IRL: hopelijk iedere dag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:17 schreef Djurres het volgende:
Ja, duidelijk.. Maar wilde efef weten of je het dus per week IRL bedoelde, of IG
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wie komt er verder, de Voorburger of de Leidschendammer. Ik vind het nu al een mooie competitie
Hoe heb je de injury proneness nog geregeld trouwens? Random per speler of een vast nummer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
IRL: hopelijk iedere dag.
Ingame: newsflashes elke week/maand en screens 2x per seizoen.
Dat kan toch door het "fake" bestand uit te zetten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als de Duitse nationale ploeg enabled wordt dan wil ik ook wel een Duitse speler maken
Iedereen heeft een waarde van 5 gekregen. Ik heb dit getest, en het leverde 3 blessures in 5 seizoenen op met een max lengte van 5 weken. Realitisch, maar niet storend imo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Hoe heb je de injury proneness nog geregeld trouwens? Random per speler of een vast nummer?
Nee man, Manchester United pikt mij op om vervolgens een paar jaar verhuurd te worden en daarna van Persie op te volgenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]jij zal in de kelder van het Engelse voetbal komen
Ik pak sowieso wereldbekertje met de spurs
Windowsquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat kan toch door het "fake" bestand uit te zetten?
[..]
Iedereen heeft een waarde van 5 gekregen. Ik heb dit getest, en het leverde 3 blessures in 5 seizoenen op met een max lengte van 5 weken. Realitisch, maar niet storend imo.
Helemaal compleet, je bent toegevoegdquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:19 schreef Dieter_Dengler het volgende:
- Voornaam: Dieter
- Achternaam: Dengler
- Nationaliteit: Amerikaan
- Geboortedatum, –plaats en –land: 06-07-1991, Wildberg, Duitsland
- Max. 2 gesproken talen: Moedertaal Duits, en Engels
- Lengte: 1.90
- Gewicht: 90 kg
- Links- of rechtsvoetig: Rechts
- Max. 2 posities (één natuurlijke positie, één secundaire positie) GK
- 2 Preferred moves: Plays short simple passes en geen andere
- Verdeel je punten, zie attributes verderop
GK: Reflexes 16, Handling 13, Tendency to punch 1, Communication 10
Mentaal: Determination 15, Decisions 13, Bravery 12
Fysiek: Jumping 16, Acceleration 14,
- Club Leeds United
Compleet zo toch?
Ik ben benieuwd. Kampioenschap in de Championship ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Helemaal compleet, je bent toegevoegd
Selecteer daar al zo'n twintig jaar mijn doelmannen op in CM/FM. Altijd goede doelmannen gehad. Zal me verbazen als dit fout gaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:25 schreef Djurres het volgende:
Beter haal je die tendency to punsh op 1 weg.
Als je handling goed is ja. Als die laag is ben je de sjaak.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:27 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Selecteer daar al zo'n twintig jaar mijn doelmannen op in CM/FM. Altijd goede doelmannen gehad. Zal me verbazen als dit fout gaat.
Haha, ok.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef CarlosJacques het volgende:
Hmm ik twijfel nu toch aan mijn San Marinese afkomst. Wel leuk international op je 18de, maar een internationale prijs zit er niet in. Verander mijn nationaliteit maar gewoon naar Nederlands, met geboorteplaats Nijmegen. Taal naar Nederlands/Engels.
Echt de laatste keer dat ik iets verander, ik zweer het.
Hij heeft handling toch op 13 staan? Niet super natuurlijk, maar kan ergerquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je handling goed is ja. Als die laag is ben je de sjaak.Dan komt er een hoge voorzet maar kan hij 'm niet vangen en wil 'ie 'm niet wegstompen
.
Ik denk dat 13 voor handling voldoende moet zijn voor de Championship. Gok op 1 a 2 punten verbetering voor er promotie plaatsvindt en dan is dat wel veilig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je handling goed is ja. Als die laag is ben je de sjaak.Dan komt er een hoge voorzet maar kan hij 'm niet vangen en wil 'ie 'm niet wegstompen
.
Dat zal ook liggen aan hidden stats als Ambition en Loyalty. Krijgen we die stats ook te zien of blijven die hidden voor ons? Wellicht leuker om die geheim te houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:31 schreef aleco99 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe snel spelers zullen transferren of juist het team verder blijven helpen.
Can't wait!
Yep, voeg jullie allemaal toe aan m'n shortlist met alle notifications aan. En dan komt het nieuws in m'n inboxquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sejt, neem je dan een abonnement op de spelers ofzo?
Ik heb dit standaard gehouden. Experts weten dan waar ze op staanquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef CarlosJacques het volgende:
Dat zal ook liggen aan hidden stats als Ambition en Loyalty. Krijgen we die stats ook te zien of blijven die hidden voor ons? Wellicht leuker om die geheim te houden.
Slim.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, voeg jullie allemaal toe aan m'n shortlist met alle notifications aan. En dan komt het nieuws in m'n inbox
Aan het eind van een carriere laten zien!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Dat zal ook liggen aan hidden stats als Ambition en Loyalty. Krijgen we die stats ook te zien of blijven die hidden voor ons? Wellicht leuker om die geheim te houden.
Lijkt me de perfecte oplossing.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Aan het eind van een carriere laten zien!
Ik ben geen expertquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb dit standaard gehouden. Experts weten dan waar ze op staan
Ik ga zeker meedoen! Als linksback bij Sparta.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:15 schreef Typisch het volgende:
Ga jij ook mee doen Sejt? Anders ben ik de enige linksback, zou ik wel fijn vinden.Verder wil ik nog een kleine wijziging doen, ik wil Nederland als eerste nationaliteit en Amerikaanse als tweede (met geboorteplaats New York
). Ik wil kijken of ik in Oranje kan komen, maar als daar ineens een bazen regen komt kan ik altijd nog de linksback plek bij Amerika nemen.
Ah, dan is er een foutje in je lijstje. Gezien er maar 1 lb bij staat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ga zeker meedoen! Als linksback bij Sparta.
En je wijziging is doorgevoerd.
Zul je zien dat ze nog een WK gaan winnen ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Typisch het volgende:
We zouden eigenlijk allemaal uit San marino of Luxemburg moeten komen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze nog een WK gaan winnen ook
Gaat moeilijk worden tegen PECquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sparta pakt iig de CL in seizoen 3.
Dan komen jullie mij tegen als je tegen GAE speeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij Sparta zijn we met z'n drietjes!
Bij Southampton.quote:The club their home games at St. Mary's Stadium and possess state of the art training and youth facilities.
Geeft niks. Heb meerdere keren aangegeven dat jullie met wijzigingen mogen komen, mits duidelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:25 schreef The_Groove het volgende:
Ik twijfel serieus of ik niet nog een kleine tweak aan m'n attributes moet doen...
Sorry Sejt
Fysiek: Pace 15 en acceleration 15
Techniek: Finishing 14, Heading 12, Dribbling, 14
Mentaal: Composure 12, anticipation 10, Positioning, 10, Flair 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |