HO THE HELL CARESquote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gebruiken gewoon 4 verschillende topics.
Ah ik zag alleen het colbertje en zag niet dat het een spijkerbroek was.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een spijkerbroek aan.
het is een grote anarchie!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gebruiken gewoon 4 verschillende topics.
HO THE HELL CARES
Hij wordt gesponsord door Quick. Vorig jaar droeg hij ook strakke Quick t-shirts met dat dikke lijf, niet echt reclame was dat.quote:
Oh ja kan ik me nog herinneren. Wel een mooi merk overigens. Ik heb er een shirtje van.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wordt gesponsord door Quick. Vorig jaar droeg hij ook strakke Quick t-shirts met dat dikke lijf, niet echt reclame was dat.
Quick rijmt gewoon op dik dus is pure marketing.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wordt gesponsord door Quick. Vorig jaar droeg hij ook strakke Quick t-shirts met dat dikke lijf, niet echt reclame was dat.
AMENquote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke chaos laten wij als VI Hooligans ons niet bezighouden in dit topic met een B sport als wielrennen. We kunnen erover discussiëren omdat Wilfred het presenteert. Dus laten we een apart topic openen! VI HOOLIGANS ON TOUR!
NEE DIKKE TÉRINGDEBIELquote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Dikke chaos laten wij als VI Hooligans ons niet bezighouden in dit topic met een B sport als wielrennen. We kunnen erover discussiëren omdat Wilfred het presenteert. Dus laten we een apart topic openen!
VI HOOLIGANS ON TOUR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |