Precies.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef Splutje het volgende:
Dit krijg je nou door die BN'er verering, deze man gelooft nu zelf ook dat hij een talent heeft
En hij gebruikt drugs op onze kosten.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
Het is gewoon een onverzorgd smerig vies kut kaboutertje in ze te kleine maatpakjes
De kijkcijfers zijn het daar duidelijk mee eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef Splutje het volgende:
Dit krijg je nou door die BN'er verering, deze man gelooft nu zelf ook dat hij een talent heeft
Als dit trending topic op twitter is, dan zegt hij het toch altijd?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:55 schreef Splutje het volgende:
Kan iemand dit topic even naar Matthijs mailen? Hij verdient het om te waarheid te weten, is toch sneu dat die man denkt dat ie echt wat kan
Trending topic vandaag, ik schijn helemaal niks te kunnenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als dit trending topic op twitter is, dan zegt hij het toch altijd?
En dat hij pedo is, kan die gelijk inpakkenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Trending topic vandaag, ik schijn helemaal niks te kunnen![]()
![]()
En dat ie dan huilend wegloopt
Dit dus, maar het is verboden in Nederland "kennisland" om met je kop boven de maaiveld uit te stekenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar iedereen zou dat doen.
Wel van ons geldquote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dit dus, maar het is verboden in Nederland "kennisland" om met je kop boven de maaiveld uit te steken
Dit. Menno doet het hartstikke goed, niemand die Matthijs zal missen. Ik iig niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:50 schreef Lone_Gunman het volgende:
Boeie, dan neemt Menno het toch over: [ afbeelding ]
Hij doet ook niet zo irritant druk.
Zuchtquote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Alles is van ons geld. Bedrijven betalen we ook gewoon hoor.
Ah, dan ga jij zeker zeggen dat ik voor andere bedrijven kan kiezen? Net of die hun prijzen niet gewoon ook aanpassen aan de prijzen van bedrijven die reclame maken op RTL. Ik betaal het salaris van Carlo en Irene dus ook gewoon. En als we het dan toch hebben over mensen die niets kunnen..quote:
De vraag moet zijn waarom een minister-president zo weinig verdient. 500.000,- voor de MP lijkt mij redelijk normaal eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef 314 het volgende:
dat de uitzonderlijke meer verdient dan de middelmatige is overal zo, echter waarom moet dat meer zijn dan een minister-president?
Prima dat hij zoveel verdient, maar doe dat dan bij een commerciele instelling. Daar wordt wel gekeken of hij het salaris waard is. Vind dit niet te verantwoorden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef 314 het volgende:
dat de uitzonderlijke meer verdient dan de middelmatige is overal zo, echter waarom moet dat meer zijn dan een minister-president?
Dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Prima dat hij zoveel verdient, maar doe dat dan bij een commerciele instelling. Daar wordt wel gekeken of hij het salaris waard is. Vind dit niet te verantwoorden.
Dat die mensen überhaupt geld ontvangen wat eerst van ons gestolen word is bespottelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef 314 het volgende:
Inderdaad, de kwaliteit van DWDD gaat er nou niet van achteruit ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Prima dat hij zoveel verdient, maar doe dat dan bij een commerciele instelling. Daar wordt wel gekeken of hij het salaris waard is. Vind dit niet te verantwoorden.
ik had het erover dat hij vindt dat ie meer waard is dan een andere presentator, en geef toe hij doet het goed in DWDD, dus mag ie ook meer verdienen. Maar dat betekent niet automatisch dat ie over de Balkenenenorm heen hoeft.. er is in het verleden blijkbaar te hoog ingezet bij de publieke omroep, iets wat nu niet meer te verantwoorden is. Dat ie in de topverdieners van NL1-2-3 staat is niet verwonderlijk met een leuke show met veel kijkers, maar als ie meer wil verdienen met ditzelfde werk dan zal ie inderdaad naar de commerciëlen moetenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het niveau van Nederland dan isquote:Op maandag 21 januari 2013 14:10 schreef Donnis het volgende:
Gast, hij presenteert al jaren een van de best lopende programmas op de buis en verdient zijn salaris zo gewoon keihard weer terug. Ik heb respect voor hem en als je ergens meer kan verdienen moet je dat doen Mathijsje, ouwe graaier.
Je weet dat tot eind 2006 DWDD dagelijks door een andere presentator werd gepresenteerd, hè? Menno Bentveld, Claudia de Breij, én Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:47 schreef Fronske het volgende:
Uitzonderlijk talent of niet, zijn programma draait als een trein, en terecht..
Ik betwijfel of het programma met een andere presentator net zo ver was gekomen.
Begon toch met Fransisco van Jole?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je weet dat tot eind 2006 DWDD dagelijks door een andere presentator werd gepresenteerd, hè? Menno Bentveld, Claudia de Breij, én Matthijs van Nieuwkerk.
John de Mol wilde bijna in zijn bips kruipen toen hij die prijs uitreikte, dus tja. Ik denk dat Mathijs ongeveer 30 seconden werkeloos is. Niet langer.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:49 schreef Confetti het volgende:
Ok, laten we het risico maar nemen en hem ontslaan. Kijken of er een commerciële omroep ook zo gek is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |