Hoi, mr lonely.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, de hele dag schelden en tieren.
Tenzij je minimumloon krijgt, dan schiet je er geen neuk mee op.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Buitenlanders betalen maar 30 procent IB, dat is dan wel weer prettig.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent enkel xenofoob tegenover westerse landen, dat weten we.
Jij timmert met plezier iedere Yank en Israelier in elkaar.
quote:
Je bent niet voor niets verkozen tot het kontmaatje van Die_Hoffstadtgruppe als xenofoob.quote:
Dankzij jouw stemquote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets verkozen tot het kontmaatje van Die_Hoffstadtgruppe als xenofoob.
Nee, Matthijs en Paul de Leeuw zijn unieke talenten. Peter Beense is gewoon een fat fuck.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:06 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Matthijs en Peter de profeten zijn op wie iedereen heeft gewacht.
Mijn buitenlandse referentiekader bestaat dan ook voornamelijk uit bedrijfskundige en economische studenten.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tenzij je minimumloon krijgt, dan schiet je er geen neuk mee op.
Ah ja, wij zijn gedoemd veel rijker te worden dan minimumloon.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn buitenlandse referentiekader bestaat dan ook voornamelijk uit bedrijfskundige en economische studenten.
Onderschat dat Antifatuig niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef waht het volgende:
Alsof kettingroker remlof iemand in elkaar kan meppen.
Precies, altijd aan de verkeerde kant van de wet, maar als het op Brussel aankomt dan pakken ze zelf de gummyknuppels en politiepenning op.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onderschat dat Antifatuig niet.
Een prestatie van wereldformaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ja, wij zijn gedoemd veel rijker te worden dan minimumloon.
In dat licht heb je gelijk natuurlijk, amice.
Niet alleen vind hij al zijn gasten het allerbeste in zijn/haar vak, hij vind dat van zichzelf ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Reya het volgende:
[..]
KLB / Matthijs van Nieuwkerk: Lager salaris? Dan stap ik misschien wel op!
Voor jou en mij niet, voor half Nederland wel, blijkbaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een prestatie van wereldformaat.
Wij komen echter niet voor die 30 procent regeling in aanmerking.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ja, wij zijn gedoemd veel rijker te worden dan minimumloon.
In dat licht heb je gelijk natuurlijk, amice.
Is ook wel zo, bij Matthijs mogen aanschuiven getuigt van onmetelijke grootsheid.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet alleen vind hij al zijn gast het allerbeste in zijn/haar vak, hij vind dat van zichzelf ook.
Voor Friek_ wordt het nog flink zwoegen, nochtans.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een prestatie van wereldformaat.
Nee, wij krijgen de volle mep om Guido's OV te betalen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij komen echter niet voor die 30 procent regeling in aanmerking.
En zo is dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen de volle mep om Guido's OV te betalen.
Bij de 52 procent zit ik helaas nog niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wij krijgen de volle mep om Guido's OV te betalen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de 52 procent zit ik helaas nog niet.
Wat lief van onze regering, makkelijker kunnen ze het niet maken, wel vrolijker.quote:Op uw normale salaris wordt belasting ingehouden, tegen het normale progressieve tarief dat varieert van 0% tot 52%. Afhankelijk van de grootte van uw salaris bijvoorbeeld een deel tegen 32% een deel tegen 42%. En als u geluk heeft ook nog een deel tegen 52%, want dat betekent dat u een royaal inkomen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |