Zo ja, dan is mijn favoriete club Notts County...quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:19 schreef CarlosJacques het volgende:
Ah ik zie dat mensen favo club ook doorgeven. Indien je die ook toevoegt, mijn favoriete club is Palermo.
Zo ja, dan is mijn favoriete club de Spursquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo ja, dan is mijn favoriete club Notts County...
Dat laat ik aan FM over, sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Krijgen we ook avatars?ik wil geen snor
Agility moest 13 zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
NiceLaatste: je hebt maar 29 punten in fysiek. Waar wil je een puntje bij?
Gaaf!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Djurres het volgende:
[..]
Agility moest 13 zijn..
Typo
Btw, is het een idee om ook een compleet fok team te maken?
Ben wel geintreseert om dat hiero te runnen.
Leuk idee, ik wil dat evt ook wel doen, as vrijdag kan ik daarmee beginnen dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Djurres het volgende:
[..]
Agility moest 13 zijn..
Typo
Ja, al is het niet compleet random, omdat het van je CA en PA afhankelijk is. En dat is bovengemiddeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
Alle andere stats worden random aangemaakt toch?
Ok. Mijn favo club is SC Heerenveen btwquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja, al is het niet compleet random, omdat het van je CA en PA afhankelijk is. En dat is bovengemiddeld
Je hebt ook nog 10 punten te verdelen in je Goalkeeping attributesquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Djurres het volgende:
[..]
Agility moest 13 zijn..
Typo
Nee, niet bijzonder hoog, maar de keuzes zijn aan jullie. Als je er zeker van wilt zijn dat FM niet een lager getal dan 10 genereert voor een bepaalde eigenschap, zet je er wat neer. Anderzijds kan een hoog getal in minder eigenschappen ook positief zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En 10 is niet erg een hoge stat toch? Meer aan de lage kant?
Kunnen die stats later wel hoger wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt ook nog 10 punten te verdelen in je Goalkeeping attributes
[..]
Nee, niet bijzonder hoog, maar de keuzes zijn aan jullie. Als je er zeker van wilt zijn dat FM niet een lager getal dan 10 genereert voor een bepaalde eigenschap, zet je er wat neer. Anderzijds kan een hoog getal in minder eigenschappen ook positief zijn.
Nee die ontwikkel jequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kunnen die stats later wel hoger worden
Of blijft het altijd op 10 staan?
Bij jou gaan je skills achteruit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij jou gaan je skills achteruit.
Voor zover ik weet ontwikkelen de meeste stats zich, maar staat een enkele vast. Flair bijvoorbeeld is volgens mij een stat die vast staat, daar word je mee "geboren" en dat blijft zo. Dit was in voorgaande versies iig zo. Heb 13 nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gooi dan maar 10 punten op one on onequote:Op woensdag 23 januari 2013 14:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt ook nog 10 punten te verdelen in je Goalkeeping attributes
[..]
Ik ben keeperquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:50 schreef CarlosJacques het volgende:
Is er ook iemand die een pure verdediger of keeper heeft samengesteld?
[..]
Voor zover ik weet ontwikkelen de meeste stats zich, maar staat een enkele vast. Flair bijvoorbeeld is volgens mij een stat die vast staat, daar word je mee "geboren" en dat blijft zo. Dit was in voorgaande versies iig zo. Heb 13 nog niet gespeeld.
Ja, er zijn 3 pure verdedigers, met allemaal de secundaire positie verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:50 schreef CarlosJacques het volgende:
Is er ook iemand die een pure verdediger of keeper heeft samengesteld?
Ok, doorgevoerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:52 schreef Djurres het volgende:
Gooi dan maar 10 punten op one on one
Foto's van de spelers? ;-)quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Sejt het volgende:
Ik heb even snel de database onze spelers aan laten maken, als test. Vanavond doe ik de uiteindelijke database, dus alles is dan weer anders.
Maar van wat ik zag, zitten er een paar hele mooie talenten tussen!
[..]
Ja, er zijn 3 pure verdedigers, met allemaal de secundaire positie verdedigende middenvelder.
Vooral bij Sparta, mag ik hopen? ;-)quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Sejt het volgende:
Ik heb even snel de database onze spelers aan laten maken, als test. Vanavond doe ik de uiteindelijke database, dus alles is dan weer anders.
[..]
Ja, er zijn 3 pure verdedigers, met allemaal de secundaire positie verdedigende middenvelder.
Respectquote:
Tipje van de sluier?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:53 schreef Sejt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |