Spaans zijn en geen Spaans sprekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef Spoortie het volgende:
- Voornaam: Spoortie
- Achternaam: Le Foq
- Nationaliteit: Spaans
- Geboortedatum, –plaats en –land (max. 21 jaar oud, dus uiterlijk 1 juli 1991) 20 januari 1995, Madrid, Spanje
- Max. 2 gesproken talen (één moedertaal, één competent) Nederlands & Engels
- Lengte 1.89m
- Gewicht 78kg
- Links- of rechtsvoetig Links
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie) 1 - Spits, 2 - Linksvoor
- 2 Preferred moves (bekijk de volledige lijst) Places shots & Moves into channels
- Verdeel je punten, zie attributes verderop
Tech: Finishing 14, Dribbling 13, Technique 13
Mental: Off the ball 14, Determination 13, Concentration 13
Phys: Acceleration en Agility 15
- Club NAC Breda
Moves into channels betekent iets als loopt in de ruimte toch?
Hij's geadopteerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Spaans zijn en geen Spaans spreken![]()
Om het eerlijk te maken is de regel dat het één van de twee isquote:
Oh denk hou het realistischquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Om het eerlijk te maken is de regel dat het één van de twee is![]()
Heb je nog een geboorteplaats en -land?
Heb ik net bij mij ook toegevoegd, was ik vergetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
Om het eerlijk te maken is de regel dat het één van de twee is
Heb je nog een geboorteplaats en -land?
Anders kiest iedereen tweebenzig, vrees ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Oh denk hou het realistisch![]()
Enschede Nederland
Die adoptie heeft hem geen goed gedaan, gezien hij nu bij NAC speeltquote:
1maal first touch moest technique zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef BlaBla87 het volgende:
Voornaam Bla
- Achternaam Blaat
- Nationaliteit Nederlands
- Geboortedatum 08-10-1994
- Talen Nederlands, Engels
- Lengte 1.87
- Gewicht 82
- Links/rechts Tweebenig
- Max. 2 posities AMC, AMR
- 2 Preferred moves places shots, gets forward whenever possible
Fysiek Agility 11, acceleration 11 jumping 8
Techniek First touch 12 passing 16 first touch 12
Mentaal Flair 12 creativity 16 teamwork 12
- Club Heracles
Klopt ja. Volgens mij tussen de verdedigers, bijvoorbeeld de linksback en de linker centrale verdediger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef Spoortie het volgende:
Okquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef BlaBla87 het volgende:
1maal first touch moest technique zijn
Waarom niet wat eerder beginnen trouwens en dit gewoon wat vaker opnieuw doen na een bepaalde termijn?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt ja. Volgens mij tussen de verdedigers, bijvoorbeeld de linksback en de linker centrale verdediger.
[..]
Ok
Ongeduldig dingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom niet wat eerder beginnen trouwens en dit gewoon wat vaker opnieuw doen na een bepaalde termijn?
Volgende week zit heel Sortitout hier op fok en kan je 250 mensen toevoegen
Begin morgen al met de database te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom niet wat eerder beginnen trouwens en dit gewoon wat vaker opnieuw doen na een bepaalde termijn?
Volgende week zit heel Sortitout hier op fok en kan je 250 mensen toevoegen
Ik hou het realistisch, zo speelde ik 13 jaar geleden toen ik nog op voetbal zatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Anders kiest iedereen tweebenzig, vrees ikJe hebt trouwens tweemaal First Touch onder techniek.
Ja daarom, en als je op vakantie gaat is de tijd in game zo voorbij dus misschien is 2019/2020 wat vroeg om te stoppen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Begin morgen al met de database te makenJe moet wat doen als je ziek thuis zit.
Maar ik zal het overwegen om wat eerder te starten. We zitten nu op de 20 deelnemers, dus dat is wel erg nice!
De kans dat we na 2020 door gaan is redelijk groot. Maar ik heb dat als 1e datum gezet om te kijken wat we doen. Misschien zijn er wat mensen teleurgesteld in hun spelertje en beginnen we een verse database. Of het gaat lekker en we willen door tot 2025.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja daarom, en als je op vakantie gaat is de tijd in game zo voorbij dus misschien is 2019/2020 wat vroeg om te stoppen?
Iedereen vult 1993 of 1994 in als geboortedatum, dat wil zeggen dat wanneer jij stopt en alles op gaat sommen iedereen 23/24 jaar oud is.. Veel spelers verhuizen dan pas naar een topclub om voor de grote prijzen te spelen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
De kans dat we na 2020 door gaan is redelijk groot. Maar ik heb dat als 1e datum gezet om te kijken wat we doen. Misschien zijn er wat mensen teleurgesteld in hun spelertje en beginnen we een verse database. Of het gaat lekker en we willen door tot 2025.
Deze stad vind 'ie niet in de database, en Google maps kent alleen Cherrapunji in Indiaquote:Op maandag 21 januari 2013 00:15 schreef Aguero het volgende:
- Geboortedatum:14 mei 1994, Cherrapunji, Nepal
je moet nog even een club toevoegen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Voornaam jeboi
- Achternaam Lindgren
- Nationaliteit Zweeds
- Geboortedatum 28-9-1994
- Lengte 1.89
- Gewicht 81
- Links/rechts rechts
- Max. 2 posities AML, ST
Fysiek Agility 9 , acceleration 11 pace 10
Techniek Finishing 12 passing 16 first touch 12
Mentaal Flair 12 determination16 off the ball12
Leuk idee!
kom ook bij WBA dan, Lindgren-Prevc als spitsenduoquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Voornaam jeboi
- Achternaam Lindgren
- Nationaliteit Zweeds
- Geboortedatum 28-9-1994
- Lengte 1.89
- Gewicht 81
- Links/rechts rechts
- Max. 2 posities AML, ST
Fysiek Agility 9 , acceleration 11 pace 10
Techniek Finishing 12 passing 16 first touch 12
Mentaal Flair 12 determination16 off the ball12
Club Ajax!![]()
Leuk idee!
Minder kans op doorbreken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom ook bij WBA dan, Lindgren-Prevc als spitsenduo
Rechtspootje die naar binnen trekt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De AML-positie is volgens mij veruit favoriet hier, veel linkspoten (waaronder ik zelf) onder ons?
Ga jij dan op AMR, dan trekken jullie samen naar binnenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De AML-positie is volgens mij veruit favoriet hier, veel linkspoten (waaronder ik zelf) onder ons?
Hmm, ik heb het zo realistisch mogelijk gehouden (stats, positie), maar als ik nou op (A)MR ga staan komen mijn cuts inside + places ball veel beter tot hun recht als linkspootquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga jij dan op AMR, dan trekken jullie samen naar binnen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het zo realistisch mogelijk gehouden (stats, positie), maar als ik nou op (A)MR ga staan komen mijn cuts inside + places ball veel beter tot hun recht als linkspoot
Sejt, zet mij even op MR/AMR
Ik zwierf ook behoorlijk vaak over het veld, je kon me overal vinden, behalve op rechtsback en laatste manquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Zo wispelturig als het maar zijn kan
Dat is een tik of niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zwierf ook behoorlijk vaak over het veld, je kon me overal vinden, behalve op rechtsback en laatste man
Wordt druk bij NAC in de spits met jou, mij en Alex Schalk ;-)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef Spoortie het volgende:
- Voornaam: Spoortie
- Achternaam: Le Foq
- Nationaliteit: Spaans
- Geboortedatum, –plaats en –land (max. 21 jaar oud, dus uiterlijk 1 juli 1991) 20 januari 1995, Madrid, Spanje
- Max. 2 gesproken talen (één moedertaal, één competent) Nederlands & Engels
- Lengte 1.89m
- Gewicht 78kg
- Links- of rechtsvoetig Links
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie) 1 - Spits, 2 - Linksvoor
- 2 Preferred moves (bekijk de volledige lijst) Places shots & Moves into channels
Tech: Finishing 14, Dribbling 13, Technique 13
Mental: Off the ball 14, Determination 13, Concentration 13
Phys: Acceleration en Agility 15
- Club NAC Breda
Je bent net een maandje te jong qua geboortedatum. Zal ik 'm net voor 1 juli 1995 zetten, zodat je net 17 bent?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef CarlosJacques het volgende:
Geboortedatum, –plaats en –land: 12 augustus 1995 in Montevideo, Uruguay
Donequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Doe mij maar Cardiff als geboorteplaats Sejt.
Natuurlijk! Vul het zooitje maar in als je er tijd voor hebt. We starten nog nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:48 schreef Djurres het volgende:
Zit op school, kan er ook een GK gemaakt worden?
Wel intresse in nlMaar dan wil ik wel keepen
Wanneer is de deadline dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Natuurlijk! Vul het zooitje maar in als je er tijd voor hebt. Je bent nog op tijd
Origineel aankomende zondag 19.30. Maar zit erover te denken om hem op vanavond of morgenavond te leggen. We hebben al 22 inschrijvingen en men wordt ongeduldigquote:
De tijd hangt van mijn PC af. Zo snel als die het kan processenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:55 schreef Djurres het volgende:
Oh, doe vanavond dan maar
Hoe snel gaat die tijd trouwens? en je hoeft dus niets te onderhouden?
enne, die abilities als GK zijnde, tis allemaal vrij offensief, wat is verstandig om te kiezen?
- Voornaam: Djurresquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:59 schreef Sejt het volgende:
[..]
De tijd hangt van mijn PC af. Zo snel als die het kan processen
En na jullie begin keuzes hoeven jullie niks meer te doen, alleen de updates van mij in de gaten te houden.
Als GK zijn er veel goede attributes onder Goalkeeping (die er voor GK's is ipv Techniek), zoals Handling, Communication, One on One, Aerial Ability. Link naar de lijst.
Mentaal is Concentration belangrijk, maar ook Determination, Decisions, Positioning.
Fysiek moet je denken aan Agility, Jumping, Balance.
Maar pin me er niet op vast - heb nog nooit zelf een GK aangemaakt
Ik geloof dat keepers heel weinig Preferred Moves hebben, zal zo even kijken voor je.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Djurres het volgende:
- Voornaam: Djurres
- Achternaam: vd Fietstas
- Nationaliteit: Nederlands
- Geboortedatum, –plaats en –land: 5-12-1993, Blaricum, Nederland
- Max. 2 gesproken talen: Moedertaal Nederlands, en Engels
- Lengte: 2.03
- Gewicht: 83kg
- Links- of rechtsvoetig: Rechts
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie) GK
- 2 Preferred moves: Curls Ball/Shoots with Power
GK: Reflexes 8, Communication 12, One to one 5, Aerial ability 5.
Mentaal: Determination 10, Decisions 10, Positioning 10, Concentration 10
Fysiek: Agility 15, Jumping 15, Balance, 10
- Club
New Castle United
Goed genoeg zo?
Ninja editquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:37 schreef Djurres het volgende:
[..]
- Voornaam: Djurres
- Achternaam: vd Fietstas
- Nationaliteit: Nederlands
- Geboortedatum, –plaats en –land: 5-12-1993, Blaricum, Nederland
- Max. 2 gesproken talen: Moedertaal Nederlands, en Engels