Senk joe dat je dat verduidelijkt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Boogerd zit nu ondersteboven op zijn bank om zijn moeder te roepen.
Stijn heeft mij een cursus gegeven.quote:
Gheesing en Molkema winnen ook niets.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef muzas het volgende:
Aan de EPO en dan nog geen koersen winnen
Ah vandaarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stijn heeft mij een cursus gegeven.
quote:
Je bent je watermerk in de OP foto vergeten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stijn heeft mij een cursus gegeven.
Mensen die anoniem bekennen. Die haat Michael.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een held Boogerd. Hij vergeeft alle onterechte beschuldigen zolang mensen maar open zijn
Dat is ook wel extreem achterbaksquote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die anoniem bekennen. Die haat Michael.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent je watermerk in de OP foto vergeten.
[ afbeelding ]
Die is allang dood manquote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Bert Jacobs: NOU DENNIE, JE MOE GEWOEN BEKENN'N MAN!
Groeihormonen dit dat ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi heeft doping gebruikt.
gr gr
Epo. Dat zie je meteen.quote:
quote:
Dries heeft een keer bij mij thuis op ge treden.. Al genoeg gezien dusquote:
Zijn groeihormonen zijn allang toegegevenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi heeft doping gebruikt.
gr gr
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Dries heeft een keer bij mij thuis op ge treden.. Al genoeg gezien dus
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een lelijke studio trouwens. Ik denk niet dat Dries in zo'n opzet zou willen optreden.
Testosteron was een freudiaanse verspreking, dat heeft hij ook gewoon gebruikt.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een lelijke studio trouwens. Ik denk niet dat Dries in zo'n opzet zou willen optreden.
Enig.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
En hoe vinden jullie dat Wilfred het doet?
Prima interviewtje dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Te lief voor Nelissen. Hij had na 1 minuut de studio al uit moeten lopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Vrij begriploos, maar verder niet storend ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hij zit daar ook niet om begrip te tonen natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Vrij begriploos, maar verder niet storend ofzo.
Ik had er al op geklikt.quote:
Jij kent dus alle topplaten van Driesquote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het lijkt op een crisis in het wielrennen, maar er is geen crisis waar Dries is.
Klopt wel met de opkomst van EPO als doping. Dat ie niet won klopt ook wel omdat het met een hoog hematocriet waarschijnlijk relatief minder effect heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel toevallig trouwens dat Nelissen al die tijd doping heeft gebruikt behalve in de tijd dat hij iets won
quote:
Echt vies dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had er al op geklikt.Ik zag het ook al op geenstijl.
Natuurlijk, een beetje muziekliefhebber heeft al die cds netjes in de kast staan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij kent dus alle topplaten van Dries
quote:
Aangifte en terecht trouwens.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Danny als ik nu zeg dat je moet sterven, wat ga je dan doen?
samen zit daar toch minstens 200 kilo schoon aan de haakquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Hier was Danny nog niet zo blij met die doping grapjes,
[ afbeelding ]
quote:
Bewaar deze taal even voor 31 januariquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Danny als ik nu zeg dat je moet sterven, wat ga je dan doen?
Moet je eens weten wat Derksen in zijn mailbox krijgt elke dagquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aangifte en terecht trouwens.
Doe normaal gek.
CERAquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
EPO is uit, nu hebben ze vast wel iets anders.
Dit:quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat het was trouwens, niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik eigenlijk ook.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Mwah, onderschat de tests niet momenteel. Ze kunnen eigenlijk wel alle rare waardes ontdekken.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
EPO is uit, nu hebben ze vast wel iets anders.
dat is dus het verdiende loon van die gek.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je eens weten wat Derksen in zijn mailbox krijgt elke dag
Ik vertrouw ze ook niet.quote:
Oprah 1 miljard kijkers totaal.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
Genee doet het een stuk beter dan Oprah.
Ik weet het niet. Ik denk toch dat ze de controles altijd wel een stapje voor kunnen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, onderschat de tests niet momenteel. Ze kunnen eigenlijk wel alle rare waardes ontdekken.
Haha ja ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb hele tijd het gevoel dat Wilfred naar het einde toe praat maar het duurt nog een kwartier.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit:Hij ontkende zijn doping gebruik. Als het niet zelfstandig naar boven komt dan maar hardhandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Denk ik eigenlijk ook.
And you get some epo... And you! And you! and you...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
Genee doet het een stuk beter dan Oprah.
Straks de nabeschouwing met Gertje en Diekstraquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik voel wel een afronding aankomen anders...
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
And you get some epo... And you! And you! and you...
Komen nog 2 gasten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik voel wel een afronding aankomen anders...
Denk het niet, ze kunnen wel goed kuren of mensen omkopen, maar de tests zelf onthullen alles wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk toch dat ze de controles altijd wel een stapje voor kunnen zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit interview gaat nog een week door toch? Genee wilde Oprah overtreffen.
Kale gozer en Jakhals .... .quote:
Rustig man, het is ook vervelend voor Nelissen geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred wil het interview pas beeindigen als Danny Boogerd volledig heeft verraden.
Dit kan nog een veel leukere soap opleveren. Dit is alleen maar goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
Hij wil zo veel mogelijk mensen meenemen in zijn val.
Dure hypotheek maak je geen grappen over.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man, het is ook vervelend voor Nelissen geweest
Hij wil niemand verraden maar noemt toch maar zoveel mogelijk namen. Wat een aandachtshoer.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred wil het interview pas beeindigen als Danny Boogerd volledig heeft verraden.
Er staat een hint in de TTquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom hij dit zit te vertellen?
dat valt te merken, en ik weet ook waarin hij al die jaren zijn troost heeft gezocht.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man, het is ook vervelend voor Nelissen geweest
Die heeft er wel oren naarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Palomar het volgende:
Straks gaat ie nog zeggen dat Bauke Mollema ook epo en doping heeft gebruikt
Denk dat zoiets toch gaat knagen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Idd, hij spreekt zichzelf ook voortdurend tegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wil niemand verraden maar noemt toch maar zoveel mogelijk namen. Wat een aandachtshoer.
Het zijn altijd weer de bamihapjes die het hem doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat valt te merken, en ik weet ook waarin hij al die jaren zijn troost heeft gezocht.
Hij noemt enkel Boogerd. Als je het uithangbord van de Nederlandse wielersport verlinkt verleg je de agressie. Hij is immers maar Nelissenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wil niemand verraden maar noemt toch maar zoveel mogelijk namen. Wat een aandachtshoer.
Nah het is niet alsof je iemand hebt vermoord.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat zoiets toch gaat knagen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Straks is het tijd voor Nederland wielrenland maar nu eerst de Gilette doping-gebruiker van de week.
Om de sport weer schoon te krijgen.. of is dit heel naïef?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Toen Boskamp bij TdJ te gast was, leek het al alsof twee oude bekenden elkaar tegen kwamen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zijn altijd weer de bamihapjes die het hem doen.
Het zou wel mooi zijn als dat echt de reden isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Om de sport weer schoon te krijgen.. of is dit heel naïef?
Aldus Junkie Overtoom zijn grootste fan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Ook al is het eigenbelang, ik vind het prima dat hij dit doet.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef Grifte het volgende:
Beste Wilfred, valt uw haarmiddel onder de middelen der doping?
Groetjes Demen Bulbul
Maar zijn hele carrière is wel een leugen en verdient nog geld door wielrennen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah het is niet alsof je iemand hebt vermoord.
Overtoom heeft testo gebruikt ja, maar geen andere steroids.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus Junkie Overtoom zijn grootste fan.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Ik kan er niet mee lachen zegt hij met een big smile
Die is daar heel open over, die heeft het voor het eerst aan Mart Smeets verteld, want tegen Mart lieg je niet.quote:
Het ergste is dat dat zijn normale gezicht isquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:53 schreef Grifte het volgende:
Straks komt Dries
DE TOUR DU DOPE
DE DRUG VAN MEN LEVEN
HIj gaat nog even de kassen in.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat Gert nog een grappig filmpje doen naderhand?
met sponsoring van de epo-fabriekquote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat Gert nog een grappig filmpje doen naderhand?
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BREAKING NEWS: DIJKSTRA STOPT MET TOUR DE JOUR IVM DOPING GEVAL NELISSEN
De Dijkstra breekt door?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BREAKING NEWS: DIJKSTRA STOPT MET TOUR DE JOUR IVM DOPING GEVAL NELISSEN
Ja die ookquote:
Leuk youtube kanaal heb je, maar ik zou graag meer waterreus filmpjes zien.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eis een leuk filmpje van Gert naderhand!
Die reed voor zulke baggerteams, daar werd niks gebruikt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Zonneveld zal toch zelf ook wel verhalen hebben uit zijn tijd als renner?
Hij was natuurlijk toch ook nog een niveautje lager dan bv Nelissenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Zonneveld zal toch zelf ook wel verhalen hebben uit zijn tijd als renner?
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk youtube kanaal heb je, maar ik zou graag meer waterreus filmpjes zien.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eis een leuk filmpje van Gert naderhand!
Waarom valt iedereem zo over Boogerd, over Erik Dekker hoor je niemand.quote:
quote:
overdosis epoquote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Michael niet aan een boom hangt morgen
Dekkertje dekkertje is dan ook een grotere baas.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom valt iedereem zo over Boogerd, over Erik Dekker hoor je niemand.
Spekman heeft de toon gezet. Als al je argumenten op zijn kan je altijd nog over internet bedreigingen klagen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef Grifte het volgende:
Die aanstellerij van Danny, kom op man, je gaat social media toch niet zo serieus nemen.
Dat vind ik wel erg lullig telkens. Net zoals Steven de Jongh, had die man nou bij Sky gehouden zeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef tralalala het volgende:
Boogerd blijft ontkennen, anders is hij zijn plekje aan tafel bij Mart Smeets kwijt.
Zozo, een dubbele ontkenningquote:Op maandag 21 januari 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, iedereen die mij inhaalt op het fietspad die vertrouw ik dus voor geen meter niet meer.
jaquote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Marjan Olfers... da's toch die Ajax-feeks?
Juridisch afgemaakt doorquote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
is die rechter Cruif?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Stiggie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maargoed dat die allemaal zijn opgerot
Davidsquote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Stiggie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maargoed dat die allemaal zijn opgerot
Nee dat is Advocaat.quote:
Als iedereen epo gebruikt wint nog steeds de bestequote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Palomar het volgende:
maar even serieus, nu het officieel bekend is dat ong. alle renners aan de epo zaten, maakt dat ze nu opeens mindere sporters?
Kan er niet wakker van liggen.
Cruijff daarna bij VI aan de telefoonquote:
Ach wielrennen is maar een b-sport joh, laat toch gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef Quyxz_ het volgende:
HOO MENSEN STOP DIT TOPIC NIET VERVUILEN MET VOETBALPRAAT TERUG NAAR VI TOPIC -->
Neeeeheeeeeeeee.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als iedereen epo gebruikt wint nog steeds de beste
Mooie tijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cruijff daarna bij VI aan de telefoon
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 20-01-2013 om 17:29:06A long ride, 6,5hrs and 220km done. Focus on the things you can change: #The_Future. In the way I've always done: #Clean. #mywayoflife reageer retweet
geloofwaardig.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 20-01-2013 om 17:29:06A long ride, 6,5hrs and 220km done. Focus on the things you can change: #The_Future. In the way I've always done: #Clean. #mywayoflife reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |