Wie wel dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij post in ieder geval niet constant nazi-uniforms.
In uw geval worden die dan weer direct in drank uitgekeerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is er geen sprake van Europese controle over de media, maar goed.
Buiten de gebruikelijke steekpenningen uiteraard.
Alleen jammer dat er vieze mensen de vlam hanteren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk hem eens mooi branden:
[ afbeelding ]
Jammer dat de laatste industrie in Twente al in de jaren 60 is omgevallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omvallende autofabrieken zijn heerlijk.
Het is of zelfcensuur toepassen, of de snoepreisjes gedag zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, zelfcensuur all the way
Welkom in de echte wereld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is of zelfcensuur toepassen, of de snoepreisjes gedag zeggen.
Mooi pak. Goeie snit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Ging het over uniformen?
Dat weten de pr-teams dan ook maar al te goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Reya het volgende:
[..]
In uw geval worden die dan weer direct in drank uitgekeerd.
Zijn litteken suggereert adel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Ging het over uniformen?
Foto's.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef betyar het volgende:
Nu ik mijn haren langer heb laten groeien lijk ik op een kakkertje zegt mijn vrouw.................![]()
Nee, het suggereert lidmaatschap van een studentencorps.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn litteken suggereert adel.
Moet je die niet inleveren als je uit dienst gaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef betyar het volgende:
Ik ga zoveel kilo afvallen dat mijn DT weer gaat passen.
* Betyar neemt nog een hap bami en een slok bier
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zou ook wel een uniform willen hebben.
Je DT? Is dat iets Brabants, je Dikke Trui? Wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef betyar het volgende:
Ik ga zoveel kilo afvallen dat mijn DT weer gaat passen.
* Betyar neemt nog een hap bami en een slok bier
In die tijd same thing.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het suggereert lidmaatschap van een studentencorps.
Nee,schoenen, stropdassen, sokken, shirts alles ligt hier nog op zolder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je die niet inleveren als je uit dienst gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |