrus Vakarian z'n "calibrating" helpt. Hij heeft tot nu toe de hoogste rating gehaald: 9,30 in de friendly tegen ARC. 2 Assists en 1 goal!
Awww yeah!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Sejt het volgende:
Garrus Vakarian z'n "calibrating" helpt. Hij heeft tot nu toe de hoogste rating gehaald: 9,30 in de friendly tegen ARC. 2 Assists en 1 goal!
Achja, wanneer de oudste straks gestopt zijn gaan wij nog ff cashen in Qatarquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Erg tof zo!
Het verschil in kwaliteit is trouwens ook wel aan de leeftijd te zien. De 'besten' zijn boven de 19.
Denk dat het handigste is om gewoon om een bepaalde tijd screens te posten (alles tegelijk). En zoals je nu doet uitzonderlijke dingen te posten en bijvoorbeeld een transfer of speciale wedstrijd te screenen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef Sejt het volgende:
Jullie mogen trouwens ten alle tijden screenies aanvragen van alle soorten stats van je speler. Als het maar niet extreem veel wordt
Daar zorg ik wel voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat het niet echt sprankelend voetbal speelt.
Denk dat die dat sowieso wel doet, eens per week of zo een update van de ontwikkeling van je speler.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk dat het handigste is om gewoon om een bepaalde tijd screens te posten (alles tegelijk). En zoals je nu doet uitzonderlijke dingen te posten en bijvoorbeeld een transfer of speciale wedstrijd te screenen.
Potverquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:31 schreef Sejt het volgende:
Kyle Machientje heeft na ruwweg 12 dagen al z'n eerste blessure te pakken! Gelukkig ligt hij er maar 9 dagen uit.
Komt omdat ik nooit ballen wegboks denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef Sejt het volgende:
Dieter Dengler verdient het meeste met 11.000 euro/week!
Onderaan bungelt Fab de Koning met 450 euro/week.
Het was een contradictionair grapje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar zorg ik wel voor
Vanwaar diedan?
Ik heb geen verstand van Jupiler League voetbal.
Ok. Niet aan mij besteedquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was een contradictionair grapje.
Sick sick.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Sejt het volgende:
Sorry dat ik je trouwens de Argentijnse competitie heb laten toevoegenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Sejt het volgende:
Het nieuwe talent bij Boca!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |