Senk joe dat je dat verduidelijkt.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Boogerd zit nu ondersteboven op zijn bank om zijn moeder te roepen.
Stijn heeft mij een cursus gegeven.quote:
Gheesing en Molkema winnen ook niets.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef muzas het volgende:
Aan de EPO en dan nog geen koersen winnen
Ah vandaarquote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stijn heeft mij een cursus gegeven.
quote:
Je bent je watermerk in de OP foto vergeten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stijn heeft mij een cursus gegeven.
Mensen die anoniem bekennen. Die haat Michael.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een held Boogerd. Hij vergeeft alle onterechte beschuldigen zolang mensen maar open zijn
Dat is ook wel extreem achterbaksquote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die anoniem bekennen. Die haat Michael.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent je watermerk in de OP foto vergeten.
[ afbeelding ]
Die is allang dood manquote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Bert Jacobs: NOU DENNIE, JE MOE GEWOEN BEKENN'N MAN!
Groeihormonen dit dat ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi heeft doping gebruikt.
gr gr
Epo. Dat zie je meteen.quote:
quote:
Dries heeft een keer bij mij thuis op ge treden.. Al genoeg gezien dusquote:
Zijn groeihormonen zijn allang toegegevenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi heeft doping gebruikt.
gr gr
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Dries heeft een keer bij mij thuis op ge treden.. Al genoeg gezien dus
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een lelijke studio trouwens. Ik denk niet dat Dries in zo'n opzet zou willen optreden.
Testosteron was een freudiaanse verspreking, dat heeft hij ook gewoon gebruikt.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een lelijke studio trouwens. Ik denk niet dat Dries in zo'n opzet zou willen optreden.
Enig.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
En hoe vinden jullie dat Wilfred het doet?
Prima interviewtje dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Te lief voor Nelissen. Hij had na 1 minuut de studio al uit moeten lopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Vrij begriploos, maar verder niet storend ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hij zit daar ook niet om begrip te tonen natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Vrij begriploos, maar verder niet storend ofzo.
Ik had er al op geklikt.quote:
Jij kent dus alle topplaten van Driesquote:Op maandag 21 januari 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het lijkt op een crisis in het wielrennen, maar er is geen crisis waar Dries is.
Klopt wel met de opkomst van EPO als doping. Dat ie niet won klopt ook wel omdat het met een hoog hematocriet waarschijnlijk relatief minder effect heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel toevallig trouwens dat Nelissen al die tijd doping heeft gebruikt behalve in de tijd dat hij iets won
quote:
Echt vies dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had er al op geklikt.Ik zag het ook al op geenstijl.
Natuurlijk, een beetje muziekliefhebber heeft al die cds netjes in de kast staan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij kent dus alle topplaten van Dries
quote:
Aangifte en terecht trouwens.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Danny als ik nu zeg dat je moet sterven, wat ga je dan doen?
samen zit daar toch minstens 200 kilo schoon aan de haakquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Hier was Danny nog niet zo blij met die doping grapjes,
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |