Brabant, de sloppenwijk van het wingewest Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef betyar het volgende:
Hengelo, de sloppenwijk van de regio Twente.
Goede zaak. Onze lobbygroep zal wel een lijst specifieke wensen doorsturen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef Reya het volgende:
NWS / EU gaat mediacontrole uitbreiden
Ik kan alvast verklappen dat Koos bovenaan de lijst staat.
Rijksprovincie toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Brabant, de sloppenwijk van het wingewest Nederland.
Hoog 5!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
Hengelooooooooooooooooooo, godverdomme.
Joden zijn de nieuwe holocaustslachtoffers in de EU, het is mij een raadsel dat jij dat nog niet door hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Goede zaak. Onze lobbygroep zal wel een lijst specifieke wensen doorsturen.
Zonder Brabant geen succesvol Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Brabant, de sloppenwijk van het wingewest Nederland.
Blijft grappigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Hengeloooooooo, daaaar drinken we cooooolaaaaaaaaa
Zonder gein, ik had het er vandaag met een maat over dat Brabant best een aantrekkelijke provincie is om werk te zoeken, vergeleken met Twente.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Zonder Brabant geen succesvol Nederland.
Remlof's fantasie.quote:
Volgens mij draaien we hier nog best goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder gein, ik had het er vandaag met een maat over dat Brabant best een aantrekkelijke provincie is om werk te zoeken, vergeleken met Twente.
Verwijfde types houden het hier niet lang vol nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder gein, ik had het er vandaag met een maat over dat Brabant best een aantrekkelijke provincie is om werk te zoeken, vergeleken met Twente.
Omvallende autofabrieken zijn heerlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna elke regio.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, zelfcensuur all the wayquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is er geen sprake van Europese controle over de media, maar goed.
Buiten de gebruikelijke steekpenningen uiteraard.
Handig zon vlaggetje. Na het rukken zijn topje afvegen.quote:
Wie wel dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij post in ieder geval niet constant nazi-uniforms.
In uw geval worden die dan weer direct in drank uitgekeerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is er geen sprake van Europese controle over de media, maar goed.
Buiten de gebruikelijke steekpenningen uiteraard.
Alleen jammer dat er vieze mensen de vlam hanteren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk hem eens mooi branden:
[ afbeelding ]
Jammer dat de laatste industrie in Twente al in de jaren 60 is omgevallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omvallende autofabrieken zijn heerlijk.
Het is of zelfcensuur toepassen, of de snoepreisjes gedag zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, zelfcensuur all the way
Welkom in de echte wereld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is of zelfcensuur toepassen, of de snoepreisjes gedag zeggen.
Mooi pak. Goeie snit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Ging het over uniformen?
Dat weten de pr-teams dan ook maar al te goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Reya het volgende:
[..]
In uw geval worden die dan weer direct in drank uitgekeerd.
Zijn litteken suggereert adel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Ging het over uniformen?
Foto's.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef betyar het volgende:
Nu ik mijn haren langer heb laten groeien lijk ik op een kakkertje zegt mijn vrouw.................![]()
Nee, het suggereert lidmaatschap van een studentencorps.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn litteken suggereert adel.
Moet je die niet inleveren als je uit dienst gaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef betyar het volgende:
Ik ga zoveel kilo afvallen dat mijn DT weer gaat passen.
* Betyar neemt nog een hap bami en een slok bier
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zou ook wel een uniform willen hebben.
Je DT? Is dat iets Brabants, je Dikke Trui? Wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef betyar het volgende:
Ik ga zoveel kilo afvallen dat mijn DT weer gaat passen.
* Betyar neemt nog een hap bami en een slok bier
In die tijd same thing.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het suggereert lidmaatschap van een studentencorps.
Nee,schoenen, stropdassen, sokken, shirts alles ligt hier nog op zolder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je die niet inleveren als je uit dienst gaat?
Netjes, daar moet je zuinig op wezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee,schoenen, stropdassen, sokken, shirts alles ligt hier nog op zolder.
Dagelijks Tenue.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je DT? Is dat iets Brabants, je Dikke Trui? Wat?
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Netjes, daar moet je zuinig op wezen.
De meeste joden zijn dan ook al lang en breed vertrokken. Dat is geen geheim.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joden zijn de nieuwe holocaustslachtoffers in de EU, het is mij een raadsel dat jij dat nog niet door hebt.
Had jij een rol in Twilight?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, ik kom in je fantasie voor.
Ik heb nog zon lange zwarte lederen SS jas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Netjes, daar moet je zuinig op wezen.
Yep, vieze kisten erbijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lang haar, spijkers door je handen, die shizzle?
Ontkent u nu de holocaust?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef waht het volgende:
[..]
De meeste joden zijn dan ook al lang en breed vertrokken. Dat is geen geheim.
Ok. In deze vind ik betyar stoerder dan jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb nog zon lange zwarte lederen SS jas.
Hoax.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn taak was om het rattegit in de drankjes te doen.
Jouw eigen tieten wel hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoax.
Dus nee, je komt niet in m'n seksuele fantasietjes voor.
Boeit me niet. Ding hangt in de kast en daar blijft ie ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ok. In deze vind ik betyar stoerder dan jou.
Voordeel van tieten hebben als man is dat je er zelf op kan spuiten.quote:
Hoax. Het streelt jouw ego als men jou op Fok stoer zou vinden, dus het boeit je zeker wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Boeit me niet. Ding hangt in de kast en daar blijft ie ook.
Dat zijn ze ook hier, die schoenenpoets-tik die je krijgt bij defensie gaat niet meer weg........quote:
Iemand die een goede opvoeding heeft genoten en op leren schoenen loopt heeft dezelfde tik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook hier, die schoenenpoets-tik die je krijgt bij defensie gaat niet meer weg........
Uiteraard zit 3-voud nu met een stijve piemel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoax. Het streelt jouw ego als men jou op Fok stoer zou vinden, dus het boeit je zeker wel.
Dat kan het ook zijn, van pa en ma moesten wij er netjes bijlopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iemand die een goede opvoeding heeft genoten en op leren schoenen loopt heeft dezelfde tik.
Guido had het vanavond ook al over piemels van Fok'ers, heerst het ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard zit 3-voud nu met een stijve piemel.
Vandaar uw aversie tegen pakken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn, van pa en ma moesten wij er netjes bijlopen.
Die is behoorlijk gekrompen sinds iedereen weet dat hij in werkelijkheid maar een armoedzaaier is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard zit 3-voud nu met een stijve piemel.
Kwam dat als een verrassing?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is behoorlijk gekrompen sinds iedereen weet dat hij in werkelijkheid maar een armoedzaaier is.
Ik wist het zelfs al.quote:
Gelukkig kan ik mij dergelijke misstappen permitteren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Vertrokken" is anders wel een extreem eufemisme voor de toenmalige gebeurtenissen.
Vooral voor hemzelf, heb ik het idee.quote:
Met de pakken wordt het steeds erger hier, heb nu ook al een smoking, weliswaar opgepimpt naar de kleuren van carnavalsstichting maar toch.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vandaar uw aversie tegen pakken.
Ik eis bruin haar in het vervolg!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef waht het volgende:
Blanke mevrouw voor deze SC.
[ afbeelding ]
Voor een jood heb je goeie smaak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet ze poepen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Tuba speelt weer in een nieuwe serie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, altijd mooie verhalen in dergelijke dramaseries.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tuba speelt weer in een nieuwe serie.
Waar ze onterecht vast zit voor moord op een hooggeplaatst persoon en ook het leven zuur wordt gemaakt door corrupte lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |