quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f58-6236b07c4e4f.mp4
werkt dit?
Ik ben wel bang dat hij nu weer de komende weken moet rennen voor zijn leven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:58 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen: "Wesley Sneijder is helemaal mislukt bij Inter." "In Turkije voetballen alleen kneuzen." Kijk dat zijn teksten.
Is dat gebeurd hahahah?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:02 schreef DrDentz het volgende:
Het wordt weer tijd dat de vader van Wesley ingrijpt door middel van een stevig telefoongesprek.
Dus jij wil weer scoren met oud zeer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 03:02 schreef DrDentz het volgende:
Het wordt weer tijd dat de vader van Wesley ingrijpt door middel van een stevig telefoongesprek.
Eeuwig zonde dat ze niet afsloten met een playbackende Dries Roelvink in polonaise lopende met zijn bejaarde vriend. Maar de studio zal inderdaad wel niet feestelijk genoeg zijn geweest voor Dries.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond dat 'sportcafé' waarin Wilfred en Danny overigens er niet zo heel gezellig uitzien. Niet zoiets waar ik eens een drankje zou gaan drinken.
Vind jij dat dan rullevant? Zullen we anders niet een boom opzetten over hoe jij de boel belazerd hebt en naar Talpa bent gegaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je een echte anchorman wil zijn moet je altijd al de columns van minstens de afgelopen drie jaar bij de hand houden om de gast op tegenstrijdigheden aan te kunnen spreken.
Waar is de link naar dat filmpje dan waardeloze gozer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:58 schreef Arn0 het volgende:
Boskamp was in vorm op de Belgische tv gisterenEven deed hij zelfs een 'Hansie Hansie' en stond hij recht om te tonen hoe een speler van Beerschot zichzelf had moeten positioneren op het veld. Helaas was het net buiten beeld.
Sorry ouwe reus, had de aflevering opgenomen, staat denk ik niet op het internet. Maar dat is nog wel een leuk idee, een compilatie maken van leuke Boskamp momenten bij Extra Time.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waar is de link naar dat filmpje dan waardeloze gozer?
DrDentz, jij staat bekend als iemand die altijd een reactie klaar heeft staan. Toch zal ik je willen vragen wat je van dit volgende filmpje vindt op hetzelfde youtube kanaal:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef DrDentz het volgende:
Wat voor reactie zal ik daar bij plaatsen, iets met een zak aardappelen misschien?
"Lurken kreng!"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DrDentz, jij staat bekend als iemand die altijd een reactie klaar heeft staan. Toch zal ik je willen vragen wat je van dit volgende filmpje vindt op hetzelfde youtube kanaal:
Nee, eikel.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, eikel.
Het is toch niet te geloven die gozer?
Dat pedante mannetje mocht nog een liedje zingen in Heerenveen, trots als een hond met 7 lullen. Terwijl het publiek van de kou verpieterdequote:
Hugo Borst was ook best leuk geweest!quote:Johan Derksen was tweede keuze voor RTL 7-talkshow
Johan Derksen was niet de eerste keuze voor de nieuwe sporttalkshow op de zondagavond van RTL 7. Eigenlijk wilde de zender Hugo Borst strikken. Dat zegt de Voetbal International-baas dinsdag in het AD. Derksen vindt het geen probleem dat hij tweede keuze is. “RTL 7-baas Marco Louwerens wilde heel graag Hugo Borst hebben en ze waren serieus met elkaar in gesprek. Toen Hugo toch niet wilde, kwamen ze bij mij uit. Ach, ik was toch al niet van het scherm te branden.“
De tv-persoonlijkheid verheugt zich erg op Derksen &…, zoals de talkshow heet. “Het is leuk, maar ook niet meer dan dat. Ik had die ambitie helemaal niet. Nog steeds niet eigenlijk.”
Hij voelt zich ook geen talkshowhost. “Bij Voetbal International speel ik de rol van de nare en chagrijnige man. Nu ben ik de gastheer die zich als figurant opstelt. Ik ga niet keihard interviewen. Ik geef mijn gasten alle ruimte om hun visie eens uitgebreid te ventileren. Vervolgens knipt iemand de beelden netjes aan elkaar en klaar is Kees.”
Na acht afleveringen, waarin hij onder meer Johan Cruijff en Ronald Koeman interviewt, houdt het programma op, als het aan Derksen ligt. “Voor mij dan. Geloof me, ik voel me absoluut niet gepasseerd als Hugo Borst het daarna alsnog gaat doen.“
Bron
Waarom van Danny?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geef mij die instagram van Danny dan.
quote:• John Terry werd op 24 april tegen Barcelona van het veld gestuurd. Negen maanden later is Shakira bevallen van een zoon...
Wat is dat gebaar van Gijp? Gaat het over de vis die hij gevangen heeft? Of geeft hij aan hoe groot de lul van Wim Suurbier is?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Nober het volgende:
Nou Escha, als je toch meeleest, ik ga vast klaar liggen...
[ afbeelding ]
Panorama, jaaroverzicht 2012 maar misschien al gepost.
Hij beeldt uit welk instrument de dok gebruikt heeft bij de navelbreuk operatie van Jan Boskamp.quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wat is dat gebaar van Gijp? Gaat het over de vis die hij gevangen heeft? Of geeft hij aan hoe groot de lul van Wim Suurbier is?
Ik zocht gisteren op Crimi Clowns en die stond er ook niet meer op, het hele account van Showgemist is weg en ook zijn/haar twitter...quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Godverdomme alles van V.I van de piratenbaai afgehaald
Pete85 zijn account is opgeheven en alle content is weggehaald vanwege rechtzaken door SBS en diverse Vlaamse media:quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zocht gisteren op Crimi Clowns en die stond er ook niet meer op, het hele account van Showgemist is weg en ook zijn/haar twitter...
Kuik is bezig? Voortaan uploaden op een andere torrentsite want dat mag wel?
http://rtl.ksya.net/quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Pete85 zijn account is opgeheven en alle content is weggehaald vanwege rechtzaken door SBS en diverse Vlaamse media:
http://blog.b12e.be/2013/(...)j-in-de-hand-werken/
Gelukkig heb ik jullie nog voor de wekelijkse Mp4 (kijk meestal op mn foon)
Bilbo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook nog wat transfernieuws voor je: Llorente vertrekt bij Bilbo.
Da's een grote aderlating voor Bilbo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook nog wat transfernieuws voor je: Llorente vertrekt bij Bilbo.
Wat een dramatisch slechte blogpost is dat zegquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Pete85 zijn account is opgeheven en alle content is weggehaald vanwege rechtzaken door SBS en diverse Vlaamse media:
http://blog.b12e.be/2013/(...)j-in-de-hand-werken/
Gelukkig heb ik jullie nog voor de wekelijkse Mp4 (kijk meestal op mn foon)
Helaas niet op vrijdag, geen feestuitzending.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:56 schreef Evertjan het volgende:
volgende week donderdag is JD jarig mensen!
doe eens rustig, ik wist er niets van.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon 'jawel' zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |