Je mag nog 10 punten verdelen onder de categorie Goalkeeping en 1 punt onder Fysiek.quote:
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]![]()
ik wilde een vmc en zag fargo dat zijn speler beetje overeen kwam
deed het ff snel omdat ik aan het werk ben
omdat je eerdere post aangaf dat je misschien al wilde beginnen.
Aangepast. En bedankt, al komt het originele idee van Managers United forum - ik heb het wel compleet omgegooid, zodat men bepalende keuzes moet makenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef CarlosJacques het volgende:
Sorry maar zou ik nog een kleine aanpassing mogen doen? Mijn tweede positie is AML maar ik heb toch liever AMC. Wil niet misbruikt worden op de vleugel als spits zijnde.![]()
Dank u, en top idee overigens. Ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen.
Okquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorWe beginnen op z'n vroegst pas vanavond. Dus als je nog wat aan wilt passen, moet je dat gewoon even duidelijk aangeven, dan voer ik het door op je speler.
[..]
Aangepast. En bedankt, al komt het originele idee van Managers United forum - ik heb het wel compleet omgegooid, zodat men bepalende keuzes moet maken
Oeps, San Pedro de Atacama in Chili dan maar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Deze stad vind 'ie niet in de database, en Google maps kent alleen Cherrapunji in India
Ulvenhout vind ie helaas niet als geboorteplaats.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ok
Ik doe dan als moves
Dives into tackles
Dictates Tempo
Vind ie helaas ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Oeps, San Pedro de Atacama in Chili dan maar?
wtffffffff hij heet toch niet voor niets ulfiequote:Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ulvenhout vind ie helaas niet als geboorteplaats.
Kan er niks aan doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
wtffffffff hij heet toch niet voor niets ulfie
Leidschendam dan?
Verander je je naam dan naar "Lijer"?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wtffffffff hij heet toch niet voor niets ulfie
Leidschendam dan?
Snap ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kan er niks aan doenLeidschendam vind ie wel.
Zal het doorvoeren. Wil je bij Real beginnen of..?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:34 schreef Spoortie het volgende:
Mijn edit:
- Voornaam: Spoortie
- Achternaam: Van de Fok
- Nationaliteit: Nederland
- Geboortedatum, plaats en land (max. 21 jaar oud, dus uiterlijk 1 juli 1991) 20 januari 1994, Gouda, Nederland
- Max. 2 gesproken talen (één moedertaal, één competent) Nederlands & Engels
- Lengte 1.89m
- Gewicht 78kg
- Links- of rechtsvoetig Links
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie) 1 - Spits, 2 - Rechtsvoor
- 2 Preferred moves (bekijk de volledige lijst) Places shots & Moves into channels
- Verdeel je punten, zie attributes verderop
Tech: Finishing 14, Dribbling 13, Technique 13
Mental: Off the ball 14, Determination 13, Concentration 13
Phys: Acceleration en Agility 15
- Favoriete club: Real Madrid C.F.
Favo club: Ajaxquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef The_Groove het volgende:
Voornaam: Maxwell
- Achternaam: Grigg
- Nationaliteit: Nederlandse (2e nationaliteit Australië)
- Geboortedatum, –plaats en –land: 22 mei 1994 - Voorburg, Nederland
- Max. 2 gesproken talen Nederlands en Engels
- 1.87
- 84 kg
- Linksbenig
- ST, AML
- Shoots with power, Places shots
- Brighton Hove & Albion
Fysiek: Pace 10, Jumping 10, Strenght 10
Techniek: Finishing 12, Heading 10, first touch 8, Dribbling, 10
Mentaal: Composure 12, Decisions 10, Positioning, 10, Flair 8
Van de Fok nu haha. Veranderde het net omdat 'ie niet meer Spaans is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
In een post hierboven schrijf je "van de Fok". Wat moet het zijn?
Krijgen we ook avatars?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:59 schreef Sejt het volgende:
Iedereen is nu aangemaakt in de database.
Dus ik stel voor dat we wachten tot vanavond 8 uur en dat iedereen de kans heeft om tot dan nog z'n wijzigingen door te geven.
Dan ga ik 'm daarna starten
Sowieso zal ik direct aan het begin screens posten van alle spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |