Ach als je een beetje redelijk verdient gaat je 13e maand en vakantiegeweld wel kapot aan die percentages. Immers, die worden hoger belast, tadaaa.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de 52 procent zit ik helaas nog niet.
Niet teveel verdienen dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als je een beetje redelijk verdient gaat je 13e maand en vakantiegeweld wel kapot aan die percentages. Immers, die worden hoger belast, tadaaa.
Filosoof Koos ontwart de problemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet iedereen die tegen de EU is simpel, maar alle simpele figuren zijn wel tegen de EU.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:22 schreef waht het volgende:
Mijn jodengoud kan mij in principe een leven lang onderhouden.
Helaasch, bij de banken wordt alles nu beter gedocumenteerd dan Nautilus zijn afstudeerproject, me dunkt. Ofwel, geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet teveel verdienen dus.
Op papier.
Bij mij is het precies andersom.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
Er zit bij mij vooral een discrepantie tussen het verdienen en krijgen.
Uiteindelijk maakt het na je belastingaangifte geen bal meer uit waarvoor je je geld hebt gehad. Dan krijg je in juni gewoon weer wat extra geldquote:Op maandag 21 januari 2013 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als je een beetje redelijk verdient gaat je 13e maand en vakantiegeweld wel kapot aan die percentages. Immers, die worden hoger belast, tadaaa.
Tijd om journalist te worden bij de Volkskrant.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
QFT.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom.
Wat zou jij dan een passend salaris vinden?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Friek_ het volgende:
Er zit bij mij vooral een discrepantie tussen het verdienen en krijgen.
is dat een antisemitische uitdrukking voor lood?quote:
Alleen een ware linksert ziet een belastingteruggaaf(!) als extra geld krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het na je belastingaangifte geen bal meer uit waarvoor je je geld hebt gehad. Dan krijg je in juni gewoon weer wat extra geld
Ach ja, wat de gek er voor geeft.quote:
Je hoeft inkomen niet enkel uit loondienst te halen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helaasch, bij de banken wordt alles nu beter gedocumenteerd dan Nautilus zijn afstudeerproject, me dunkt. Ofwel, geen speld tussen te krijgen.
Klopt. Tenzij ze geld aan je kunnen verdienen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:47 schreef waht het volgende:
[..]
Behalve Hongaren, dat zijn zonder uitzondering nare mensen.
Individuele keuzevrijheid, bedank die godse liberalen maar.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach ja, wat de gek er voor geeft.
Nee, maar ook m'n beleggingen worden belast, vakantiedagen hoef je ook absoluut niet over naar huis te schrijven. Het enige wat je nog kan noemen eventueel zijn de "gratis" opleidingen. Maar goed, die representeren wel duizenden euro's. ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hoeft inkomen niet enkel uit loondienst te halen.
VS kan nog altijd wat bijverdienen achter het station, bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hoeft inkomen niet enkel uit loondienst te halen.
Nee. 24-karaats. Real deal.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
is dat een antisemitische uitdrukking voor lood?
Of de vakbond. Die heeft immers deze CAO afgedwongen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef waht het volgende:
[..]
Individuele keuzevrijheid, bedank die godse liberalen maar.
Daar is best veel geld te verdienen, zo'n 150 a 200 per uur.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS kan nog altijd wat bijverdienen achter het station, bedoel je?
Lelijk goud.quote:
En zwart, dus erg lucratief.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar is best veel geld te verdienen, zo'n 150 a 200 per uur.
Je moet alleen wel erg weinig zelfwaarde hebben, denk ik.quote:
Ik geloof u.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lelijk goud.
18 is het mooist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |