Klopt wel met de opkomst van EPO als doping. Dat ie niet won klopt ook wel omdat het met een hoog hematocriet waarschijnlijk relatief minder effect heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel toevallig trouwens dat Nelissen al die tijd doping heeft gebruikt behalve in de tijd dat hij iets won
quote:
Echt vies dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had er al op geklikt.Ik zag het ook al op geenstijl.
Natuurlijk, een beetje muziekliefhebber heeft al die cds netjes in de kast staan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij kent dus alle topplaten van Dries
quote:
Aangifte en terecht trouwens.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Danny als ik nu zeg dat je moet sterven, wat ga je dan doen?
samen zit daar toch minstens 200 kilo schoon aan de haakquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Hier was Danny nog niet zo blij met die doping grapjes,
[ afbeelding ]
quote:
Bewaar deze taal even voor 31 januariquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Danny als ik nu zeg dat je moet sterven, wat ga je dan doen?
Moet je eens weten wat Derksen in zijn mailbox krijgt elke dagquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aangifte en terecht trouwens.
Doe normaal gek.
CERAquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
EPO is uit, nu hebben ze vast wel iets anders.
Dit:quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat het was trouwens, niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik eigenlijk ook.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Mwah, onderschat de tests niet momenteel. Ze kunnen eigenlijk wel alle rare waardes ontdekken.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
EPO is uit, nu hebben ze vast wel iets anders.
dat is dus het verdiende loon van die gek.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je eens weten wat Derksen in zijn mailbox krijgt elke dag
Ik vertrouw ze ook niet.quote:
Oprah 1 miljard kijkers totaal.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
Genee doet het een stuk beter dan Oprah.
Ik weet het niet. Ik denk toch dat ze de controles altijd wel een stapje voor kunnen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, onderschat de tests niet momenteel. Ze kunnen eigenlijk wel alle rare waardes ontdekken.
Haha ja ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb hele tijd het gevoel dat Wilfred naar het einde toe praat maar het duurt nog een kwartier.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit:Hij ontkende zijn doping gebruik. Als het niet zelfstandig naar boven komt dan maar hardhandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Denk ik eigenlijk ook.
And you get some epo... And you! And you! and you...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
Genee doet het een stuk beter dan Oprah.
Straks de nabeschouwing met Gertje en Diekstraquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik voel wel een afronding aankomen anders...
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
And you get some epo... And you! And you! and you...
Komen nog 2 gasten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik voel wel een afronding aankomen anders...
Denk het niet, ze kunnen wel goed kuren of mensen omkopen, maar de tests zelf onthullen alles wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk toch dat ze de controles altijd wel een stapje voor kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |