Waarom heb ik bij mijn plaatje maar 13 positioning?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:24 schreef leoon. het volgende:
ositioning 14 Off the ball 13 Creativity 13
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef Sejt het volgende:
We hebben 5 'Key Players': Rico van Fok, Ultra Ulfie, Kyle Machientje, Abel Amsterdam en Kees Beton
Ben je niet thuis?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijkbaar ben ik goed maar dat is mobiel niet te zien
FM past soms mijn vooraf ingevoerde waardes iets aan. Waarom weet ik niet, maar ik vermoed dat het met automatische verdeling te maken heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef leoon. het volgende:
[..]
Waarom heb ik bij mijn plaatje maar 13 positioning?
Jaaaaa jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
FM past soms mijn vooraf ingevoerde waardes iets aan. Waarom weet ik niet, maar ik vermoed dat het met automatische verdeling te maken heeft.
quote:
Tell me about itquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn morale is dramatischDa's godverdomme kut godverdomme
![]()
Maak dan maar speler voor speler een kleine samenvatting of zoiets, dat houdt ons ook bezig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga nu beginnen met de game te draaien.
Tot aan 31 augustus is de transferperiode. Ben benieuwd of er al spelers van clubs zullen gaan wisselen?!
En wie bewijst zich in de vriendschappelijke wedstrijden?
Ik betrap mezelf erop dat ik dit écht leuk vindquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Tot aan 31 augustus is de transferperiode. Ben benieuwd of er al spelers van clubs zullen gaan wisselen?!
MLS is al bezig toch? 'Ik' had al 3 wedstrijden erop zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Gaaf!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Nogmaals, alvast bedankt voor de moeite die je neemt en de tijd die je hiervoor vrijmaakt, top initiatief!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |