ja man mijn oom heeft de apk gefraudeerd anders kwam die sowieso de apk niet door maar binnenkort moet ik toch wat geld hebben om de ergste gebreken te herstellen.quote:
Oh.... Hoe hard ik dit ook vind, wauw...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Gulmez het volgende:
Na een paar minuten werd de ruzie steeds groter, op dat moment reed ik op een 60 weg door een gebied met veel bomen, dus ik geef gas naar 90 en ik zeg tegen haar, zie je die boom voor ons, ik ga tegen aanrijden, dit zijn onze laatste secondes op aarde,
Ik meende dit helemaal niet maar deed dit om haar te laten schikken.
Op dat moment scheeuwde ze kk lijer, en trok ze aan de handrem, mijn auto reageert daar natuurlijk niet op omdat er een veiligheidsvergendeling op zit, zodat als je boven een bepaalde snelheid rijd niet aan de handrem kan trekken.
Dus ik zeg pech, en rij met een schijnbeweging net voor die boom weer terug op mijn weghelft.
daar heb ik nog een tijdje gewerkt aan station van zwolle toen ik 16 was daarna 3 jaar gewerkt bij mcdonalds zwolle noord, nu ben ik al een tijdje werkloos maar komt goed no stressquote:Op zondag 20 januari 2013 16:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hopen dat ze weg blijft. je leeft toch op haar zak? Misschien heeft de burgerking nog een vacature.
Of eerderquote:Op zondag 20 januari 2013 17:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Als je gaat werken gebruik je je auto waarschijnlijk vaker en was het niet gebeurd...
Een deur doe je niet los. Die maak je open.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef krebbers het volgende:
Zij kon de deur niet even van de binnenkant los doen?
TS zorgt als huisman voor de opvoeding terwijl zijn chimeid het brood op de plank brengt, niets mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:38 schreef luckass het volgende:
[..]
TS zal er vast goed voor kunnen zorgen met z'n uitkering.
Dit kan niet goed gaanquote:Op zondag 20 januari 2013 17:55 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
TS zorgt als huisman voor de opvoeding terwijl zijn chimeid het brood op de plank brengt, niets mis mee.
Austin Mini?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het slot op zijn auto:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het slot op zijn auto:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:04 schreef BlueNumber het volgende:
Mijn inschatting van ts is weer met een paar iq-punten omlaag gegaan. Gefeliciteerd Gulmez, je bent officieel zwakzinnig.
Dat rechtvaardigd dan wel zijn wajong, dadelijk als zijn vriendin bij hem weg is krijgt hij tenminste dan ook weer zijn huurtoeslag terug.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:04 schreef BlueNumber het volgende:
Mijn inschatting van ts is weer met een paar iq-punten omlaag gegaan. Gefeliciteerd Gulmez, je bent officieel zwakzinnig.
Een vriendin die over je zeikt is wel lekker warm met dit weerquote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Gulmez het volgende:
Dus ik zeg jij beschuldigd mij toch domme wijf hou dan gewoon je mond en ga niet gelijk zeiken over mij dat ik dingen sloop.
http://imageshack.us/photo/my-images/198/bempie.jpg/ (copy/paste deze link)quote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef BlueMage het volgende:
TS heeft z'n Audi misschien al tegen 'n boom geparkeerd vanwege alle stress van alsmaar nieuwe topics verzinnen.
"los" is een wijdverbreid en geaccepteerd woord in het noorden des lands. Is de winkel al los, betekent bijvoorbeeld is de winkel al open. Zelfde met "waar kom je weg" als je vraagt waar iemand vandaan komt. Westerlingenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Een deur doe je niet los. Die maak je open.
hahaha moet je is zegge in de dancin roffa ofzo waar kom je wegquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
"los" is een wijdverbreid en geaccepteerd woord in het noorden des lands. Is de winkel al los, betekent bijvoorbeeld is de winkel al open. Zelfde met "waar kom je weg" als je vraagt waar iemand vandaan komt. Westerlingen
Dat soort contreien probeer ik te vermijden waar mogelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef amenth het volgende:
[..]
hahaha moet je is zegge in de dancin roffa ofzo waar kom je weg
waar ga jij uit dan ? Zwollywood ckrquote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dat soort contreien probeer ik te vermijden waar mogelijk.
Groningen stad togquote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef amenth het volgende:
[..]
waar ga jij uit dan ? Zwollywood ckr
Lmao.quote:Op dat moment scheeuwde ze kk lijer, en trok ze aan de handrem, mijn auto reageert daar natuurlijk niet op omdat er een veiligheidsvergendeling op zit, zodat als je boven een bepaalde snelheid rijd niet aan de handrem kan trekken.![]()
Azra voor een meisje Destiny voor een jongenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:17 schreef Softfeel het volgende:
Hebben jullie al een naam voor het nagedrocht?
Destiny is een wijfennaamquote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Azra voor een meisje Destiny voor een jongen
Sla haar in elkaar zoals een echte Turk zich betaamt.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahahahaaha die naam is van me vriendin uitgekozen
goed doordachte berekening mattie, zeker nu met die sneeuw is echt irritant rijden en van die pittige kapsels voor je op een gestrooide weg die 30 gaan rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef amenth het volgende:
[..]
http://imageshack.us/photo/my-images/198/bempie.jpg/ (copy/paste deze link)
bomen zijn levensgevaarlijk ik rij snelweg altijd 250+ maar landwegen altijd toegestane snelheid als je tegen boom rij ben je dood in 94% van gevallen als je 53 + rijd
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
Noem je kinderen Verzonnen en Topics en je hont noem je Haan
waar heb je precies om gelachen dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dit is zeker wel de moeite waard om te lezen, zelden zo hard gelachen![]()
Hoeveel accounts kan een user aanmaken vraag je je af.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar heb je precies om gelachen dan?
ik?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoeveel accounts kan een user aanmaken vraag je je af.
Iemand achter een pc die 8 accounts heeft en dus telkens doet alsof die 7 vrienden heeft op een forum?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Ongelooflijk... Miljoenen jaren evolutie, en is dít dan het resultaat?
wat praat je sukkel waarom beschuldig je zonder reden iemand,quote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iemand achter een pc die 8 accounts heeft en dus telkens doet alsof die 7 vrienden heeft op een forum?
wat praat je sukkel waarom beschuldig je zonder reden iemand,quote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iemand achter een pc die 8 accounts heeft en dus telkens doet alsof die 7 vrienden heeft op een forum?
Ik doelde eigenlijk op het mooie verhaal in de OP, maar inderdaad, ook dat..quote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ga vragen aan een mod dan voor klooncheck ik heb alleen dit acound vraag maar achterlijke debiel sukkel mislukte rus en ik heb temminste 4 fotos vanmezelf hier gepost + vriendin dus wat ga je beschuldigen heb jij 1 foto geplaats hiuer? nee toch dus ga niet focken met iemand die je niet kent okequote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga vragen aan een mod dan voor klooncheck ik heb alleen dit acound vraag maar achterlijke debiel sukkel mislukte rus en ik heb temminste 4 fotos vanmezelf hier gepost + vriendin dus wat ga je beschuldigen heb jij 1 foto geplaats hiuer? nee toch dus ga niet focken met iemand die je niet kent oke
Dat niet, maar aangezien TS over een 'acound' beschikt mag hij anderen best uitmaken voor 'achterlijke debiel sukkel mislukte rus'.quote:
Het stukje waar hij dreigde tegen een boom aan te rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar heb je precies om gelachen dan?
Dit is mijn enige account vriendquote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoeveel accounts kan een user aanmaken vraag je je af.
Dat geneuzel is klaar, ze kunnen het van elkaar hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat niet, maar aangezien TS over een 'acound' beschikt mag hij anderen best uitmaken voor 'achterlijke debiel sukkel mislukte rus'.
Heeft ze je al wel gebeld?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ze is gisteravond ook nog niet langs geweest
Bellenquote:
Heel leuk, maar ik kom niet uit het westen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
"los" is een wijdverbreid en geaccepteerd woord in het noorden des lands. Is de winkel al los, betekent bijvoorbeeld is de winkel al open. Zelfde met "waar kom je weg" als je vraagt waar iemand vandaan komt. Westerlingen
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:34 schreef Nikonlover het volgende:
Was maar tegen die boom gereden.....
had iemand maar wat benzine over je tentje gedaan toen je als een nerdje bij een kasteel ging liggenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:34 schreef Nikonlover het volgende:
Was maar tegen die boom gereden.....
Ik heb tenminste nog een levenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
had iemand maar wat benzine over je tentje gedaan toen je als een nerdje bij een kasteel ging liggen
een leven?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog een leven
Kan jij moeilijk zeggen met al die kuttopics van je...
gestemdquote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Poll: Voor wie ben je
• TEAM FATIH
• TEAM HATERS
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik ookquote:
Me2!!quote:
Dat zou ik idd niet vol kunnen houdenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]
een leven?jij zou geen seconde in mijn wijk kunnen volhouden autist hahaha en ik maak 1 keer per 2 dagen ofzo topic aan als ik niks te doen heb en jij met je tent en je autistenkop op straat ben je niks ja alleen bang misschien dus ga lekker met je nep zwaarden spelen kleuter
Pics van je vriendin.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga vragen aan een mod dan voor klooncheck ik heb alleen dit acound vraag maar achterlijke debiel sukkel mislukte rus en ik heb temminste 4 fotos vanmezelf hier gepost + vriendin dus wat ga je beschuldigen heb jij 1 foto geplaats hiuer? nee toch dus ga niet focken met iemand die je niet kent oke
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]hoe oud ben je als ik vragen mag je komt redelijk kinder achtig overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kan ik het ookquote:Op maandag 21 januari 2013 17:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
haha het staat op dit moment 3 voor mij 1 voor team losers ahhaa
Gaat je geen reet aanquote:Op maandag 21 januari 2013 17:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hoe oud ben je als ik vragen mag je komt redelijk kinder achtig over
Ik heb maar een acound sulletje als ik ander acouynd aanmaak is die gelijk geband vraag maar aan IP check domme autiste sukkel als je niet geloofquote:Op maandag 21 januari 2013 17:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zo kan ik het ookMet elke kloon stemmen
Bewijs zelf maar dat je geen kloons hebtquote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb maar een acound sulletje als ik ander acouynd aanmaak is die gelijk geband vraag maar aan IP check domme autiste sukkel als je niet geloof
Jij misschienquote:
vertel hoe kan je dat bewijzen en ik ben ook gek ook dat ik met een autist praat jullie zijn te minquote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Bewijs zelf maar dat je geen kloons hebt
Dat mag je zelf uitzoekenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef Gulmez het volgende:
[..]
vertel hoe kan je dat bewijzen en ik ben ook gek ook dat ik met een autist praat jullie zijn te min
jij bent echt een kk dom ventje je kan maar 1 keer stemmen trouwens omdat je stem aan je IP adres verbonden zit dus ook al had ik kloons dan kon het nog steeds niet ga met je nep zwaaren spelen sukkel je bent mn tijd niet waardquote:Op maandag 21 januari 2013 17:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat mag je zelf uitzoeken![]()
Enn!!! Ik ben geen autistGoed he!
Je hebt toch proxy'squote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij bent echt een kk dom ventje je kan maar 1 keer stemmen trouwens omdat je stem aan je IP adres verbonden zit dus ook al had ik kloons dan kon het nog steeds niet ga met je nep zwaaren spelen sukkel je bent mn tijd niet waard![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je hebt toch proxy'sWie is hier nou dom?
![]()
En ik heb geen nep zwaarden!!! Ik heb een longbow sukkel!!! Als ik je tijd niet waard ben, waarom reageer je dan?
turkieturkie is nie dom, turkieturkie luiertje om
proxy? hahah ik ben geen nerdje zoals jou die alles van computers weetquote:Op maandag 21 januari 2013 17:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je hebt toch proxy'sWie is hier nou dom?
![]()
En ik heb geen nep zwaarden!!! Ik heb een longbow sukkel!!! Als ik je tijd niet waard ben, waarom reageer je dan?
turkieturkie is nie dom, turkieturkie luiertje om
TR!!! dit is bedreiging!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:27 schreef Gulmez het volgende:
[..]
proxy? hahah ik ben geen nerdje zoals jou die alles van computers weet
en kom maar met je nep zwaard ik heb geen kettingen of wat nodig ik kan je met 1 vinger op de grond krijgen, ik heb jaren lang op kickbox gezeten je bent niks je bent alleen zielig, omdat je hier groot komt doen maar je in real zo in elkaar te slaan bent en hier wel grote bek omdat je achter je pc veilig denkt te zitten haha
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Als je kan knokken kan je ook werken lamme tyfusturk
post je bempie eensquote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef amenth het volgende:
zie ze haten op fatih dan jullie weten niks
quote:
Poll: Gaza of Gullyquote:
dikke waggie, vond je zwart niet mooier?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:44 schreef amenth het volgende:
[..]
[..]
Poll: Gaza of Gully
• Gaza
• Gully
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nee verkeerde:
ONZ / Mijn nieuwe BMW
ff tijdelijk is die over 2 maanden bmw m5 leasen![]()
k neem matzwarte m5quote:Op maandag 21 januari 2013 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
dikke waggie, vond je zwart niet mooier?
dezequote:
ziek manquote:Op maandag 21 januari 2013 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
deze [ afbeelding ]
maar dan matte
die ga jij nemen togquote:
quote:
Misschien een idee om een zwangerschapstest te doen.quote:Uiteindelijk wou ze toen gelijk terug en ze zit nu bij haar ouders en zegt dat ze bij me weg wilt gaan, maar ik hoop dat het goed komt aangezien ze ook een paar weken denkt zwanger van me te zijn.
nee joh want dan mag je niet meer roken als je zwanger blijktquote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien een idee om een zwangerschapstest te doen.
TR geplaatst, doodsbedreigingquote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef Scootermuisje het volgende:
Heb gelachen om het verhaal, maar als dit echt is gebeurd en ik was je vriendin, had ik je lek gestoken. Al helemaal als ik een kind van je zou dragen. En daarna naar abortus kliniek.
Maar dat ben ik niet dus lach ik nog eens![]()
Die schijnbeweging ook nog, ik zie het voor me![]()
![]()
Wtf is een TR? Doodsbedreiging? Hij vermoord bijna zn zwangere vriendin, en ik mag geen tekstje typen op het internet? Hahahaha, parallel universequote:Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TR geplaatst, doodsbedreiging
Topicreport, heb het doorgestuurd aan de politie, die gaan onderzoek doenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Wtf is een TR? Doodsbedreiging? Hij vermoord bijna zn zwangere vriendin, en ik mag geen tekstje typen op het internet? Hahahaha, parallel universe
Haha okee geoien garpjenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Topicreport, heb het doorgestuurd aan de politie, die gaan onderzoek doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |