quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f58-6236b07c4e4f.mp4
werkt dit?
Ik ben wel bang dat hij nu weer de komende weken moet rennen voor zijn leven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:58 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen: "Wesley Sneijder is helemaal mislukt bij Inter." "In Turkije voetballen alleen kneuzen." Kijk dat zijn teksten.
Is dat gebeurd hahahah?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:02 schreef DrDentz het volgende:
Het wordt weer tijd dat de vader van Wesley ingrijpt door middel van een stevig telefoongesprek.
Dus jij wil weer scoren met oud zeer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:02 schreef DrDentz het volgende:
Het wordt weer tijd dat de vader van Wesley ingrijpt door middel van een stevig telefoongesprek.
Eeuwig zonde dat ze niet afsloten met een playbackende Dries Roelvink in polonaise lopende met zijn bejaarde vriend. Maar de studio zal inderdaad wel niet feestelijk genoeg zijn geweest voor Dries.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond dat 'sportcafé' waarin Wilfred en Danny overigens er niet zo heel gezellig uitzien. Niet zoiets waar ik eens een drankje zou gaan drinken.
Vind jij dat dan rullevant? Zullen we anders niet een boom opzetten over hoe jij de boel belazerd hebt en naar Talpa bent gegaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je een echte anchorman wil zijn moet je altijd al de columns van minstens de afgelopen drie jaar bij de hand houden om de gast op tegenstrijdigheden aan te kunnen spreken.
Waar is de link naar dat filmpje dan waardeloze gozer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:58 schreef Arn0 het volgende:
Boskamp was in vorm op de Belgische tv gisterenEven deed hij zelfs een 'Hansie Hansie' en stond hij recht om te tonen hoe een speler van Beerschot zichzelf had moeten positioneren op het veld. Helaas was het net buiten beeld.
Sorry ouwe reus, had de aflevering opgenomen, staat denk ik niet op het internet. Maar dat is nog wel een leuk idee, een compilatie maken van leuke Boskamp momenten bij Extra Time.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waar is de link naar dat filmpje dan waardeloze gozer?
DrDentz, jij staat bekend als iemand die altijd een reactie klaar heeft staan. Toch zal ik je willen vragen wat je van dit volgende filmpje vindt op hetzelfde youtube kanaal:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef DrDentz het volgende:
Wat voor reactie zal ik daar bij plaatsen, iets met een zak aardappelen misschien?
"Lurken kreng!"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DrDentz, jij staat bekend als iemand die altijd een reactie klaar heeft staan. Toch zal ik je willen vragen wat je van dit volgende filmpje vindt op hetzelfde youtube kanaal:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |