quote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit interview gaat nog een week door toch? Genee wilde Oprah overtreffen.
Kale gozer en Jakhals .... .quote:
Rustig man, het is ook vervelend voor Nelissen geweestquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred wil het interview pas beeindigen als Danny Boogerd volledig heeft verraden.
Dit kan nog een veel leukere soap opleveren. Dit is alleen maar goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
Hij wil zo veel mogelijk mensen meenemen in zijn val.
Dure hypotheek maak je geen grappen over.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man, het is ook vervelend voor Nelissen geweest
Hij wil niemand verraden maar noemt toch maar zoveel mogelijk namen. Wat een aandachtshoer.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred wil het interview pas beeindigen als Danny Boogerd volledig heeft verraden.
Er staat een hint in de TTquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom hij dit zit te vertellen?
dat valt te merken, en ik weet ook waarin hij al die jaren zijn troost heeft gezocht.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man, het is ook vervelend voor Nelissen geweest
Die heeft er wel oren naarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Palomar het volgende:
Straks gaat ie nog zeggen dat Bauke Mollema ook epo en doping heeft gebruikt
Denk dat zoiets toch gaat knagen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom hij dit zit te vertellen?
Idd, hij spreekt zichzelf ook voortdurend tegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wil niemand verraden maar noemt toch maar zoveel mogelijk namen. Wat een aandachtshoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |