dan wint degene die de beste epo gebruikt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als iedereen epo gebruikt wint nog steeds de beste
Maar het gaat me meer om het feit om de gasten die blijven ontkennen terwijl dat compleet ongeloofwaardig is geworden
ach ja, kan het nog wel begrijpen....quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als iedereen epo gebruikt wint nog steeds de beste
Maar het gaat me meer om het feit om de gasten die blijven ontkennen terwijl dat compleet ongeloofwaardig is geworden
Heel goed van jequote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Toch al 3e topic van mijn begonnen reeks. Zei toch dat er een apart topic voor moest komen.
Zet hem op je CV jongen, gefeliciteerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Toch al 3e topic van mijn begonnen reeks. Zei toch dat er een apart topic voor moest komen.
aka die met het meeste geld en de beste apotheker.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan wint degene die de beste epo gebruikt.
De eerste die zegt dat je haar uit vorm is moet je neerhoekenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zit in mijn shampooshit ik gebruik doping.
Ik roep gewoon: mijn haar danstquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De eerste die zegt dat je haar uit vorm is moet je neerhoeken
Nee, gewoon nee. Irritant mannetje. Van Gaalquote:
Jack3d is nu ook gebandquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Smoofie het volgende:
Al heb ik genoeg pre-workouts gehad waar wel stoffen in zaten die op de dopinglijjst stonden
DIE is pas irritant.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Irritant mannetje. Van Gaal
Ja, ik gebruikte noxi. dimethylamylamamine en ephedrine staan op de dopinglijstquote:
quote:
Niet zo lang meer hoop ik, ik moet vroeg op.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot hoe laat duurt dit nog eigenlijk?
Komt doordat een of andere gekke amerikaan een supergrote dosis had genomen DMAA en toen was overledenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte noxi. dimethylamylamamine en ephedrine staan op de dopinglijst
Dat interview gisterenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Irritant mannetje. Van Gaal
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Ja, wanneer is dit afgelopen , ik wacht al een uur op sexcetera
Ja idd. 50x de dosis die in die pwo's zaten ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Komt doordat een of andere gekke amerikaan een supergrote dosis had genomen DMAA en toen was overleden
Die vrouwen in dat programma zitten nu inmiddels in het bejaardentehuis, wist je dat?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik zit ook al een kwartier met mijn kloppende knoepert op de bank.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit ook al een kwartier met mijn kloppende knoepert op de bank.
Weet niet of ik het nog langer 'trek'.
Ze reden de tour op een Spartamet?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
Men dacht een tijd terug toch ook dat bepaalde wielrenners een motortje in hun fiets hadden zitten?
Zou me niets verbazen als dit ook gewoon het geval is.![]()
Is ook een mooi filmpje van met een wielrenner die zonder moeite even uit een groep demarreert.Kan het filmpje alleen niet meer vinden.
Valentino Rossi heet ie geloof ikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
Men dacht een tijd terug toch ook dat bepaalde wielrenners een motortje in hun fiets hadden zitten?
Is ook een mooi filmpje van met een wielrenner die zonder moeite even uit een groep demarreert.Kan het filmpje alleen niet meer vinden.
Cancellaraquote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen
alsjeblieft, een de-boner.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
Echt, dat verhaal kende ik nietquote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, Cancellara werd verdacht met een elektromotortje te rijden.
Na 30 films ging The Muscles from Brussels met pensioen, hij vond het wat veel van hetzelfde.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:14 schreef Ties02 het volgende:
Das Boot alweerrepetoire van Rtl7 is ook snel op
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:15 schreef Ties02 het volgende:
Die andere jakhalks heeft iets meer buikvet
quote:
Danny had ook wat buikvet.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Had die dat niet meteen door dan, waardoor Danny dat wist.
gertje jonge ging als een raket jongequote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Mensen die over zichzelf in de derde persoon praten
Johannes Vermeer was een geweldige kunstenaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Mensen die over zichzelf in de derde persoon praten
En familie van Johan Derksenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes Vermeer was een geweldige kunstenaar.
Joop Munsterman.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af van wie jij familie bent.
mooi mannn morgen bauke mollema sprinten champselysee winnnennnnnnquote:Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
Gertje lijkt me niet iemand die goed kan liegen.
Thijs komt net met een goed verhaal vind ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een zemel begint dit te worden. Ik zwaai af.
Iets jatten?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wat doet Hans Teeuwen trouwens aan tafel?
Die ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ooh is dat dan die vent van de Halalmeisjes?
Niet genomineerd, tijd om te rellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Ik spam gewoon even een ander topic tussendoor
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
en deze
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Aangezien ik een modje moet vragen, waarom geen TV nominaties?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
en deze
Heb je de TT gelezen? Is hier wel op van toepassing.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
en deze
Modje van TV vragenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Aangezien ik een modje moet vragen, waarom geen TV nominaties?
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heb je de TT gelezen? Is hier wel op van toepassing.
Heerlijke cultheld, maar wanneer je gaat zeggen dat Boogerd 100% zeker dopingvrij is ben je natuurlijk zwaar beperkt.quote:
Helmen zijn ook zwaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Falco het volgende:
Zie ze eens stoempen op de Hautacam
Deze brute snelheden zie je tegenwoordig nooit meer
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Falco het volgende:
Dat is echt de Epo rit in mijn beleving.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:44 schreef Falco het volgende:
2003 Alp d'Huez was ook.. ernstig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is echt de Epo rit in mijn beleving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |