dan wint degene die de beste epo gebruikt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als iedereen epo gebruikt wint nog steeds de beste
Maar het gaat me meer om het feit om de gasten die blijven ontkennen terwijl dat compleet ongeloofwaardig is geworden
ach ja, kan het nog wel begrijpen....quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als iedereen epo gebruikt wint nog steeds de beste
Maar het gaat me meer om het feit om de gasten die blijven ontkennen terwijl dat compleet ongeloofwaardig is geworden
Heel goed van jequote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Toch al 3e topic van mijn begonnen reeks. Zei toch dat er een apart topic voor moest komen.
Zet hem op je CV jongen, gefeliciteerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Toch al 3e topic van mijn begonnen reeks. Zei toch dat er een apart topic voor moest komen.
aka die met het meeste geld en de beste apotheker.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan wint degene die de beste epo gebruikt.
De eerste die zegt dat je haar uit vorm is moet je neerhoekenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zit in mijn shampooshit ik gebruik doping.
Ik roep gewoon: mijn haar danstquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De eerste die zegt dat je haar uit vorm is moet je neerhoeken
Nee, gewoon nee. Irritant mannetje. Van Gaalquote:
Jack3d is nu ook gebandquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Smoofie het volgende:
Al heb ik genoeg pre-workouts gehad waar wel stoffen in zaten die op de dopinglijjst stonden
DIE is pas irritant.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Irritant mannetje. Van Gaal
Ja, ik gebruikte noxi. dimethylamylamamine en ephedrine staan op de dopinglijstquote:
quote:
Niet zo lang meer hoop ik, ik moet vroeg op.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot hoe laat duurt dit nog eigenlijk?
Komt doordat een of andere gekke amerikaan een supergrote dosis had genomen DMAA en toen was overledenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik gebruikte noxi. dimethylamylamamine en ephedrine staan op de dopinglijst
Dat interview gisterenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Irritant mannetje. Van Gaal
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Ja, wanneer is dit afgelopen , ik wacht al een uur op sexcetera
Ja idd. 50x de dosis die in die pwo's zaten ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Komt doordat een of andere gekke amerikaan een supergrote dosis had genomen DMAA en toen was overleden
Die vrouwen in dat programma zitten nu inmiddels in het bejaardentehuis, wist je dat?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik zit ook al een kwartier met mijn kloppende knoepert op de bank.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit ook al een kwartier met mijn kloppende knoepert op de bank.
Weet niet of ik het nog langer 'trek'.
Ze reden de tour op een Spartamet?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
Men dacht een tijd terug toch ook dat bepaalde wielrenners een motortje in hun fiets hadden zitten?
Zou me niets verbazen als dit ook gewoon het geval is.![]()
Is ook een mooi filmpje van met een wielrenner die zonder moeite even uit een groep demarreert.Kan het filmpje alleen niet meer vinden.
Valentino Rossi heet ie geloof ikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
Men dacht een tijd terug toch ook dat bepaalde wielrenners een motortje in hun fiets hadden zitten?
Is ook een mooi filmpje van met een wielrenner die zonder moeite even uit een groep demarreert.Kan het filmpje alleen niet meer vinden.
Cancellaraquote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen Danny Nelissen
alsjeblieft, een de-boner.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |