Ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf erop dat ik dit écht leuk vind
Dit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
Exact hetzelfde hier!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef leoon. het volgende:
[..]
jeej! Maar wat houdt t in?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Sejt het volgende:
We hebben 5 'Key Players': Rico van Fok, Ultra Ulfie, Kyle Machientje, Abel Amsterdam en Kees Beton
Bepalende spelers die door hun stats superieur zijn binnen de club. Moeilijk van club wisselen etcquote:
Ik was onder de veronderstelling dat iedereen hier gewoon met z'n eigen save bezig is en om de paar minuten t topique even checktquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
Iedereen hier zeuren om screenshots en niemand die zn eigen game meer leuk vindt
Wat spannend allemaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga nu beginnen met de game te draaien.
Tot aan 31 augustus is de transferperiode. Ben benieuwd of er al spelers van clubs zullen gaan wisselen?!
En wie bewijst zich in de vriendschappelijke wedstrijden?
Traden met FUTquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik was onder de veronderstelling dat iedereen hier gewoon met z'n eigen save bezig is en om de paar minuten t topique even checkt?
Ik iig wel.
Dat laatste zeg je er alleen maar bij om hem te laten denken dat ie zijn hele carrière bij FC Bal of het dak blijft zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bepalende spelers die door hun stats superieur zijn binnen de club. Moeilijk van club wisselen etc
Heb net met happy hour 100k weggegooit, beste speler was Eto'o.quote:
Checkquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik was onder de veronderstelling dat iedereen hier gewoon met z'n eigen save bezig is en om de paar minuten t topique even checkt?
Ik iig wel.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Sejt het volgende:
Voor je het weet is hij bij je langs!
[ afbeelding ]
Je moet in de jeugd beginnen...
[ afbeelding ]
Nieuwe NL rechtsback!
[ afbeelding ]
Al moonwalk-end het doel in!
[ afbeelding ]
Welke ben jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!!
Die fysieke stats. Mentaal en Technisch tot nu toe prima. Ik ga een paar jaar het krachthonk in.
Niet best dan , klote pakjes zijn sowieso oplichterij behalve als je Patje heetquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb net met happy hour 100k weggegooit, beste speler was Eto'o.
Heb weer even genoeg van FUT
Zeker. Had sowieso in gedachten om regelmatig overzichten te plaatsen, om de strijd er een beetje in te houdenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Aldo-MC het volgende:
Misschien leuk idee om ook de topscorers te posten SejtNiet zo relevant voor de verdedigers en keepers maar oke
Erg tof zo!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zeker. Had sowieso in gedachten om regelmatig overzichten te plaatsen, om de strijd er een beetje in te houden
Ergens ook best logisch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Erg tof zo!
Het verschil in kwaliteit is trouwens ook wel aan de leeftijd te zien. De 'besten' zijn boven de 19.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |