quote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit interview gaat nog een week door toch? Genee wilde Oprah overtreffen.
Kale gozer en Jakhals .... .quote:
Rustig man, het is ook vervelend voor Nelissen geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred wil het interview pas beeindigen als Danny Boogerd volledig heeft verraden.
Dit kan nog een veel leukere soap opleveren. Dit is alleen maar goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
Hij wil zo veel mogelijk mensen meenemen in zijn val.
Dure hypotheek maak je geen grappen over.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man, het is ook vervelend voor Nelissen geweest
Hij wil niemand verraden maar noemt toch maar zoveel mogelijk namen. Wat een aandachtshoer.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred wil het interview pas beeindigen als Danny Boogerd volledig heeft verraden.
Er staat een hint in de TTquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom hij dit zit te vertellen?
dat valt te merken, en ik weet ook waarin hij al die jaren zijn troost heeft gezocht.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man, het is ook vervelend voor Nelissen geweest
Die heeft er wel oren naarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Palomar het volgende:
Straks gaat ie nog zeggen dat Bauke Mollema ook epo en doping heeft gebruikt
Denk dat zoiets toch gaat knagen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Idd, hij spreekt zichzelf ook voortdurend tegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wil niemand verraden maar noemt toch maar zoveel mogelijk namen. Wat een aandachtshoer.
Het zijn altijd weer de bamihapjes die het hem doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat valt te merken, en ik weet ook waarin hij al die jaren zijn troost heeft gezocht.
Hij noemt enkel Boogerd. Als je het uithangbord van de Nederlandse wielersport verlinkt verleg je de agressie. Hij is immers maar Nelissenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wil niemand verraden maar noemt toch maar zoveel mogelijk namen. Wat een aandachtshoer.
Nah het is niet alsof je iemand hebt vermoord.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat zoiets toch gaat knagen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
Straks is het tijd voor Nederland wielrenland maar nu eerst de Gilette doping-gebruiker van de week.
Om de sport weer schoon te krijgen.. of is dit heel naïef?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Toen Boskamp bij TdJ te gast was, leek het al alsof twee oude bekenden elkaar tegen kwamen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zijn altijd weer de bamihapjes die het hem doen.
Het zou wel mooi zijn als dat echt de reden isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Om de sport weer schoon te krijgen.. of is dit heel naïef?
Aldus Junkie Overtoom zijn grootste fan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:51 schreef Smoofie het volgende:
Ook al is het eigenbelang, ik vind het prima dat hij dit doet.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef Grifte het volgende:
Beste Wilfred, valt uw haarmiddel onder de middelen der doping?
Groetjes Demen Bulbul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |