Ik ben geen expertquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb dit standaard gehouden. Experts weten dan waar ze op staan
Ik ga zeker meedoen! Als linksback bij Sparta.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:15 schreef Typisch het volgende:
Ga jij ook mee doen Sejt? Anders ben ik de enige linksback, zou ik wel fijn vinden.Verder wil ik nog een kleine wijziging doen, ik wil Nederland als eerste nationaliteit en Amerikaanse als tweede (met geboorteplaats New York
). Ik wil kijken of ik in Oranje kan komen, maar als daar ineens een bazen regen komt kan ik altijd nog de linksback plek bij Amerika nemen.
Ah, dan is er een foutje in je lijstje. Gezien er maar 1 lb bij staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ga zeker meedoen! Als linksback bij Sparta.
En je wijziging is doorgevoerd.
Zul je zien dat ze nog een WK gaan winnen ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Typisch het volgende:
We zouden eigenlijk allemaal uit San marino of Luxemburg moeten komen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze nog een WK gaan winnen ook
Gaat moeilijk worden tegen PECquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sparta pakt iig de CL in seizoen 3.
Dan komen jullie mij tegen als je tegen GAE speeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij Sparta zijn we met z'n drietjes!
Bij Southampton.quote:The club their home games at St. Mary's Stadium and possess state of the art training and youth facilities.
Geeft niks. Heb meerdere keren aangegeven dat jullie met wijzigingen mogen komen, mits duidelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:25 schreef The_Groove het volgende:
Ik twijfel serieus of ik niet nog een kleine tweak aan m'n attributes moet doen...
Sorry Sejt
Fysiek: Pace 15 en acceleration 15
Techniek: Finishing 14, Heading 12, Dribbling, 14
Mentaal: Composure 12, anticipation 10, Positioning, 10, Flair 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |