Komt omdat ik nooit ballen wegboks denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:16 schreef Sejt het volgende:
Dieter Dengler verdient het meeste met 11.000 euro/week!
Onderaan bungelt Fab de Koning met 450 euro/week.
Het was een contradictionair grapje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar zorg ik wel voor
Vanwaar diedan?
Ik heb geen verstand van Jupiler League voetbal.
Ok. Niet aan mij besteedquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was een contradictionair grapje.
Sick sick.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Sejt het volgende:
Garrus Vakarian z'n "calibrating" helpt. Hij heeft tot nu toe de hoogste rating gehaald: 9,30 in de friendly tegen ARC. 2 Assists en 1 goal!
Sorry dat ik je trouwens de Argentijnse competitie heb laten toevoegenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Sejt het volgende:
Het nieuwe talent bij Boca!
[ afbeelding ]
Bazig rechterrijtje voor zo'n jonkiequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Sorry dat ik je trouwens de Argentijnse competitie heb laten toevoegen![]()
Ik ben ook nog redelijk wendbaar voor een langere speler
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Sejt het volgende:
Ouch! Fuszy de Fokker is er 2 maanden uit door een schouder uit de kom. RKC zal het seizoen moeten starten zonder hem...
Werkvergunningen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef Sejt het volgende:
Óscar Da Costa Bernardi vind zichzelf goed genoeg om in de toekomst voor Engeland uit te komen. Als AMR moet dat toch mogelijk zijnHij zal echter nog 5 jaar moeten wachten.
Schouder uit de kom 2 maanden blessureleed, only in Football Managerquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Sejt het volgende:
Ouch! Fuszy de Fokker is er 2 maanden uit door een schouder uit de kom. RKC zal het seizoen moeten starten zonder hem...
we leven met je mee hoor fuszy, ze zeggen wel eens dat je er altijd sterker uit komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:48 schreef Sejt het volgende:
"Dislocated shoulder", dat is toch schouder uit de kom?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Schouder uit de kom 2 maanden blessureleed, only in Football Manager
Babel had het in het echt en was er net zo lang uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
"Dislocated shoulder", dat is toch schouder uit de kom?If so, inderdaad, only in FM.
Tsja, misschien het opzoeken waard. Voordeel is dat het bij iedereen gebeurt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:52 schreef CarlosJacques het volgende:
Waarom vallen de fysieke stats trouwens zo laag uit in vergelijking met wat men opgaf? 15/15 is gewoon 12/12 bij mijn speler
Jup, normaal even rechtzetten en klaar. Wel vette pechquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
"Dislocated shoulder", dat is toch schouder uit de kom?If so, inderdaad, only in FM.
En 7 strengthquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Thafuq echt niet best als je op je 19e al 2.09 bentwel geniaal
Ik ben 16 en 2,03mquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Thafuq echt niet best als je op je 19e al 2.09 bentwel geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |