Bamihapjes, die verslaving heeft hij van Bossie overgenomenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef Doublepain het volgende:
Je ziet toch dat hij gebruikt heeft, kijk hoe dik hij is.
Nee. gewoon dit topicquote:Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef Ties02 het volgende:
SPT / Doping #58 Waar tegenstanders worden afgeschoten
hier hebben ze het er ook over
Ik denk dat hij frituurvet heeft gespoten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef Doublepain het volgende:
Je ziet toch dat hij gebruikt heeft, kijk hoe dik hij is.
Nee hier is primaquote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Moet ik dan maar een topic aanmaken? Niemand anders doet het.
GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPIC GEWOON DIT TOPICquote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Als GGMM het goed vindt, kan het toch gewoon hier lijkt me? Als het eenmalig is.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Volgende week Gert Jakobsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Dit is toch eenmalig? Sportcafe? Of gaan ze hier mee verder en is dat alvast een testje.
HO THE HELL CARESquote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gebruiken gewoon 4 verschillende topics.
Ah ik zag alleen het colbertje en zag niet dat het een spijkerbroek was.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een spijkerbroek aan.
het is een grote anarchie!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gebruiken gewoon 4 verschillende topics.
HO THE HELL CARES
Hij wordt gesponsord door Quick. Vorig jaar droeg hij ook strakke Quick t-shirts met dat dikke lijf, niet echt reclame was dat.quote:
Oh ja kan ik me nog herinneren. Wel een mooi merk overigens. Ik heb er een shirtje van.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wordt gesponsord door Quick. Vorig jaar droeg hij ook strakke Quick t-shirts met dat dikke lijf, niet echt reclame was dat.
Quick rijmt gewoon op dik dus is pure marketing.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wordt gesponsord door Quick. Vorig jaar droeg hij ook strakke Quick t-shirts met dat dikke lijf, niet echt reclame was dat.
AMENquote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke chaos laten wij als VI Hooligans ons niet bezighouden in dit topic met een B sport als wielrennen. We kunnen erover discussiëren omdat Wilfred het presenteert. Dus laten we een apart topic openen! VI HOOLIGANS ON TOUR!
NEE DIKKE TÉRINGDEBIELquote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke chaos laten wij als VI Hooligans ons niet bezighouden in dit topic met een B sport als wielrennen. We kunnen erover discussiëren omdat Wilfred het presenteert. Dus laten we een apart topic openen!
VI HOOLIGANS ON TOUR!
Dat kan nietquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
FLIKKER OP MAN BOOGERD HEB ER NIKS MEE TE MAKEN
Die vallen niet op scheldwoordenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die vallen niet op dikkertjes?
Dit zal als een bom inslaanquote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boogerd heeft gebruikt!!!!!!!!!!!!
Boogerd reed top 5 in 1998 de tour waar 80% aan de epo zatquote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
OP MAN BOOGERD HEB ER NIKS MEE TE MAKEN
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
FUCK YOU DANNY NELISSEN!!!
Op talent en wilskracht.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Boogerd reed top 5 in 1998 de tour waar 80% aan de epo zat
Toch knap dat hij met 3 kilo ivoor zo goed kon klimmen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
FUCK YOU DANNY NELISSEN!!!
Daarom moet hij ook eigenlijk alsnog de overwinning op zijn naam krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Boogerd reed top 5 in 1998 de tour waar 80% aan de epo zat
Ik ga straks Genee opwachten bij de studio.. Hij moet godverdomme over voetbal praten voor z'n geld. Ik betaal godverdomme indirect zijn salaris. Ik heb dikke schulden (maar draag wel een burberry pet...) En hij gaat wel over dat kut wielrennen praten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke chaos laten wij als VI Hooligans ons niet bezighouden in dit topic met een B sport als wielrennen. We kunnen erover discussiëren omdat Wilfred het presenteert. Dus laten we een apart topic openen!
VI HOOLIGANS ON TOUR!
Nope, Gertje en Diekstraquote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit Leo van Vliet straks ook in het napraat gesprek?
Als hij Wielrennen niet leuk vond was hij hier al lang weggeweest! *stem slaat over*quote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ga straks Genee opwachten bij de studio.. Hij moet godverdomme over voetbal praten voor z'n geld. Ik betaal godverdomme indirect zijn salaris. Ik heb dikke schulden (maar draag wel een burberry pet...) En hij gaat wel over dat kut wielrennen praten.
Jij weet het, als hij doping had gebruikt dan had hij wel 8 tourzeges gehad.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
VI HOOLIGANS IK ROEP U OP OM HIER TE POSTEN! WIJ MOETEN B SPORTEN ALS WIELRENNEN GEEN AANDACHT SCHENKEN IN DIT PRACHTIGE TOPIC!
http://forum.fok.nl/topic/1923752
nou nou nouquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee mensen Boogerd heeft nooit gebruikt, anders had hij dat wel toegegeven. Anders was hij nooit door die postbode op de cauberg voorbij gereden.
Dit. Daar durf ik op iemands graf voor te pissen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij weet het, als hij doping had gebruikt dan had hij wel 8 tourzeges gehad.
Wat is dit nou Johannes? Ik verwacht 100% steunquote:Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga gewoon zowel hier als in het rens topic posten.
Ik ook maar in het wielrennen deel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga gewoon zowel hier als in het rens topic posten.
SPT / Doping #59 Danny spreektquote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doping topic , niet van de uitzending zelf
Mertens?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk krijgt Dries ook een plaats in deze show.
Dries Boussataquote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk krijgt Dries ook een plaats in deze show.
Gaat het een beetje?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
FLIKKER OP MAN BOOGERD HEB ER NIKS MEE TE MAKEN
Nee ik bedoel VI! Kon niet kijken tv was bezetquote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die is al bezig
Hier het livetopic:
http://forum.fok.nl/topic/1923752/4/25#live
Dit. Kinderachtige kleuters, pure jaloezie gewoon. Ik begrijp het ook wel als Boogerd je er clean volledig uitrijdt ondanks je doping, maar dit soort figuren mogen geen platform voor hun leugens krijgenquote:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)6ef-9657af865a5a.mp4quote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee ik bedoel VI! Kon niet kijken tv was bezetWil um graag downloaden op mijn iPad, kabletje naar tv en hoppa kijken maar
dankquote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)6ef-9657af865a5a.mp4
twitter:CBromet twitterde op maandag 21-01-2013 om 20:49:04Het blijft een godswonder hoe dat VITV ooit de Televizierring heeft gewonnen. Gelul in de ruimte meets onderbroekenlol. Dat is het wel. reageer retweet
Eikel! Klootzak! Zit je met mijn kloten te spelen?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
twitter:CBromet twitterde op maandag 21-01-2013 om 20:49:04Het blijft een godswonder hoe dat VITV ooit de Televizierring heeft gewonnen. Gelul in de ruimte meets onderbroekenlol. Dat is het wel. reageer retweet
De eerste verontwaardigde fluffer meldt zich op Twitterquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
Die kan wat doodsbedreigingen verwachtenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
Alle Volkskrant journalisten nemen het leven te serieus.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepuntjes van deze avondOliver topper! Jij had echt een nominatie verdiend in Yvonne awards in VBL. Helaas zien ze dat hier op het forum niet. Maar hier in het topic ben je de opperbaas hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Ah joh, Ouwe Reus. Laat mij lekker in dit topicje een opperbaas zijn, niks mis meequote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oliver topper! Jij had echt een nominatie verdiend in Yvonne awards in VBL. Helaas zien ze dat hier op het forum niet. Maar hier in het topic ben je de opperbaas hoor!
De Boy Waterman-award voor vader van het jaarquote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oliver topper! Jij had echt een nominatie verdiend in Yvonne awards in VBL. Helaas zien ze dat hier op het forum niet. Maar hier in het topic ben je de opperbaas hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word een beetje moe van deze mensenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
Toevallig ook nog iemand met een MP4 van dat Sportcafe met Danny Nelissenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)6ef-9657af865a5a.mp4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f58-6236b07c4e4f.mp4quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:21 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Toevallig ook nog iemand met een MP4 van dat Sportcafe met Danny Nelissen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f58-6236b07c4e4f.mp4
werkt dit?
Ik ben wel bang dat hij nu weer de komende weken moet rennen voor zijn leven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:58 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen: "Wesley Sneijder is helemaal mislukt bij Inter." "In Turkije voetballen alleen kneuzen." Kijk dat zijn teksten.
Is dat gebeurd hahahah?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:02 schreef DrDentz het volgende:
Het wordt weer tijd dat de vader van Wesley ingrijpt door middel van een stevig telefoongesprek.
Dus jij wil weer scoren met oud zeer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:02 schreef DrDentz het volgende:
Het wordt weer tijd dat de vader van Wesley ingrijpt door middel van een stevig telefoongesprek.
Eeuwig zonde dat ze niet afsloten met een playbackende Dries Roelvink in polonaise lopende met zijn bejaarde vriend. Maar de studio zal inderdaad wel niet feestelijk genoeg zijn geweest voor Dries.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond dat 'sportcafé' waarin Wilfred en Danny overigens er niet zo heel gezellig uitzien. Niet zoiets waar ik eens een drankje zou gaan drinken.
Vind jij dat dan rullevant? Zullen we anders niet een boom opzetten over hoe jij de boel belazerd hebt en naar Talpa bent gegaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je een echte anchorman wil zijn moet je altijd al de columns van minstens de afgelopen drie jaar bij de hand houden om de gast op tegenstrijdigheden aan te kunnen spreken.
Waar is de link naar dat filmpje dan waardeloze gozer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:58 schreef Arn0 het volgende:
Boskamp was in vorm op de Belgische tv gisterenEven deed hij zelfs een 'Hansie Hansie' en stond hij recht om te tonen hoe een speler van Beerschot zichzelf had moeten positioneren op het veld. Helaas was het net buiten beeld.
Sorry ouwe reus, had de aflevering opgenomen, staat denk ik niet op het internet. Maar dat is nog wel een leuk idee, een compilatie maken van leuke Boskamp momenten bij Extra Time.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waar is de link naar dat filmpje dan waardeloze gozer?
DrDentz, jij staat bekend als iemand die altijd een reactie klaar heeft staan. Toch zal ik je willen vragen wat je van dit volgende filmpje vindt op hetzelfde youtube kanaal:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef DrDentz het volgende:
Wat voor reactie zal ik daar bij plaatsen, iets met een zak aardappelen misschien?
"Lurken kreng!"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DrDentz, jij staat bekend als iemand die altijd een reactie klaar heeft staan. Toch zal ik je willen vragen wat je van dit volgende filmpje vindt op hetzelfde youtube kanaal:
Nee, eikel.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, eikel.
Het is toch niet te geloven die gozer?
Dat pedante mannetje mocht nog een liedje zingen in Heerenveen, trots als een hond met 7 lullen. Terwijl het publiek van de kou verpieterdequote:
Hugo Borst was ook best leuk geweest!quote:Johan Derksen was tweede keuze voor RTL 7-talkshow
Johan Derksen was niet de eerste keuze voor de nieuwe sporttalkshow op de zondagavond van RTL 7. Eigenlijk wilde de zender Hugo Borst strikken. Dat zegt de Voetbal International-baas dinsdag in het AD. Derksen vindt het geen probleem dat hij tweede keuze is. “RTL 7-baas Marco Louwerens wilde heel graag Hugo Borst hebben en ze waren serieus met elkaar in gesprek. Toen Hugo toch niet wilde, kwamen ze bij mij uit. Ach, ik was toch al niet van het scherm te branden.“
De tv-persoonlijkheid verheugt zich erg op Derksen &…, zoals de talkshow heet. “Het is leuk, maar ook niet meer dan dat. Ik had die ambitie helemaal niet. Nog steeds niet eigenlijk.”
Hij voelt zich ook geen talkshowhost. “Bij Voetbal International speel ik de rol van de nare en chagrijnige man. Nu ben ik de gastheer die zich als figurant opstelt. Ik ga niet keihard interviewen. Ik geef mijn gasten alle ruimte om hun visie eens uitgebreid te ventileren. Vervolgens knipt iemand de beelden netjes aan elkaar en klaar is Kees.”
Na acht afleveringen, waarin hij onder meer Johan Cruijff en Ronald Koeman interviewt, houdt het programma op, als het aan Derksen ligt. “Voor mij dan. Geloof me, ik voel me absoluut niet gepasseerd als Hugo Borst het daarna alsnog gaat doen.“
Bron
Waarom van Danny?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geef mij die instagram van Danny dan.
quote:• John Terry werd op 24 april tegen Barcelona van het veld gestuurd. Negen maanden later is Shakira bevallen van een zoon...
Wat is dat gebaar van Gijp? Gaat het over de vis die hij gevangen heeft? Of geeft hij aan hoe groot de lul van Wim Suurbier is?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Nober het volgende:
Nou Escha, als je toch meeleest, ik ga vast klaar liggen...
[ afbeelding ]
Panorama, jaaroverzicht 2012 maar misschien al gepost.
Hij beeldt uit welk instrument de dok gebruikt heeft bij de navelbreuk operatie van Jan Boskamp.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wat is dat gebaar van Gijp? Gaat het over de vis die hij gevangen heeft? Of geeft hij aan hoe groot de lul van Wim Suurbier is?
Ik zocht gisteren op Crimi Clowns en die stond er ook niet meer op, het hele account van Showgemist is weg en ook zijn/haar twitter...quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Godverdomme alles van V.I van de piratenbaai afgehaald
Pete85 zijn account is opgeheven en alle content is weggehaald vanwege rechtzaken door SBS en diverse Vlaamse media:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zocht gisteren op Crimi Clowns en die stond er ook niet meer op, het hele account van Showgemist is weg en ook zijn/haar twitter...
Kuik is bezig? Voortaan uploaden op een andere torrentsite want dat mag wel?
http://rtl.ksya.net/quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Pete85 zijn account is opgeheven en alle content is weggehaald vanwege rechtzaken door SBS en diverse Vlaamse media:
http://blog.b12e.be/2013/(...)j-in-de-hand-werken/
Gelukkig heb ik jullie nog voor de wekelijkse Mp4 (kijk meestal op mn foon)
Bilbo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook nog wat transfernieuws voor je: Llorente vertrekt bij Bilbo.
Da's een grote aderlating voor Bilbo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook nog wat transfernieuws voor je: Llorente vertrekt bij Bilbo.
Wat een dramatisch slechte blogpost is dat zegquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Pete85 zijn account is opgeheven en alle content is weggehaald vanwege rechtzaken door SBS en diverse Vlaamse media:
http://blog.b12e.be/2013/(...)j-in-de-hand-werken/
Gelukkig heb ik jullie nog voor de wekelijkse Mp4 (kijk meestal op mn foon)
Helaas niet op vrijdag, geen feestuitzending.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Evertjan het volgende:
volgende week donderdag is JD jarig mensen!
doe eens rustig, ik wist er niets van.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon 'jawel' zeggen.
Das een wereldgozer. Ik zweer het je Sjeik, das echt een wereldgozer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Volgens mij de man die op jouw plaatje zo zit te lachen.
Emile Schelvis?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Das een wereldgozer. Ik zweer het je Sjeik, das echt een wereldgozer.
Jan, afgelopen weekend nog de Klassieker bekekenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De klassieker zou inderdaad wel eens gevoelig kunnen liggen bij Jan
Wilfred: Heb zondag gekeken naar de Klassieker, Jan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De klassieker zou inderdaad wel eens gevoelig kunnen liggen bij Jan
Johan met zijn aanhang uit Budel (was het?)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan staat hij (met moeite) op en koekt hij Wilfred zo neer.
En dan kan Johan weer presentator worden!"Welkom dames en heren bij alwéér een aflevering van Voetbal International!"
Hopen dat het binnenkort eens wat harder gaat sneeuwen. En dat Emile Schelvis in da house is.
*pats*quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:24 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jan, afgelopen weekend nog de Klassieker bekeken
Je kan ook worden opgegeven als de Kantineheld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef satecl het volgende:
Is er geen enkele andere mogenlijkheid om die uitzending een keer bij te wonen? In mijn cowboytijden hoefde ik me alleen maar op te geven en was ik 4 weken later welkom. Nu moet je dacht ik worden uitgeloot......
Maarja... hoe groot is die kans.....
GELHOOFD!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:46 schreef Digi_Djeff het volgende:
Kwam dit filmpje ook weer tegen, blijft legendarisch![]()
Ik zag die mensen met tien graden onder nul in de studio zitten en dan denk ik je maakt dit programma voor het publiek, dit was gewoon zielig. Ik weet niet of het service aan het publiek is om met tien graden onder nul gewoon Voetbal International uit te zenden. Je ziet die open gaten in de studio, een heleboel mensen denken: we blijven lekker thuis, en dan schiet je je doel voorbij. Dan kan RTL7 beter het uitzendschema anders samenstellen, want met tien graden onder nul zit niemand voor z'n plezier in de studio. Als je naar de schouwburg gaat en de verwarming is uit, dan gaat de voorstelling niet door en bij Voetbal International gaan we bij tien graden onder nul gezellig in de studio zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mensen die toen in de studio zaten waren de echte die-hard hooligans.
Ik zit hier toch om mijn mening? Jij om te presenteren, ik voor mijn mening en ik zeg wat ik de beste aflevering vond en dan zit ik niet op jou nutteloze toevoegingen te wachten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat was de uitzending waarin ze de gouden TV ring wonnen, met de twee witten en die lul van Fans!.
Ah joh, zit niet zo te zeiken jonge!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit lijkt me trouwens wel een leuke reeks voor Jan:
Topicreeks: Gezond Slank met dr. Frank
Het was een eerste magere poging tot het quoten van JD, mocht dit niet zijn overgekomenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ik vond het de meest geniale uitzending ooit.
Zes regels zonder één keer ordinair te worden? Dat is inderdaad niets voor Johan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:09 schreef glaciest het volgende:
[..]
Het was een eerste magere poging tot het quoten van JD, mocht dit niet zijn overgekomen.
Niemand heeft toch iets verkeerds gezegd? Iedereen heeft het recht op zijn mening, zelfs in een Lifestyle topic. We hebben gewoon iets gezegd over dr. Frank, niet dat er iemand in kinderporno handelt.quote:
Geen Olifanten in een porseleinkast.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef DrDentz het volgende:
Sigarenrokers zijn geen onruststokers.
Gouden koppel filmpjes kijken op youtube, daar kikkert iedereen van op.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hondsziek en koud en rillerig in bed met de verwarming aan![]()
Broekje uit op de bank gaat het niet worden![]()
En tramadol maakt me zo suf als een konijn![]()
Wat moet ik doen![]()
Gepost van ipad in bed en geen tv in sk
eerst VI dan kroeg een optie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik zit met een dilemma, naar de kroeg of VI kijken. Ik zit te neigen naar het laatste maar er zijn vrouwen in het spel bij het eerste.
Vrouwtjes regelen na VIquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik zit met een dilemma, naar de kroeg of VI kijken. Ik zit te neigen naar het laatste maar er zijn vrouwen in het spel bij het eerste.
Waar ga je zitten? Paaldansclubje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
In de kroeg zitten vooral mensen die elkaar pas de waarheid gaan vertellen als ze een halve liter jenever in hun mik hebben. Dat is aan mij niet besteed, ik ga ergens zitten en dan zeg ik gewoon hoe ik er over denk.
Ik twijfel tussen de oq club, club 69 of zo'n hoerentent in het oostblok.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:20 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Waar ga je zitten? Paaldansclubje?
Maak je niet druk meid, VI is sowieso niet bedoeld voor vrouwen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hondsziek en koud en rillerig in bed met de verwarming aan![]()
Broekje uit op de bank gaat het niet worden![]()
En tramadol maakt me zo suf als een konijn![]()
Wat moet ik doen![]()
Gepost van ipad in bed en geen tv in sk
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef Stiggie het volgende:
We gaan er tegen aan!
[ afbeelding ]
VI Hooligans united!!!!
Pedagogische Academie voor het BasisOnderwijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |