Je bent toegevoegdquote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Consistency is ook heel belangrijk. Stel dat je een consistency van 10 hebt, dan speel je 10/20 wedstrijden op je niveau (althans dat heb ik gelezen). Ik zou dat voor iedereen op 10-12 zetten. Die attribuut groeit geloof ik ook naarmate de speler ouder wordt.
Consistency is ook een hidden attribute. Maar ik begrijp je redenering.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je bent toegevoegd
Consistency vind ik wel een eigenschap, die je zelf mag verdelen, als je dat een belangrijke eigenschap vind. Dat kan bepalend zijn voor je carriere, maar dat zijn meerdere attributes. Ook kan deze gewoon groeien.
Injury Proneness is een 'hidden' attribute ingame, net zoals 'Important Matches', waar je dus geen ontwikkeling in kan zien als je het spel speelt.
Je hebt helemaal gelijk, excuusquote:Op maandag 21 januari 2013 19:33 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Consistency is ook een hidden attribute. Maar ik begrijp je redenering.
Toegevoegd aleco. Je hebt alleen een puntje teveel in techniekquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:06 schreef aleco99 het volgende:
Wat mooi dit!!
- Techniek: Heading 11, Tackling 14, Marking, 16
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef Sejt het volgende:
Je bent aangepast, Drizzt. Jammer dat je niet 'Calibrating' op 20 kan zetten hè?
[..]
Toegevoegd aleco. Je hebt alleen een puntje teveel in techniek
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef Sejt het volgende:
Je bent aangepast, Drizzt. Jammer dat je niet 'Calibrating' op 20 kan zetten hè?
[..]
Places shots komt dankzij het calibratenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich afquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vraag me af of Fokke goed genoeg is voor in de basis.
2 Preferred moves: Does not dive into tackles, Marks opponent tightlyquote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, moet sowieso nog 1 Preferred Move van SiebeJ hebben
Dat staat niet in het inschrijfformulier, maar ik neem het wel mee als iemand het specifiek aangeeft. Ik zie er namelijk niet een enorm voordeel in vergeleken met een speler zonder favoriete club. De kans dat het doorslaggevend is bij bv. een transfer, is mijns inziens minimaal hoger dan zonder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:43 schreef aleco99 het volgende:
Daarom beginnen in jupiler league. Kun je ook je favo team aangeven?
Zo ja, PSV aub
Ben het met je eens. Het hoort er wel bij, daarom heb ik nog geen definitieve beslissing genomen. Een mogelijkheid is ook bij iedereen een waarde van 5 ofzo. Sowieso ga ik voor gelijke kansen voor iedereen wat betreft deze eigenschap - aangezien dit de enige is (correct me if I'm wrong) waar een lage waarde het beste is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:18 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
2 Preferred moves: Does not dive into tackles, Marks opponent tightly
En mocht het zo zijn dat iedereen Injury Proneness 1 krijgt dan zou ik graag dat overgebleven punt bij mij naar Strenght willen.
Wel jammer dat er dan bijna geen geblesseerden kunnen zijn. Hoort namelijk wel bij het 'echte' voetbal.
Klopt w.b. Excentricity. Punch hoeft niet persé, al ben ik daar niet 100% zeker van.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je doelman bent is excentricity en tendency to punch toch ook beter als het laag is? Maar dat zijn dan weer geen hidden skills :p
Goed idee, zal m'n overzicht even kopieren naar de OPquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pleur anders even de lijst van Fok!kers in de OP, met hun positie. Of doe het per positie en de naam van de Fok!ker(s) er achter, zo krijgen we een mooi overzicht
Met het huidige spelersmateriaal moet dat geen probleem zijn denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
- Club Feyenoord
Hoop daar snel linksback te worden dan.![]()
Geboortedatum betekent dat je 13 bent aan het beginquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef ado98 het volgende:
Voornaam: fab
Achternaam: de koning
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum: 14 September 1998, Amsterdam, Nederland(2de nationaliteit australie)
Gesproken talen: Nederlands, Engels
Lengte: 188 cm
Gewicht: 70 kg
Links- of rechtsvoetig: links
Max. 2 posities: ST secundaire positie AMC
2 Preferred moves: \places shots,shoots with power
Verdeel je punten:
- Fysiek: Strenght 16, Jumping 14
- Techniek: dribbeling 15, technique 13, long shots 2
- Mentaal: Determination 13, Concentration 15, Positioning 12
Club: Almere city
Hihaho, enige wat kan is dat ingame net als in het echt ik de lul ben als bmi daar komt te spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Met het huidige spelersmateriaal moet dat geen probleem zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |