Netjes, daar moet je zuinig op wezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee,schoenen, stropdassen, sokken, shirts alles ligt hier nog op zolder.
Dagelijks Tenue.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je DT? Is dat iets Brabants, je Dikke Trui? Wat?
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Netjes, daar moet je zuinig op wezen.
De meeste joden zijn dan ook al lang en breed vertrokken. Dat is geen geheim.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joden zijn de nieuwe holocaustslachtoffers in de EU, het is mij een raadsel dat jij dat nog niet door hebt.
Had jij een rol in Twilight?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, ik kom in je fantasie voor.
Ik heb nog zon lange zwarte lederen SS jas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Netjes, daar moet je zuinig op wezen.
Yep, vieze kisten erbijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lang haar, spijkers door je handen, die shizzle?
Ontkent u nu de holocaust?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef waht het volgende:
[..]
De meeste joden zijn dan ook al lang en breed vertrokken. Dat is geen geheim.
Ok. In deze vind ik betyar stoerder dan jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb nog zon lange zwarte lederen SS jas.
Hoax.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn taak was om het rattegit in de drankjes te doen.
Jouw eigen tieten wel hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoax.
Dus nee, je komt niet in m'n seksuele fantasietjes voor.
Boeit me niet. Ding hangt in de kast en daar blijft ie ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ok. In deze vind ik betyar stoerder dan jou.
Voordeel van tieten hebben als man is dat je er zelf op kan spuiten.quote:
Hoax. Het streelt jouw ego als men jou op Fok stoer zou vinden, dus het boeit je zeker wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Boeit me niet. Ding hangt in de kast en daar blijft ie ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |