Israelis zijn net iets onbeschofter. Verder klopt het wel dat Nederlanders directer zijn dan al die mietjes elders. Dat is geen probleem, gewoon een situatie.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik de expats mag geloven is elk volk vriendelijker, gastvrijer en gewoonweg toffer dan de Nederlander.
We wonen hier echt tussen de klootzakken.
Bek dicht, Rotterdammer.quote:
Ach, overal heb je relaxte lui en klootzakken.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef waht het volgende:
[..]
Israelis zijn net iets onbeschofter. Verder klopt het wel dat Nederlanders directer zijn dan al die mietjes elders. Dat is geen probleem, gewoon een situatie.
Wonen hier ook geen buitenlanders aangezien het zo slecht gesteld is met Nederland. Echt een kutland om te wonen.quote:
Behalve Hongaren, dat zijn zonder uitzondering nare mensen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, overal heb je relaxte lui en klootzakken.
Deal with it, mensen.
Nederland is alleen een kutland om in te wonen als je voor Feyenoord bent.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Wonen hier ook geen buitenlanders aangezien het zo slecht gesteld is met Nederland. Echt een kutland om te wonen.
Oh, daar ben jij natuurlijk niet van. Even vergeten.quote:
Hoi remlof.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef Tem het volgende:
Sterker nog, Hollanders zijn allemaal racistische kloothommels en iedereen buiten Nederland is enorm tolerant.
Zou dat het makkelijker maken? Zo ja dan is dat het uitzoeken waard.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is er een moslimland dat het (eventueel tegen betaling) wel heeft erkend?
Kijk naar jezelf, de hele dag schelden en tieren.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik de expats mag geloven is elk volk vriendelijker, gastvrijer en gewoonweg toffer dan de Nederlander.
We wonen hier echt tussen de klootzakken.
Misschien kan hij Jack Spijkerman achterna. Dat zal een succes wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Reya het volgende:
[..]
KLB / Matthijs van Nieuwkerk: Lager salaris? Dan stap ik misschien wel op!
Je bent enkel xenofoob tegenover westerse landen, dat weten we.quote:
Matthijs van Nieuwkerk, waarschijnlijk de meest talentvolle man die ooit deze aardkloot heeft bewandeld.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:02 schreef Reya het volgende:
[..]
KLB / Matthijs van Nieuwkerk: Lager salaris? Dan stap ik misschien wel op!
Dat zou u wel uw dagelijkse ergernis afnemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan hij Jack Spijkerman achterna. Dat zal een succes worden
Hij concurreert met Peter Beense.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef waht het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk, waarschijnlijk de meest talentvolle man die ooit deze aardkloot heeft bewandeld.
Dan komt er geheid wat anders. We hebben altijd de EO nog.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou u wel uw dagelijkse ergernis afnemen.
Ik vermoed dat Matthijs en Peter de profeten zijn op wie iedereen heeft gewacht.quote:
Buitenlanders betalen maar 30 procent IB, dat is dan wel weer prettig.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Wonen hier ook geen buitenlanders aangezien het zo slecht gesteld is met Nederland. Echt een kutland om te wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |