Brabant, de sloppenwijk van het wingewest Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef betyar het volgende:
Hengelo, de sloppenwijk van de regio Twente.
Goede zaak. Onze lobbygroep zal wel een lijst specifieke wensen doorsturen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef Reya het volgende:
NWS / EU gaat mediacontrole uitbreiden
Ik kan alvast verklappen dat Koos bovenaan de lijst staat.
Rijksprovincie toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Brabant, de sloppenwijk van het wingewest Nederland.
Hoog 5!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
Hengelooooooooooooooooooo, godverdomme.
Joden zijn de nieuwe holocaustslachtoffers in de EU, het is mij een raadsel dat jij dat nog niet door hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Goede zaak. Onze lobbygroep zal wel een lijst specifieke wensen doorsturen.
Zonder Brabant geen succesvol Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Brabant, de sloppenwijk van het wingewest Nederland.
Blijft grappigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Hengeloooooooo, daaaar drinken we cooooolaaaaaaaaa
Zonder gein, ik had het er vandaag met een maat over dat Brabant best een aantrekkelijke provincie is om werk te zoeken, vergeleken met Twente.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Zonder Brabant geen succesvol Nederland.
Remlof's fantasie.quote:
Volgens mij draaien we hier nog best goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder gein, ik had het er vandaag met een maat over dat Brabant best een aantrekkelijke provincie is om werk te zoeken, vergeleken met Twente.
Verwijfde types houden het hier niet lang vol nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder gein, ik had het er vandaag met een maat over dat Brabant best een aantrekkelijke provincie is om werk te zoeken, vergeleken met Twente.
Omvallende autofabrieken zijn heerlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna elke regio.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, zelfcensuur all the wayquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is er geen sprake van Europese controle over de media, maar goed.
Buiten de gebruikelijke steekpenningen uiteraard.
Handig zon vlaggetje. Na het rukken zijn topje afvegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |