Okidoki, ik pas 't even aan!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het lijkt me het eerlijkste als we allemaal één voet als voorkeur hebben.
Daarnaast mis je 1 preferred move.
Bij iedereen op 1 zetten?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Sejt het volgende:
Al 9 deelnemers, inclusief mezelf. Maar d'r kunnen er meer bij
Wat vinden jullie trouwens wat betreft Injury Proneness? Dit getal bepaald hoe gevoelig je bent voor blessures. Hoe lager, hoe minder kans. Dat kan je natuurlijk op 1 zetten tijdens het verdelen van punten.
Op zich vind ik dit niet valsspelen, maar dan moet wel iedereen dezelfde kans hebben.
Wat is jullie mening?
Klinkt goed wmb. Is ook een beetje jammer als je speler het halve seizoen op de tribune zit.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Sejt het volgende:
Wat vinden jullie trouwens wat betreft Injury Proneness? Dit getal bepaald hoe gevoelig je bent voor blessures. Hoe lager, hoe minder kans. Dat kan je natuurlijk op 1 zetten tijdens het verdelen van punten.
Op zich vind ik dit niet valsspelen, maar dan moet wel iedereen dezelfde kans hebben.
Wat is jullie mening?
Op zich is het natuurlijk ook een beetje onderdeel van het voetbal, de een is blessuregevoelig en de ander niet. Wat mij betreft zou ik het gewoon willekeurig laten bepalen door FM.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Sejt het volgende:
Wat is jullie mening?
Op zich ben ik het met je eens, maar ik zie ook het voordeel voor dit 'spel', dat men niet een half jaar met een blessure zit en z'n speler niet ziet ontwikkelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich is het natuurlijk ook een beetje onderdeel van het voetbal, de een is blessuregevoelig en de ander niet. Wat mij betreft zou ik het gewoon willekeurig laten bepalen door FM.
Yeahquote:Op maandag 21 januari 2013 16:29 schreef Silv het volgende:
Posities: AMC, AMR
Club: Met Drizzt bij FC Twente
Maar dat kan je toch niet beinvloeden als je eenmaal in het spel zit?quote:Dit is vergelijkbaar met talenten als BMI en Clasie bij Feyenoord en Lucas Andersen en Boilesen bij Ajax. Hoe je je als talent ontwikkelt, is volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Waar kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Klopt, jullie (en ik) kunnen niks meer doen aan de spelers, zodra ik de database gemaakt heb. Dat is het hele ideequote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch niet beinvloeden als je eenmaal in het spel zit?
Dat is ook weer waar ja. Voor beide valt iets te zeggen, maar ik zie dat de meeste mensen vinden dat je het op 1 moet zetten voor iedereen, dus dan zou ik dat lekker doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Op zich ben ik het met je eens, maar ik zie ook het voordeel voor dit 'spel', dat men niet een half jaar met een blessure zit en z'n speler niet ziet ontwikkelen.
Ik heb geen idee op basis van wat FM de blessuregevoeligheid bepaalt, als je het leeg laat. Of het compleet random is, of dat het bv kijkt naar je Natural Fitness.
Ik neig naar een '1' voor iedereen als extraatje.
En als Injury Proneness bij iedereen op 1 gaat, dan kan dat wel van SiebeJ's Fysiek af.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het lijkt me het eerlijkste als we allemaal één voet als voorkeur hebben.
Daarnaast mis je 1 preferred move.
SiebeJ mist er ook 1.
Yep, moet sowieso nog 1 Preferred Move van SiebeJ hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als Injury Proneness bij iedereen op 1 gaat, dan kan dat wel van SiebeJ's Fysiek af.
Hm, misschien even m'n secundaire positie naar middenvelder veranderen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
YeahWe komen alleen in de knoop als ik van AML naar AMR ga en weer terug
Ligt eraan hoe je het bekijkt, als je speler ouder is, heeft hij een hogere CA en meer kans op speeltijd.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan toch het beste jouw speler zo jong mogelijk laten zijn? Dan leert hij sneller?
Of doe AMR / AML, dan zijn wij Chadli en Tadicquote:Op maandag 21 januari 2013 17:11 schreef Silv het volgende:
[..]
Hm, misschien even m'n secundaire positie naar middenvelder veranderen.
Wilde ik eerst doen, maar de kans bestaat dat zowel Chadli als Tadic gewoon spelen terwijl wij op de bank zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of doe AMR / AML, dan zijn wij Chadli en Tadic
Laat het even weten als je wat wijzigtquote:Op maandag 21 januari 2013 17:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Wilde ik eerst doen, maar de kans bestaat dat zowel Chadli als Tadic gewoon spelen terwijl wij op de bank zitten.
Ik heb mijn tweede positie veranderd naar MC, als je mij al toegevoegd had.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Laat het even weten als je wat wijzigt
Kut, daar noem je ineens watquote:Op maandag 21 januari 2013 17:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Wilde ik eerst doen, maar de kans bestaat dat zowel Chadli als Tadic gewoon spelen terwijl wij op de bank zitten.
Super, heb je aangepast in m'n overzicht.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede positie veranderd naar MC, als je mij al toegevoegd had.
Consistency is ook heel belangrijk. Stel dat je een consistency van 10 hebt, dan speel je 10/20 wedstrijden op je niveau (althans dat heb ik gelezen). Ik zou dat voor iedereen op 10-12 zetten. Die attribuut groeit geloof ik ook naarmate de speler ouder wordt.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Sejt het volgende:
Wat is jullie mening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |