Israelis zijn net iets onbeschofter. Verder klopt het wel dat Nederlanders directer zijn dan al die mietjes elders. Dat is geen probleem, gewoon een situatie.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik de expats mag geloven is elk volk vriendelijker, gastvrijer en gewoonweg toffer dan de Nederlander.
We wonen hier echt tussen de klootzakken.
Bek dicht, Rotterdammer.quote:
Ach, overal heb je relaxte lui en klootzakken.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef waht het volgende:
[..]
Israelis zijn net iets onbeschofter. Verder klopt het wel dat Nederlanders directer zijn dan al die mietjes elders. Dat is geen probleem, gewoon een situatie.
Wonen hier ook geen buitenlanders aangezien het zo slecht gesteld is met Nederland. Echt een kutland om te wonen.quote:
Behalve Hongaren, dat zijn zonder uitzondering nare mensen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, overal heb je relaxte lui en klootzakken.
Deal with it, mensen.
Nederland is alleen een kutland om in te wonen als je voor Feyenoord bent.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Wonen hier ook geen buitenlanders aangezien het zo slecht gesteld is met Nederland. Echt een kutland om te wonen.
Oh, daar ben jij natuurlijk niet van. Even vergeten.quote:
Hoi remlof.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef Tem het volgende:
Sterker nog, Hollanders zijn allemaal racistische kloothommels en iedereen buiten Nederland is enorm tolerant.
Zou dat het makkelijker maken? Zo ja dan is dat het uitzoeken waard.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is er een moslimland dat het (eventueel tegen betaling) wel heeft erkend?
Kijk naar jezelf, de hele dag schelden en tieren.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik de expats mag geloven is elk volk vriendelijker, gastvrijer en gewoonweg toffer dan de Nederlander.
We wonen hier echt tussen de klootzakken.
Misschien kan hij Jack Spijkerman achterna. Dat zal een succes wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Reya het volgende:
[..]
KLB / Matthijs van Nieuwkerk: Lager salaris? Dan stap ik misschien wel op!
Je bent enkel xenofoob tegenover westerse landen, dat weten we.quote:
Matthijs van Nieuwkerk, waarschijnlijk de meest talentvolle man die ooit deze aardkloot heeft bewandeld.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou u wel uw dagelijkse ergernis afnemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan hij Jack Spijkerman achterna. Dat zal een succes worden
Hij concurreert met Peter Beense.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef waht het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk, waarschijnlijk de meest talentvolle man die ooit deze aardkloot heeft bewandeld.
Dan komt er geheid wat anders. We hebben altijd de EO nog.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou u wel uw dagelijkse ergernis afnemen.
Ik vermoed dat Matthijs en Peter de profeten zijn op wie iedereen heeft gewacht.quote:
Buitenlanders betalen maar 30 procent IB, dat is dan wel weer prettig.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Wonen hier ook geen buitenlanders aangezien het zo slecht gesteld is met Nederland. Echt een kutland om te wonen.
Hoi, mr lonely.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, de hele dag schelden en tieren.
Tenzij je minimumloon krijgt, dan schiet je er geen neuk mee op.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Buitenlanders betalen maar 30 procent IB, dat is dan wel weer prettig.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent enkel xenofoob tegenover westerse landen, dat weten we.
Jij timmert met plezier iedere Yank en Israelier in elkaar.
quote:
Je bent niet voor niets verkozen tot het kontmaatje van Die_Hoffstadtgruppe als xenofoob.quote:
Dankzij jouw stemquote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets verkozen tot het kontmaatje van Die_Hoffstadtgruppe als xenofoob.
Nee, Matthijs en Paul de Leeuw zijn unieke talenten. Peter Beense is gewoon een fat fuck.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Matthijs en Peter de profeten zijn op wie iedereen heeft gewacht.
Mijn buitenlandse referentiekader bestaat dan ook voornamelijk uit bedrijfskundige en economische studenten.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenzij je minimumloon krijgt, dan schiet je er geen neuk mee op.
Ah ja, wij zijn gedoemd veel rijker te worden dan minimumloon.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn buitenlandse referentiekader bestaat dan ook voornamelijk uit bedrijfskundige en economische studenten.
Onderschat dat Antifatuig niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef waht het volgende:
Alsof kettingroker remlof iemand in elkaar kan meppen.
Precies, altijd aan de verkeerde kant van de wet, maar als het op Brussel aankomt dan pakken ze zelf de gummyknuppels en politiepenning op.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onderschat dat Antifatuig niet.
Een prestatie van wereldformaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ja, wij zijn gedoemd veel rijker te worden dan minimumloon.
In dat licht heb je gelijk natuurlijk, amice.
Niet alleen vind hij al zijn gasten het allerbeste in zijn/haar vak, hij vind dat van zichzelf ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor jou en mij niet, voor half Nederland wel, blijkbaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een prestatie van wereldformaat.
Wij komen echter niet voor die 30 procent regeling in aanmerking.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ja, wij zijn gedoemd veel rijker te worden dan minimumloon.
In dat licht heb je gelijk natuurlijk, amice.
Is ook wel zo, bij Matthijs mogen aanschuiven getuigt van onmetelijke grootsheid.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet alleen vind hij al zijn gast het allerbeste in zijn/haar vak, hij vind dat van zichzelf ook.
Voor Friek_ wordt het nog flink zwoegen, nochtans.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een prestatie van wereldformaat.
Nee, wij krijgen de volle mep om Guido's OV te betalen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij komen echter niet voor die 30 procent regeling in aanmerking.
En zo is dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen de volle mep om Guido's OV te betalen.
Bij de 52 procent zit ik helaas nog niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen de volle mep om Guido's OV te betalen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de 52 procent zit ik helaas nog niet.
Wat lief van onze regering, makkelijker kunnen ze het niet maken, wel vrolijker.quote:Op uw normale salaris wordt belasting ingehouden, tegen het normale progressieve tarief dat varieert van 0% tot 52%. Afhankelijk van de grootte van uw salaris bijvoorbeeld een deel tegen 32% een deel tegen 42%. En als u geluk heeft ook nog een deel tegen 52%, want dat betekent dat u een royaal inkomen heeft.
Ach als je een beetje redelijk verdient gaat je 13e maand en vakantiegeweld wel kapot aan die percentages. Immers, die worden hoger belast, tadaaa.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de 52 procent zit ik helaas nog niet.
Niet teveel verdienen dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als je een beetje redelijk verdient gaat je 13e maand en vakantiegeweld wel kapot aan die percentages. Immers, die worden hoger belast, tadaaa.
Filosoof Koos ontwart de problemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet iedereen die tegen de EU is simpel, maar alle simpele figuren zijn wel tegen de EU.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:22 schreef waht het volgende:
Mijn jodengoud kan mij in principe een leven lang onderhouden.
Helaasch, bij de banken wordt alles nu beter gedocumenteerd dan Nautilus zijn afstudeerproject, me dunkt. Ofwel, geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet teveel verdienen dus.
Op papier.
Bij mij is het precies andersom.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
Er zit bij mij vooral een discrepantie tussen het verdienen en krijgen.
Uiteindelijk maakt het na je belastingaangifte geen bal meer uit waarvoor je je geld hebt gehad. Dan krijg je in juni gewoon weer wat extra geldquote:Op maandag 21 januari 2013 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als je een beetje redelijk verdient gaat je 13e maand en vakantiegeweld wel kapot aan die percentages. Immers, die worden hoger belast, tadaaa.
Tijd om journalist te worden bij de Volkskrant.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
QFT.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
Wat zou jij dan een passend salaris vinden?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
Er zit bij mij vooral een discrepantie tussen het verdienen en krijgen.
is dat een antisemitische uitdrukking voor lood?quote:
Alleen een ware linksert ziet een belastingteruggaaf(!) als extra geld krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het na je belastingaangifte geen bal meer uit waarvoor je je geld hebt gehad. Dan krijg je in juni gewoon weer wat extra geld
Ach ja, wat de gek er voor geeft.quote:
Je hoeft inkomen niet enkel uit loondienst te halen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaasch, bij de banken wordt alles nu beter gedocumenteerd dan Nautilus zijn afstudeerproject, me dunkt. Ofwel, geen speld tussen te krijgen.
Klopt. Tenzij ze geld aan je kunnen verdienen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef waht het volgende:
[..]
Behalve Hongaren, dat zijn zonder uitzondering nare mensen.
Individuele keuzevrijheid, bedank die godse liberalen maar.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach ja, wat de gek er voor geeft.
Nee, maar ook m'n beleggingen worden belast, vakantiedagen hoef je ook absoluut niet over naar huis te schrijven. Het enige wat je nog kan noemen eventueel zijn de "gratis" opleidingen. Maar goed, die representeren wel duizenden euro's. ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hoeft inkomen niet enkel uit loondienst te halen.
VS kan nog altijd wat bijverdienen achter het station, bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hoeft inkomen niet enkel uit loondienst te halen.
Nee. 24-karaats. Real deal.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
is dat een antisemitische uitdrukking voor lood?
Of de vakbond. Die heeft immers deze CAO afgedwongen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef waht het volgende:
[..]
Individuele keuzevrijheid, bedank die godse liberalen maar.
Daar is best veel geld te verdienen, zo'n 150 a 200 per uur.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS kan nog altijd wat bijverdienen achter het station, bedoel je?
Lelijk goud.quote:
En zwart, dus erg lucratief.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar is best veel geld te verdienen, zo'n 150 a 200 per uur.
Je moet alleen wel erg weinig zelfwaarde hebben, denk ik.quote:
Ik geloof u.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lelijk goud.
18 is het mooist.
17 Dollarquote:
Mensen met weinig eigenwaarde hebben vaak de meeste poen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet alleen wel erg weinig zelfwaarde hebben, denk ik.
Jij geeft alles op bij de belasting?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ook m'n beleggingen worden belast, vakantiedagen hoef je ook absoluut niet over naar huis te schrijven. Het enige wat je nog kan noemen eventueel zijn de "gratis" opleidingen. Maar goed, die representeren wel duizenden euro's. ja.
En zwart werken zit er voor mij niet in, ben ik bang.
Het meeste wel ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij geeft alles op bij de belasting?
¤1469,40 euro, bruto. Per maand.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zou jij dan een passend salaris vinden?
quote:
Zoveel?quote:
Zo zo.quote:Terroristenronselaars opgepakt in Marokko
RABAT/CEUTA -
De Marokkaanse politie heeft een netwerk opgerold dat jongeren wierf voor terrorisme. Het zou om acht tot tien verdachten gaan, onder wie twee mannen die eerder gevangen hebben gezeten in het beruchte Amerikaanse kamp van Guantanamo Bay. De groep was actief in de Spaanse enclave Ceuta, Fnideq, al-Hoceima, Meknes en Tanger.
Mijn startsalaris zal er gok ik niet veel boven liggen. Al verdient een docent op het vmbo nog wel een startsalaris van 2445 euro bruto.quote:
Wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn startsalaris zal er gok ik niet veel boven liggen. Al verdient een docent op het vmbo nog wel een startsalaris van 2445 euro bruto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |