Iedereen mag spelen. Sorry als het misleidend was. Met de grens bedoel ik je speler ingamequote:Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Burner82 het volgende:
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
Mits onder de 21
5. Waarom mag ik niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.
Bij (fictieve) spelletjes een rl-leeftijdsgrens stellen
Dat maakt het wel wat duidelijker/leuker jaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Iedereen mag spelen. Sorry als het misleidend was. Met de grens bedoel ik je speler ingame
1e: Nee, als je 15 punten in een attribute verdeelt, wordt die ook 15.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even twee vraagjes:
- komen je attributepunten bovenop een basis van X?
- injury proneness: hoe hoger hoe minder snel je geblesseerd raakt?
Nee hoor, ga je gangquote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel FM in het Nederlands, problemen als ik de Nederlandse namen van de skills gebruik?
Kun je deze even aanpassen, zodat je 30 punten hebt in fysiek?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Fysiek: Acceleration 9, Jumping 11, Pace 10, Strength 10
Je kunt zelfs hele nieuwe clubs maken. Maar wie weet, de volgende keer.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou het eigenlijk niet leuker zijn om met 11 kerels een basisteam te maken voor 1 club?
ik kan niet rekenenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:45 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kun je deze even aanpassen, zodat je 30 punten hebt in fysiek?
Tries tricks hebben we helaas nietquote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef CarlosJacques het volgende:
Voornaam: Carlos
Achternaam: Jacques
Nationaliteit: Uruguay
Geboortedatum, –plaats en –land: 12 augustus 1995 in Montevideo, Uruguay
Max. 2 gesproken talen: Spaans & Engels
Lengte: 1.72
Gewicht: 73kg
Links- of rechtsvoetig: links
Max. 2 posities: Striker (AML)
Preferred moves: Runs with ball often, tries tricks
Verdeel je punten:
- Fysiek: Acceleration 17, Agility 13
- Techniek: Dribbling 19, Finishing 8, Technique 13
- Mentaal: Composure 8, Determination, 12, Flair 20
Club: NEC Nijmegen
Oh die zat in deel 12 nog wel erbij. Doe maar "moves into channels" dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tries tricks hebben we helaas nietWelke wil je in plaats daarvan?
Done! Tricks wordt vooral bepaald door je Flair en die heb je op 20, dus dat zit wel goedquote:Op maandag 21 januari 2013 13:43 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Oh die zat in deel 12 nog wel erbij. Doe maar "moves into channels" dan.
Het lijkt me het eerlijkste als we allemaal één voet als voorkeur hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Links- of rechtsvoetig: twee-benig
Preferred moves (bekijk de volledige lijst): Runs with ball often
Okidoki, ik pas 't even aan!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het lijkt me het eerlijkste als we allemaal één voet als voorkeur hebben.
Daarnaast mis je 1 preferred move.
Bij iedereen op 1 zetten?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Sejt het volgende:
Al 9 deelnemers, inclusief mezelf. Maar d'r kunnen er meer bij
Wat vinden jullie trouwens wat betreft Injury Proneness? Dit getal bepaald hoe gevoelig je bent voor blessures. Hoe lager, hoe minder kans. Dat kan je natuurlijk op 1 zetten tijdens het verdelen van punten.
Op zich vind ik dit niet valsspelen, maar dan moet wel iedereen dezelfde kans hebben.
Wat is jullie mening?
Klinkt goed wmb. Is ook een beetje jammer als je speler het halve seizoen op de tribune zit.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Sejt het volgende:
Wat vinden jullie trouwens wat betreft Injury Proneness? Dit getal bepaald hoe gevoelig je bent voor blessures. Hoe lager, hoe minder kans. Dat kan je natuurlijk op 1 zetten tijdens het verdelen van punten.
Op zich vind ik dit niet valsspelen, maar dan moet wel iedereen dezelfde kans hebben.
Wat is jullie mening?
Op zich is het natuurlijk ook een beetje onderdeel van het voetbal, de een is blessuregevoelig en de ander niet. Wat mij betreft zou ik het gewoon willekeurig laten bepalen door FM.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Sejt het volgende:
Wat is jullie mening?
Op zich ben ik het met je eens, maar ik zie ook het voordeel voor dit 'spel', dat men niet een half jaar met een blessure zit en z'n speler niet ziet ontwikkelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich is het natuurlijk ook een beetje onderdeel van het voetbal, de een is blessuregevoelig en de ander niet. Wat mij betreft zou ik het gewoon willekeurig laten bepalen door FM.
Yeahquote:Op maandag 21 januari 2013 16:29 schreef Silv het volgende:
Posities: AMC, AMR
Club: Met Drizzt bij FC Twente
Maar dat kan je toch niet beinvloeden als je eenmaal in het spel zit?quote:Dit is vergelijkbaar met talenten als BMI en Clasie bij Feyenoord en Lucas Andersen en Boilesen bij Ajax. Hoe je je als talent ontwikkelt, is volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Waar kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Klopt, jullie (en ik) kunnen niks meer doen aan de spelers, zodra ik de database gemaakt heb. Dat is het hele ideequote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch niet beinvloeden als je eenmaal in het spel zit?
Dat is ook weer waar ja. Voor beide valt iets te zeggen, maar ik zie dat de meeste mensen vinden dat je het op 1 moet zetten voor iedereen, dus dan zou ik dat lekker doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Op zich ben ik het met je eens, maar ik zie ook het voordeel voor dit 'spel', dat men niet een half jaar met een blessure zit en z'n speler niet ziet ontwikkelen.
Ik heb geen idee op basis van wat FM de blessuregevoeligheid bepaalt, als je het leeg laat. Of het compleet random is, of dat het bv kijkt naar je Natural Fitness.
Ik neig naar een '1' voor iedereen als extraatje.
En als Injury Proneness bij iedereen op 1 gaat, dan kan dat wel van SiebeJ's Fysiek af.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het lijkt me het eerlijkste als we allemaal één voet als voorkeur hebben.
Daarnaast mis je 1 preferred move.
SiebeJ mist er ook 1.
Yep, moet sowieso nog 1 Preferred Move van SiebeJ hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als Injury Proneness bij iedereen op 1 gaat, dan kan dat wel van SiebeJ's Fysiek af.
Hm, misschien even m'n secundaire positie naar middenvelder veranderen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
YeahWe komen alleen in de knoop als ik van AML naar AMR ga en weer terug
Ligt eraan hoe je het bekijkt, als je speler ouder is, heeft hij een hogere CA en meer kans op speeltijd.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan toch het beste jouw speler zo jong mogelijk laten zijn? Dan leert hij sneller?
Of doe AMR / AML, dan zijn wij Chadli en Tadicquote:Op maandag 21 januari 2013 17:11 schreef Silv het volgende:
[..]
Hm, misschien even m'n secundaire positie naar middenvelder veranderen.
Wilde ik eerst doen, maar de kans bestaat dat zowel Chadli als Tadic gewoon spelen terwijl wij op de bank zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of doe AMR / AML, dan zijn wij Chadli en Tadic
Laat het even weten als je wat wijzigtquote:Op maandag 21 januari 2013 17:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Wilde ik eerst doen, maar de kans bestaat dat zowel Chadli als Tadic gewoon spelen terwijl wij op de bank zitten.
Ik heb mijn tweede positie veranderd naar MC, als je mij al toegevoegd had.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Laat het even weten als je wat wijzigt
Kut, daar noem je ineens watquote:Op maandag 21 januari 2013 17:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Wilde ik eerst doen, maar de kans bestaat dat zowel Chadli als Tadic gewoon spelen terwijl wij op de bank zitten.
Super, heb je aangepast in m'n overzicht.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede positie veranderd naar MC, als je mij al toegevoegd had.
Consistency is ook heel belangrijk. Stel dat je een consistency van 10 hebt, dan speel je 10/20 wedstrijden op je niveau (althans dat heb ik gelezen). Ik zou dat voor iedereen op 10-12 zetten. Die attribuut groeit geloof ik ook naarmate de speler ouder wordt.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Sejt het volgende:
Wat is jullie mening?
Je bent toegevoegdquote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Consistency is ook heel belangrijk. Stel dat je een consistency van 10 hebt, dan speel je 10/20 wedstrijden op je niveau (althans dat heb ik gelezen). Ik zou dat voor iedereen op 10-12 zetten. Die attribuut groeit geloof ik ook naarmate de speler ouder wordt.
Consistency is ook een hidden attribute. Maar ik begrijp je redenering.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je bent toegevoegd
Consistency vind ik wel een eigenschap, die je zelf mag verdelen, als je dat een belangrijke eigenschap vind. Dat kan bepalend zijn voor je carriere, maar dat zijn meerdere attributes. Ook kan deze gewoon groeien.
Injury Proneness is een 'hidden' attribute ingame, net zoals 'Important Matches', waar je dus geen ontwikkeling in kan zien als je het spel speelt.
Je hebt helemaal gelijk, excuusquote:Op maandag 21 januari 2013 19:33 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Consistency is ook een hidden attribute. Maar ik begrijp je redenering.
Toegevoegd aleco. Je hebt alleen een puntje teveel in techniekquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:06 schreef aleco99 het volgende:
Wat mooi dit!!
- Techniek: Heading 11, Tackling 14, Marking, 16
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef Sejt het volgende:
Je bent aangepast, Drizzt. Jammer dat je niet 'Calibrating' op 20 kan zetten hè?
[..]
Toegevoegd aleco. Je hebt alleen een puntje teveel in techniek
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef Sejt het volgende:
Je bent aangepast, Drizzt. Jammer dat je niet 'Calibrating' op 20 kan zetten hè?
[..]
Places shots komt dankzij het calibratenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich afquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vraag me af of Fokke goed genoeg is voor in de basis.
2 Preferred moves: Does not dive into tackles, Marks opponent tightlyquote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, moet sowieso nog 1 Preferred Move van SiebeJ hebben
Dat staat niet in het inschrijfformulier, maar ik neem het wel mee als iemand het specifiek aangeeft. Ik zie er namelijk niet een enorm voordeel in vergeleken met een speler zonder favoriete club. De kans dat het doorslaggevend is bij bv. een transfer, is mijns inziens minimaal hoger dan zonder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:43 schreef aleco99 het volgende:
Daarom beginnen in jupiler league. Kun je ook je favo team aangeven?
Zo ja, PSV aub
Ben het met je eens. Het hoort er wel bij, daarom heb ik nog geen definitieve beslissing genomen. Een mogelijkheid is ook bij iedereen een waarde van 5 ofzo. Sowieso ga ik voor gelijke kansen voor iedereen wat betreft deze eigenschap - aangezien dit de enige is (correct me if I'm wrong) waar een lage waarde het beste is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
2 Preferred moves: Does not dive into tackles, Marks opponent tightly
En mocht het zo zijn dat iedereen Injury Proneness 1 krijgt dan zou ik graag dat overgebleven punt bij mij naar Strenght willen.
Wel jammer dat er dan bijna geen geblesseerden kunnen zijn. Hoort namelijk wel bij het 'echte' voetbal.
Klopt w.b. Excentricity. Punch hoeft niet persé, al ben ik daar niet 100% zeker van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je doelman bent is excentricity en tendency to punch toch ook beter als het laag is? Maar dat zijn dan weer geen hidden skills :p
Goed idee, zal m'n overzicht even kopieren naar de OPquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pleur anders even de lijst van Fok!kers in de OP, met hun positie. Of doe het per positie en de naam van de Fok!ker(s) er achter, zo krijgen we een mooi overzicht
Met het huidige spelersmateriaal moet dat geen probleem zijn denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
- Club Feyenoord
Hoop daar snel linksback te worden dan.![]()
Geboortedatum betekent dat je 13 bent aan het beginquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef ado98 het volgende:
Voornaam: fab
Achternaam: de koning
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum: 14 September 1998, Amsterdam, Nederland(2de nationaliteit australie)
Gesproken talen: Nederlands, Engels
Lengte: 188 cm
Gewicht: 70 kg
Links- of rechtsvoetig: links
Max. 2 posities: ST secundaire positie AMC
2 Preferred moves: \places shots,shoots with power
Verdeel je punten:
- Fysiek: Strenght 16, Jumping 14
- Techniek: dribbeling 15, technique 13, long shots 2
- Mentaal: Determination 13, Concentration 15, Positioning 12
Club: Almere city
Hihaho, enige wat kan is dat ingame net als in het echt ik de lul ben als bmi daar komt te spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Met het huidige spelersmateriaal moet dat geen probleem zijn denk ik
De overige punten bepaalt FM zelf door middel van je CA en PA. Bekijk m'n voorbeeld van Gaylord Fokker maar in de OP. Die heb ik aangemaakt met gegevens die jullie ook mogen verdelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
Wat gebeurd er met de overige punten? En kan ik er ook voor kiezen om bijvoorbeeld eerst uitgeleend te zijn aan PEC en dan het seizoen erna terug naar Feyenoord?
Oh okay. In dat geval ga ik voor een iets mindere club, even kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
De overige punten bepaalt FM zelf door middel van je CA en PA. Bekijk m'n voorbeeld van Gaylord Fokker maar in de OP. Die heb ik aangemaakt met gegevens die jullie ook mogen verdelen.
Daarnaast zal je carriere compleet door FM bepaalt worden, na je initiële club keuze. Of je uitgeleend wordt of niet zullen we gaan zien
Ok, aangepastquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh okay. In dat geval ga ik voor een iets mindere club, even kijken.Southampton it is. De backs zijn daar heel zwak.
Had ik nog niet gezien, maar nu welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ook mijn geboortedatum even naar 1995 gedaan, had je dat al gezien?
Top, leuk initiatief. misschien is favoriete club(s) nog een leuke toevoeging die je zelf mag kiezen.quote:
Dan meld ik het ook maar eventjes:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Top, leuk initiatief. misschien is favoriete club(s) nog een leuke toevoeging die je zelf mag kiezen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:11 schreef Spoortie het volgende:
TVP, wanneer gaat dit project van start?
Ik zit nog te twijfelen over de club...quote:De deadline is 19.30 zondag 27 januari 2013. Een week de tijd dus. Hierna ga ik jullie aanmaken als spelers in de FM Editor met de eerste update een aantal dagen later.
Je mist een zooi verdeelde punten dionquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
Fysiek: Acceleration: 15, Balance 15
Techniek:
Je moet Techniek en Mentaal nog invullenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
- Voornaam: Dion
- Achternaam: van Heeswijk
- Nationaliteit: Nederlandse
- Geboortedatum, –plaats en –land (max. 21 jaar oud, dus uiterlijk 1 juli 1991): 1 September 1993
- Max. 2 gesproken talen (één moedertaal, één competent): Nederlands, Engels
- Lengte: 1.82 m
- Gewicht: 81 kg
- Links- of rechtsvoetig: Rechts
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie): CAM, CM
- 2 Preferred moves: Places shots, Plays One-Twos
- Verdeel je punten:
Fysiek: Acceleration: 15, Balance 15
Techniek:
- Club: Willem II
Ik was nog aan het denkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je moet Techniek en Mentaal nog invullen
Is het handiger om de lijst met deelnemers in de OP op alfabetische volgorde te zetten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Sejt het volgende:
Ik ben even aan het testen voor de CA en PA waardes voor de respectieve leeftijden. Het kan zijn dat ik de CA nog iets aanpas (naar boven toe), al is het in grote lijnen prima.
[..]
Je mist een zooi verdeelde punten dion
Okquote:
Done, heb mezelf ook een jaartje jonger gemaaktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Sejt het volgende:
Ik ben even aan het testen voor de CA en PA waardes voor de respectieve leeftijden. Het kan zijn dat ik de CA nog iets aanpas (naar boven toe), al is het in grote lijnen prima.
[..]
Je mist een zooi verdeelde punten dion
Done.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
Is het handiger om de lijst met deelnemers in de OP op alfabetische volgorde te zetten?
Aangepast.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
Done, heb mezelf ook een jaartje jonger gemaakt
Aangepast.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil ik nog een wijziging doorvoeren, nu we toch bezig zijn
Positie(s): LM en AML aub, aangezien GAE in FM bijna altijd 4-4-2 speelt
Nu je het zegt.. Weet iemand of Willem II met een CAM speelt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil ik nog een wijziging doorvoeren, nu we toch bezig zijn
Positie(s): ML en AML aub, aangezien GAE in FM bijna altijd 4-4-2 speelt
Spaans zijn en geen Spaans sprekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef Spoortie het volgende:
- Voornaam: Spoortie
- Achternaam: Le Foq
- Nationaliteit: Spaans
- Geboortedatum, –plaats en –land (max. 21 jaar oud, dus uiterlijk 1 juli 1991) 20 januari 1995, Madrid, Spanje
- Max. 2 gesproken talen (één moedertaal, één competent) Nederlands & Engels
- Lengte 1.89m
- Gewicht 78kg
- Links- of rechtsvoetig Links
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie) 1 - Spits, 2 - Linksvoor
- 2 Preferred moves (bekijk de volledige lijst) Places shots & Moves into channels
- Verdeel je punten, zie attributes verderop
Tech: Finishing 14, Dribbling 13, Technique 13
Mental: Off the ball 14, Determination 13, Concentration 13
Phys: Acceleration en Agility 15
- Club NAC Breda
Moves into channels betekent iets als loopt in de ruimte toch?
Hij's geadopteerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Spaans zijn en geen Spaans spreken![]()
Om het eerlijk te maken is de regel dat het één van de twee isquote:
Oh denk hou het realistischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Om het eerlijk te maken is de regel dat het één van de twee is![]()
Heb je nog een geboorteplaats en -land?
Heb ik net bij mij ook toegevoegd, was ik vergetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Om het eerlijk te maken is de regel dat het één van de twee is
Heb je nog een geboorteplaats en -land?
Anders kiest iedereen tweebenzig, vrees ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Oh denk hou het realistisch![]()
Enschede Nederland
Die adoptie heeft hem geen goed gedaan, gezien hij nu bij NAC speeltquote:
1maal first touch moest technique zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef BlaBla87 het volgende:
Voornaam Bla
- Achternaam Blaat
- Nationaliteit Nederlands
- Geboortedatum 08-10-1994
- Talen Nederlands, Engels
- Lengte 1.87
- Gewicht 82
- Links/rechts Tweebenig
- Max. 2 posities AMC, AMR
- 2 Preferred moves places shots, gets forward whenever possible
Fysiek Agility 11, acceleration 11 jumping 8
Techniek First touch 12 passing 16 first touch 12
Mentaal Flair 12 creativity 16 teamwork 12
- Club Heracles
Klopt ja. Volgens mij tussen de verdedigers, bijvoorbeeld de linksback en de linker centrale verdediger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef Spoortie het volgende:
Okquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef BlaBla87 het volgende:
1maal first touch moest technique zijn
Waarom niet wat eerder beginnen trouwens en dit gewoon wat vaker opnieuw doen na een bepaalde termijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt ja. Volgens mij tussen de verdedigers, bijvoorbeeld de linksback en de linker centrale verdediger.
[..]
Ok
Ongeduldig dingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom niet wat eerder beginnen trouwens en dit gewoon wat vaker opnieuw doen na een bepaalde termijn?
Volgende week zit heel Sortitout hier op fok en kan je 250 mensen toevoegen
Begin morgen al met de database te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom niet wat eerder beginnen trouwens en dit gewoon wat vaker opnieuw doen na een bepaalde termijn?
Volgende week zit heel Sortitout hier op fok en kan je 250 mensen toevoegen
Ik hou het realistisch, zo speelde ik 13 jaar geleden toen ik nog op voetbal zatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Anders kiest iedereen tweebenzig, vrees ikJe hebt trouwens tweemaal First Touch onder techniek.
Ja daarom, en als je op vakantie gaat is de tijd in game zo voorbij dus misschien is 2019/2020 wat vroeg om te stoppen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Begin morgen al met de database te makenJe moet wat doen als je ziek thuis zit.
Maar ik zal het overwegen om wat eerder te starten. We zitten nu op de 20 deelnemers, dus dat is wel erg nice!
De kans dat we na 2020 door gaan is redelijk groot. Maar ik heb dat als 1e datum gezet om te kijken wat we doen. Misschien zijn er wat mensen teleurgesteld in hun spelertje en beginnen we een verse database. Of het gaat lekker en we willen door tot 2025.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja daarom, en als je op vakantie gaat is de tijd in game zo voorbij dus misschien is 2019/2020 wat vroeg om te stoppen?
Iedereen vult 1993 of 1994 in als geboortedatum, dat wil zeggen dat wanneer jij stopt en alles op gaat sommen iedereen 23/24 jaar oud is.. Veel spelers verhuizen dan pas naar een topclub om voor de grote prijzen te spelen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
De kans dat we na 2020 door gaan is redelijk groot. Maar ik heb dat als 1e datum gezet om te kijken wat we doen. Misschien zijn er wat mensen teleurgesteld in hun spelertje en beginnen we een verse database. Of het gaat lekker en we willen door tot 2025.
Deze stad vind 'ie niet in de database, en Google maps kent alleen Cherrapunji in Indiaquote:Op maandag 21 januari 2013 00:15 schreef Aguero het volgende:
- Geboortedatum:14 mei 1994, Cherrapunji, Nepal
je moet nog even een club toevoegen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Voornaam jeboi
- Achternaam Lindgren
- Nationaliteit Zweeds
- Geboortedatum 28-9-1994
- Lengte 1.89
- Gewicht 81
- Links/rechts rechts
- Max. 2 posities AML, ST
Fysiek Agility 9 , acceleration 11 pace 10
Techniek Finishing 12 passing 16 first touch 12
Mentaal Flair 12 determination16 off the ball12
Leuk idee!
kom ook bij WBA dan, Lindgren-Prevc als spitsenduoquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Voornaam jeboi
- Achternaam Lindgren
- Nationaliteit Zweeds
- Lengte 1.89
- Gewicht 81
- Links/rechts rechts
Techniek Finishing 12 passing 16 first touch 12
Club Ajax!![]()
Leuk idee!
Minder kans op doorbreken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom ook bij WBA dan, Lindgren-Prevc als spitsenduo
Rechtspootje die naar binnen trekt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De AML-positie is volgens mij veruit favoriet hier, veel linkspoten (waaronder ik zelf) onder ons?
Ga jij dan op AMR, dan trekken jullie samen naar binnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De AML-positie is volgens mij veruit favoriet hier, veel linkspoten (waaronder ik zelf) onder ons?
Hmm, ik heb het zo realistisch mogelijk gehouden (stats, positie), maar als ik nou op (A)MR ga staan komen mijn cuts inside + places ball veel beter tot hun recht als linkspootquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga jij dan op AMR, dan trekken jullie samen naar binnen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het zo realistisch mogelijk gehouden (stats, positie), maar als ik nou op (A)MR ga staan komen mijn cuts inside + places ball veel beter tot hun recht als linkspoot
Sejt, zet mij even op MR/AMR
Ik zwierf ook behoorlijk vaak over het veld, je kon me overal vinden, behalve op rechtsback en laatste manquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Zo wispelturig als het maar zijn kan
Dat is een tik of niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zwierf ook behoorlijk vaak over het veld, je kon me overal vinden, behalve op rechtsback en laatste man
Wordt druk bij NAC in de spits met jou, mij en Alex Schalk ;-)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef Spoortie het volgende:
- Achternaam: Le Foq
- Nationaliteit: Spaans
- Geboortedatum, –plaats en –land (max. 21 jaar oud, dus uiterlijk 1 juli 1991) 20 januari 1995, Madrid, Spanje
- Lengte 1.89m
- Gewicht 78kg
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie) 1 - Spits, 2 - Linksvoor
- 2 Preferred moves (bekijk de volledige lijst) Places shots & Moves into channels
- Club NAC Breda
Je bent net een maandje te jong qua geboortedatum. Zal ik 'm net voor 1 juli 1995 zetten, zodat je net 17 bent?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef CarlosJacques het volgende:
Geboortedatum, –plaats en –land: 12 augustus 1995 in Montevideo, Uruguay
Donequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Doe mij maar Cardiff als geboorteplaats Sejt.
Natuurlijk! Vul het zooitje maar in als je er tijd voor hebt. We starten nog nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:48 schreef Djurres het volgende:
Zit op school, kan er ook een GK gemaakt worden?
Wel intresse in nlMaar dan wil ik wel keepen
Wanneer is de deadline dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Natuurlijk! Vul het zooitje maar in als je er tijd voor hebt. Je bent nog op tijd
Origineel aankomende zondag 19.30. Maar zit erover te denken om hem op vanavond of morgenavond te leggen. We hebben al 22 inschrijvingen en men wordt ongeduldigquote:
De tijd hangt van mijn PC af. Zo snel als die het kan processenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:55 schreef Djurres het volgende:
Oh, doe vanavond dan maar
Hoe snel gaat die tijd trouwens? en je hoeft dus niets te onderhouden?
enne, die abilities als GK zijnde, tis allemaal vrij offensief, wat is verstandig om te kiezen?
- Voornaam: Djurresquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:59 schreef Sejt het volgende:
[..]
De tijd hangt van mijn PC af. Zo snel als die het kan processen
En na jullie begin keuzes hoeven jullie niks meer te doen, alleen de updates van mij in de gaten te houden.
Als GK zijn er veel goede attributes onder Goalkeeping (die er voor GK's is ipv Techniek), zoals Handling, Communication, One on One, Aerial Ability. Link naar de lijst.
Mentaal is Concentration belangrijk, maar ook Determination, Decisions, Positioning.
Fysiek moet je denken aan Agility, Jumping, Balance.
Maar pin me er niet op vast - heb nog nooit zelf een GK aangemaakt
Ik geloof dat keepers heel weinig Preferred Moves hebben, zal zo even kijken voor je.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Djurres het volgende:
- Voornaam: Djurres
- Achternaam: vd Fietstas
- Nationaliteit: Nederlands
- Geboortedatum, –plaats en –land: 5-12-1993, Blaricum, Nederland
- Max. 2 gesproken talen: Moedertaal Nederlands, en Engels
- Lengte: 2.03
- Gewicht: 83kg
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie) GK
- 2 Preferred moves: Curls Ball/Shoots with Power
GK: Reflexes 8, Communication 12, One to one 5, Aerial ability 5.
Mentaal: Determination 10, Decisions 10, Positioning 10, Concentration 10
Fysiek: Agility 15, Jumping 15, Balance, 10
- Club
New Castle United
Goed genoeg zo?
Ninja editquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Djurres het volgende:
[..]
- Voornaam: Djurres
- Achternaam: vd Fietstas
- Nationaliteit: Nederlands
- Geboortedatum, –plaats en –land: 5-12-1993, Blaricum, Nederland
- Max. 2 gesproken talen: Moedertaal Nederlands, en Engels
- Lengte: 2.03
- Gewicht: 83kg
- 2 Preferred moves: Curls Ball/Shoots with Power
GK: Reflexes 18, Communication 12,
Mentaal: Determination 10, Decisions 10, Positioning 10, Concentration 10
Fysiek: Agility 12, Jumping 17,
- Club
New Castle United
Goed genoeg zo?
Nicequote:
Teamgenootquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:31 schreef Fargo het volgende:
Persoonlijk:
Voornaam: Danny
Achternaam: Fargo
Nationaliteit: Nederlandse
Geboortezooi: 18 mei 1991 (ik ben dus 21 in het spel), Roosendaal, Nederland
Talen: Nederlands en Engels
Lengte: 1.92m
Gewicht: 82kg
Rechtsbenig
Posities: VMC en VCR
Moves: Tries long range passes/Shoots with power
Club: Sparta
Attributes:
Fysiek: Pace 15, Strength 15
Techniek: Heading 10, Tackling 14, Passing 16
Mentaal: Positioning 15, Off the ball 10, Anticipation 15
Volgens mij ben ik niks vergeten...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:35 schreef Fargo het volgende:
Gaaf! Dan ga ik je even zoeken hier in het topic, want ik heb niet alle inzendingen gelezen, eerlijk gezegd :p
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch maar in het Engels aangezien je lijstjes hebt gepost met alle skills
Voornaam: Rico
Achternaam: van Fok
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum, –plaats en –land: 10 oktober 1991 in Vlaardingen, Nederland
Max. 2 gesproken talen (één moedertaal, één competent): Nederlands & Engels
Lengte: 1.82m
Gewicht: 82kg
Links- of rechtsvoetig: rechts
Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie): MC (natuurlijk), Striker
Preferred moves (bekijk de volledige lijst): Tries killer balls often, Shoots with power
Verdeel je punten:
- Fysiek: Strength 15, Stamina 15
- Techniek: Finishing 13, Technique 13, Passing 14
- Mentaal: Decisions 13, Creativity 12, Flair 15
Club: Sparta Rotterdam (favoriete club Feyenoord, als je daar iets mee wilt doen)
Dankquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:33 schreef Fargo het volgende:
Nogmaals complimenten voor het topic Sejt, leuk!
Iemand opperde ook al om een Fok-elftal te maken. Hoeveel deelnemers hebben we nu Sejt? Daar kunnen we toch wel een complete selectie mee vullen?
Nee, dat is waar. De meeste zullen op het middenveld of in de aanval willen spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
DankWe hebben tot nu toe 23 spelers, inclusief mezelf. Een Fok! team zou kunnen, al zal dan niet iedereen op z'n favoriete positie kunnen spelen.
Ik ga trouwens misschien ook bij Sparta beginnen, maar dan als linksback
Maar ik kom altijd terug op het oude nest, op het veld linksvoor en in het spel bij Twentequote:Op woensdag 23 januari 2013 01:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is een tik of niet?
Je zwerft ook altijd van club naar club in game
Oeps verkeerd geteld dan. Doe maar dezelfde datum een jaar (of twee jaar? nu weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je bent net een maandje te jong qua geboortedatum. Zal ik 'm net voor 1 juli 1995 zetten, zodat je net 17 bent?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef Sejt het volgende:
Ik mis nog wel wat (minimale) data van sommigen:
Aguero - Geboorteplaats en -land? Cherrapunji vind ie niet.
Silv - Geboorteplaats
ado98 - Geboortedatum. Je speler is te jong.
Lindgren - Geboorteplaats en -land?
Djurres - Mist 1 punt in fysiek.
Ik heb ondertussen al 5 spelers aangemaakt in de database. Als het lukt vandaag om iedereen aan te maken, kunnen we wat mij betreft starten. Waarom wachten als we al het grootste deel van de spelers hebben?
Alle veranderingen zijn mogelijk totdat we startenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik wil trouwens nog wat veranderen als dat mogelijk is.
Mijn nationaliteit naar San Marino, en geboorteplaats dus ook San Marino. Talen naar Engels en Italiaans.
Topquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Alle veranderingen zijn mogelijk totdat we starten
Kan dit nog?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Voornaam jeboi
- Achternaam Lindgren
- Nationaliteit Zweeds
- Lengte 1.89
- Gewicht 81
- Links/rechts rechts
- 2 Preferred moves places shots Cuts inside, gets forward whenever possible
Techniek Finishing 12 passing dribbling 16 first touch 12
Club Ajax!![]()
Leuk idee!
Maak van die geboortedatum maar 19 mei 1994, dan ben ik net 18 als ik goed gerekend heb.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Alle veranderingen zijn mogelijk totdat we starten
Toegevoegd. Beetje afgekeken bij Fargo?quote:
Uiteraard. Je mag alles nog veranderen, als je het maar duidelijk aangeeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan dit nog?Lijkt me een handigere move als AML en dribbling moet er sowieso bij.
Ik twijfel trouwens sowieso over het Fysieke rijtje.Het is duidelijk dat die drie belangrijk zijn, maar is het verstandig om bijvoorbeeld Acceleration en pace 15 te doen en dan agility niet te noemen?
Done en klopt inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Maak van die geboortedatum maar 19 mei 1994, dan ben ik net 18 als ik goed gerekend heb.
Dan liever dus Cuts inside als eerste preferred move en dribbling in plaats van passing.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Toegevoegd. Beetje afgekeken bij Fargo?
[..]
Uiteraard. Je mag alles nog veranderen, als je het maar duidelijk aangeeft
[..]
Done en klopt inderdaad
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Toegevoegd. Beetje afgekeken bij Fargo?
Je mag nog 10 punten verdelen onder de categorie Goalkeeping en 1 punt onder Fysiek.quote:
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]![]()
ik wilde een vmc en zag fargo dat zijn speler beetje overeen kwam
deed het ff snel omdat ik aan het werk ben
omdat je eerdere post aangaf dat je misschien al wilde beginnen.
Aangepast. En bedankt, al komt het originele idee van Managers United forum - ik heb het wel compleet omgegooid, zodat men bepalende keuzes moet makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef CarlosJacques het volgende:
Sorry maar zou ik nog een kleine aanpassing mogen doen? Mijn tweede positie is AML maar ik heb toch liever AMC. Wil niet misbruikt worden op de vleugel als spits zijnde.![]()
Dank u, en top idee overigens. Ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen.
Okquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorWe beginnen op z'n vroegst pas vanavond. Dus als je nog wat aan wilt passen, moet je dat gewoon even duidelijk aangeven, dan voer ik het door op je speler.
[..]
Aangepast. En bedankt, al komt het originele idee van Managers United forum - ik heb het wel compleet omgegooid, zodat men bepalende keuzes moet maken
Oeps, San Pedro de Atacama in Chili dan maar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Deze stad vind 'ie niet in de database, en Google maps kent alleen Cherrapunji in India
Ulvenhout vind ie helaas niet als geboorteplaats.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ok
Ik doe dan als moves
Dives into tackles
Dictates Tempo
Vind ie helaas ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Oeps, San Pedro de Atacama in Chili dan maar?
wtffffffff hij heet toch niet voor niets ulfiequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ulvenhout vind ie helaas niet als geboorteplaats.
Kan er niks aan doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
wtffffffff hij heet toch niet voor niets ulfie
Leidschendam dan?
Verander je je naam dan naar "Lijer"?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wtffffffff hij heet toch niet voor niets ulfie
Leidschendam dan?
Snap ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kan er niks aan doenLeidschendam vind ie wel.
Zal het doorvoeren. Wil je bij Real beginnen of..?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef Spoortie het volgende:
Mijn edit:
- Achternaam: Van de Fok
- Nationaliteit: Nederland
- Geboortedatum, plaats en land (max. 21 jaar oud, dus uiterlijk 1 juli 1991) 20 januari 1994, Gouda, Nederland
- Lengte 1.89m
- Gewicht 78kg
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie) 1 - Spits, 2 - Rechtsvoor
- Favoriete club: Real Madrid C.F.
Favo club: Ajaxquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef The_Groove het volgende:
Voornaam: Maxwell
- Achternaam: Grigg
- Nationaliteit: Nederlandse (2e nationaliteit Australië)
- Geboortedatum, –plaats en –land: 22 mei 1994 - Voorburg, Nederland
- Max. 2 gesproken talen Nederlands en Engels
- 1.87
- 84 kg
- Linksbenig
- ST, AML
- Shoots with power, Places shots
- Brighton Hove & Albion
Fysiek: Pace 10, Jumping 10, Strenght 10
Techniek: Finishing 12, Heading 10, first touch 8, Dribbling, 10
Mentaal: Composure 12, Decisions 10, Positioning, 10, Flair 8
Van de Fok nu haha. Veranderde het net omdat 'ie niet meer Spaans is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
In een post hierboven schrijf je "van de Fok". Wat moet het zijn?
Krijgen we ook avatars?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:59 schreef Sejt het volgende:
Iedereen is nu aangemaakt in de database.
Dus ik stel voor dat we wachten tot vanavond 8 uur en dat iedereen de kans heeft om tot dan nog z'n wijzigingen door te geven.
Dan ga ik 'm daarna starten
Sowieso zal ik direct aan het begin screens posten van alle spelers.
Zo ja, dan is mijn favoriete club Notts County...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:19 schreef CarlosJacques het volgende:
Ah ik zie dat mensen favo club ook doorgeven. Indien je die ook toevoegt, mijn favoriete club is Palermo.
Zo ja, dan is mijn favoriete club de Spursquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo ja, dan is mijn favoriete club Notts County...
Dat laat ik aan FM over, sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Krijgen we ook avatars?ik wil geen snor
Agility moest 13 zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
NiceLaatste: je hebt maar 29 punten in fysiek. Waar wil je een puntje bij?
Gaaf!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Djurres het volgende:
[..]
Agility moest 13 zijn..
Typo
Btw, is het een idee om ook een compleet fok team te maken?
Ben wel geintreseert om dat hiero te runnen.
Leuk idee, ik wil dat evt ook wel doen, as vrijdag kan ik daarmee beginnen dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Djurres het volgende:
[..]
Agility moest 13 zijn..
Typo
Ja, al is het niet compleet random, omdat het van je CA en PA afhankelijk is. En dat is bovengemiddeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
Alle andere stats worden random aangemaakt toch?
Ok. Mijn favo club is SC Heerenveen btwquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, al is het niet compleet random, omdat het van je CA en PA afhankelijk is. En dat is bovengemiddeld
Je hebt ook nog 10 punten te verdelen in je Goalkeeping attributesquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Djurres het volgende:
[..]
Agility moest 13 zijn..
Typo
Nee, niet bijzonder hoog, maar de keuzes zijn aan jullie. Als je er zeker van wilt zijn dat FM niet een lager getal dan 10 genereert voor een bepaalde eigenschap, zet je er wat neer. Anderzijds kan een hoog getal in minder eigenschappen ook positief zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En 10 is niet erg een hoge stat toch? Meer aan de lage kant?
Kunnen die stats later wel hoger wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt ook nog 10 punten te verdelen in je Goalkeeping attributes
[..]
Nee, niet bijzonder hoog, maar de keuzes zijn aan jullie. Als je er zeker van wilt zijn dat FM niet een lager getal dan 10 genereert voor een bepaalde eigenschap, zet je er wat neer. Anderzijds kan een hoog getal in minder eigenschappen ook positief zijn.
Nee die ontwikkel jequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kunnen die stats later wel hoger worden
Of blijft het altijd op 10 staan?
Bij jou gaan je skills achteruit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij jou gaan je skills achteruit.
Voor zover ik weet ontwikkelen de meeste stats zich, maar staat een enkele vast. Flair bijvoorbeeld is volgens mij een stat die vast staat, daar word je mee "geboren" en dat blijft zo. Dit was in voorgaande versies iig zo. Heb 13 nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gooi dan maar 10 punten op one on onequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt ook nog 10 punten te verdelen in je Goalkeeping attributes
[..]
Ik ben keeperquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:50 schreef CarlosJacques het volgende:
Is er ook iemand die een pure verdediger of keeper heeft samengesteld?
[..]
Voor zover ik weet ontwikkelen de meeste stats zich, maar staat een enkele vast. Flair bijvoorbeeld is volgens mij een stat die vast staat, daar word je mee "geboren" en dat blijft zo. Dit was in voorgaande versies iig zo. Heb 13 nog niet gespeeld.
Ja, er zijn 3 pure verdedigers, met allemaal de secundaire positie verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:50 schreef CarlosJacques het volgende:
Is er ook iemand die een pure verdediger of keeper heeft samengesteld?
Ok, doorgevoerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef Djurres het volgende:
Gooi dan maar 10 punten op one on one
Foto's van de spelers? ;-)quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Sejt het volgende:
Ik heb even snel de database onze spelers aan laten maken, als test. Vanavond doe ik de uiteindelijke database, dus alles is dan weer anders.
Maar van wat ik zag, zitten er een paar hele mooie talenten tussen!
[..]
Ja, er zijn 3 pure verdedigers, met allemaal de secundaire positie verdedigende middenvelder.
Vooral bij Sparta, mag ik hopen? ;-)quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Sejt het volgende:
Ik heb even snel de database onze spelers aan laten maken, als test. Vanavond doe ik de uiteindelijke database, dus alles is dan weer anders.
[..]
Ja, er zijn 3 pure verdedigers, met allemaal de secundaire positie verdedigende middenvelder.
Respectquote:
Tipje van de sluier?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Sejt het volgende:
Goed bezig Sejt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef Sejt het volgende:
Aangezien er nog wijzigingen kunnen komen, was dit alleen om te testen. En voorbeelden/screens krijgen jullie vanavond na 8-en, als we de database dichtdoen voor wijzigingen.
Iedereen krijgt dan een screen van z'n speler. Helaas zonder scout report, aangezien ik daarvoor ergens trainer moet zijn. Maar ik zal per speler wel de kansen en goede/slechte punten opnoemen.
Daarna ga ik op vakantie en zal (ingame) wekelijks of maandelijks newsflashes geven. Zoals "speler 1 is opgeroepen voor interlands", of "speler 2 wordt gevolgd door een nieuwe club", etc.
Waarschijnlijk ben ik de eerste international. San Marino.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:55 schreef Sejt het volgende:
Daarna ga ik op vakantie en zal (ingame) wekelijks of maandelijks newsflashes geven. Zoals "speler 1 is opgeroepen voor interlands", of "speler 2 wordt gevolgd door een nieuwe club", etc.
Ik zal zometeen een screen uploaden van de leagues, die ik me voorgenomen had te laden. Sowieso leek het me eerlijk om de competities van onze nationaliteiten te laden, plus de grootste, zodat we naar een grote club kunnen transferen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan ik ook inzetten op de kampioen van de Jupiler League?
Daarover gesproken, welke leagues ga je laden?
Wel een Deense vlag. Dus er is nog hoopquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd.
Jammer dat 'ie voor Feyenoord is
En daarna ik bij Indonesië.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:02 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik de eerste international. San Marino.
Haha, ben al sinds heugenis Feyenoorder. En de Deense vlag is puur omdat ik daar nu woonquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef The_Groove het volgende:
Wel een Deense vlag. Dus ik heb hoop
Veel Ajax in het nieuws daar zekerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Haha, ben al sinds heugenis Feyenoorder. En de Deense vlag is puur omdat ik daar nu woon
Hier zijn de leagues:
[ afbeelding ]
Wat fijn dat dat mag van jou!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Veel Ajax in het nieuws daar zeker![]()
Je mag voor Feijenoord zijn hoor. Alleen Pisvee'rs keur ik af. Feijenoord is tenminste nog een mooie club.
Lijkt me prima, misschien Portugal nog aangezien daar nog wel eens Nederlandse spelers heen verkassen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Haha, ben al sinds heugenis Feyenoorder. En de Deense vlag is puur omdat ik daar nu woon
Hier zijn de leagues:
[ afbeelding ]
Zie dat ik Indonesië nog mis.
Stel dat het een PSV'er was...Die zijn gewoon niet te vertrouwenquote:
Verschrikkelijk. En alle Denen willen naar Ajax natuurlijk. Men blijkt Jon Dahl Tomasson te zijn vergetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Veel Ajax in het nieuws daar zeker![]()
Je mag voor Feijenoord zijn hoor. Alleen Pisvee'rs keur ik af. Feijenoord is tenminste nog een mooie club.
Yep, daar zat ik ook nog aan te twijfelen. Voeg Portugal wel toe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef CarlosJacques het volgende:
Lijkt me prima, misschien Portugal nog aangezien daar nog wel eens Nederlandse spelers heen verkassen.
En mss Turkije, vanwege Sneijder en Kuyt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:10 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Lijkt me prima, misschien Portugal nog aangezien daar nog wel eens Nederlandse spelers heen verkassen.
Ik vind PSV geen leuke club...geen echte club eigenlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Stel dat het een PSV'er was...Die zijn gewoon niet te vertrouwen
Wie komt er verder, de Voorburger of de Leidschendammer. Ik vind het nu al een mooie competitiequote:
Tomassonquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. En alle Denen willen naar Ajax natuurlijk. Men blijkt Jon Dahl Tomasson te zijn vergeten
[..]
Yep, daar zat ik ook nog aan te twijfelen. Voeg Portugal wel toe.
Toegevoegd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:08 schreef Jirdo het volgende:
En daarna ik bij Indonesië.
Trouwens TS, mijn favoriete club is dus FC Den Bosch.
Yep, vanavond na 8-en gaat het lopen. Kort daarna zullen de eerste screens hier te zien zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:15 schreef Djurres het volgende:
Dus vanavond gaat het spelletje lopen?
En hoe zien die updates eruit? Iedere dag? Iedere week?
Want zoals je het daar formuleerde, iedere week ingame of irl?
IRL: hopelijk iedere dag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Djurres het volgende:
Ja, duidelijk.. Maar wilde efef weten of je het dus per week IRL bedoelde, of IG
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wie komt er verder, de Voorburger of de Leidschendammer. Ik vind het nu al een mooie competitie
Hoe heb je de injury proneness nog geregeld trouwens? Random per speler of een vast nummer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
IRL: hopelijk iedere dag.
Ingame: newsflashes elke week/maand en screens 2x per seizoen.
Dat kan toch door het "fake" bestand uit te zetten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als de Duitse nationale ploeg enabled wordt dan wil ik ook wel een Duitse speler maken
Iedereen heeft een waarde van 5 gekregen. Ik heb dit getest, en het leverde 3 blessures in 5 seizoenen op met een max lengte van 5 weken. Realitisch, maar niet storend imo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Hoe heb je de injury proneness nog geregeld trouwens? Random per speler of een vast nummer?
Nee man, Manchester United pikt mij op om vervolgens een paar jaar verhuurd te worden en daarna van Persie op te volgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]jij zal in de kelder van het Engelse voetbal komen
Ik pak sowieso wereldbekertje met de spurs
Windowsquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat kan toch door het "fake" bestand uit te zetten?
[..]
Iedereen heeft een waarde van 5 gekregen. Ik heb dit getest, en het leverde 3 blessures in 5 seizoenen op met een max lengte van 5 weken. Realitisch, maar niet storend imo.
Helemaal compleet, je bent toegevoegdquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Dieter_Dengler het volgende:
- Voornaam: Dieter
- Achternaam: Dengler
- Nationaliteit: Amerikaan
- Geboortedatum, –plaats en –land: 06-07-1991, Wildberg, Duitsland
- Max. 2 gesproken talen: Moedertaal Duits, en Engels
- Lengte: 1.90
- Gewicht: 90 kg
- 2 Preferred moves: Plays short simple passes en geen andere
GK: Reflexes 16, Handling 13, Tendency to punch 1, Communication 10
Mentaal: Determination 15, Decisions 13, Bravery 12
Fysiek: Jumping 16, Acceleration 14,
- Club Leeds United
Compleet zo toch?
Ik ben benieuwd. Kampioenschap in de Championship ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Helemaal compleet, je bent toegevoegd
Selecteer daar al zo'n twintig jaar mijn doelmannen op in CM/FM. Altijd goede doelmannen gehad. Zal me verbazen als dit fout gaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:25 schreef Djurres het volgende:
Beter haal je die tendency to punsh op 1 weg.
Als je handling goed is ja. Als die laag is ben je de sjaak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Selecteer daar al zo'n twintig jaar mijn doelmannen op in CM/FM. Altijd goede doelmannen gehad. Zal me verbazen als dit fout gaat.
Haha, ok.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef CarlosJacques het volgende:
Hmm ik twijfel nu toch aan mijn San Marinese afkomst. Wel leuk international op je 18de, maar een internationale prijs zit er niet in. Verander mijn nationaliteit maar gewoon naar Nederlands, met geboorteplaats Nijmegen. Taal naar Nederlands/Engels.
Echt de laatste keer dat ik iets verander, ik zweer het.
Hij heeft handling toch op 13 staan? Niet super natuurlijk, maar kan ergerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je handling goed is ja. Als die laag is ben je de sjaak.Dan komt er een hoge voorzet maar kan hij 'm niet vangen en wil 'ie 'm niet wegstompen
.
Ik denk dat 13 voor handling voldoende moet zijn voor de Championship. Gok op 1 a 2 punten verbetering voor er promotie plaatsvindt en dan is dat wel veilig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je handling goed is ja. Als die laag is ben je de sjaak.Dan komt er een hoge voorzet maar kan hij 'm niet vangen en wil 'ie 'm niet wegstompen
.
Dat zal ook liggen aan hidden stats als Ambition en Loyalty. Krijgen we die stats ook te zien of blijven die hidden voor ons? Wellicht leuker om die geheim te houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:31 schreef aleco99 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe snel spelers zullen transferren of juist het team verder blijven helpen.
Can't wait!
Yep, voeg jullie allemaal toe aan m'n shortlist met alle notifications aan. En dan komt het nieuws in m'n inboxquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sejt, neem je dan een abonnement op de spelers ofzo?
Ik heb dit standaard gehouden. Experts weten dan waar ze op staanquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef CarlosJacques het volgende:
Dat zal ook liggen aan hidden stats als Ambition en Loyalty. Krijgen we die stats ook te zien of blijven die hidden voor ons? Wellicht leuker om die geheim te houden.
Slim.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, voeg jullie allemaal toe aan m'n shortlist met alle notifications aan. En dan komt het nieuws in m'n inbox
Aan het eind van een carriere laten zien!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Dat zal ook liggen aan hidden stats als Ambition en Loyalty. Krijgen we die stats ook te zien of blijven die hidden voor ons? Wellicht leuker om die geheim te houden.
Lijkt me de perfecte oplossing.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Aan het eind van een carriere laten zien!
Ik ben geen expertquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb dit standaard gehouden. Experts weten dan waar ze op staan
Ik ga zeker meedoen! Als linksback bij Sparta.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:15 schreef Typisch het volgende:
Ga jij ook mee doen Sejt? Anders ben ik de enige linksback, zou ik wel fijn vinden.Verder wil ik nog een kleine wijziging doen, ik wil Nederland als eerste nationaliteit en Amerikaanse als tweede (met geboorteplaats New York
). Ik wil kijken of ik in Oranje kan komen, maar als daar ineens een bazen regen komt kan ik altijd nog de linksback plek bij Amerika nemen.
Ah, dan is er een foutje in je lijstje. Gezien er maar 1 lb bij staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ga zeker meedoen! Als linksback bij Sparta.
En je wijziging is doorgevoerd.
Zul je zien dat ze nog een WK gaan winnen ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Typisch het volgende:
We zouden eigenlijk allemaal uit San marino of Luxemburg moeten komen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze nog een WK gaan winnen ook
Gaat moeilijk worden tegen PECquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sparta pakt iig de CL in seizoen 3.
Dan komen jullie mij tegen als je tegen GAE speeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij Sparta zijn we met z'n drietjes!
Bij Southampton.quote:The club their home games at St. Mary's Stadium and possess state of the art training and youth facilities.
Geeft niks. Heb meerdere keren aangegeven dat jullie met wijzigingen mogen komen, mits duidelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:25 schreef The_Groove het volgende:
Ik twijfel serieus of ik niet nog een kleine tweak aan m'n attributes moet doen...
Sorry Sejt
Fysiek: Pace 15 en acceleration 15
Techniek: Finishing 14, Heading 12, Dribbling, 14
Mentaal: Composure 12, anticipation 10, Positioning, 10, Flair 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |