post je bempie eensquote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef amenth het volgende:
zie ze haten op fatih dan jullie weten niks
quote:
Poll: Gaza of Gullyquote:
dikke waggie, vond je zwart niet mooier?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:44 schreef amenth het volgende:
[..]
[..]
Poll: Gaza of Gully
• Gaza
• Gully
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nee verkeerde:
ONZ / Mijn nieuwe BMW
ff tijdelijk is die over 2 maanden bmw m5 leasen![]()
k neem matzwarte m5quote:Op maandag 21 januari 2013 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
dikke waggie, vond je zwart niet mooier?
dezequote:
ziek manquote:Op maandag 21 januari 2013 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
deze [ afbeelding ]
maar dan matte
die ga jij nemen togquote:
quote:
Misschien een idee om een zwangerschapstest te doen.quote:Uiteindelijk wou ze toen gelijk terug en ze zit nu bij haar ouders en zegt dat ze bij me weg wilt gaan, maar ik hoop dat het goed komt aangezien ze ook een paar weken denkt zwanger van me te zijn.
nee joh want dan mag je niet meer roken als je zwanger blijktquote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien een idee om een zwangerschapstest te doen.
TR geplaatst, doodsbedreigingquote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef Scootermuisje het volgende:
Heb gelachen om het verhaal, maar als dit echt is gebeurd en ik was je vriendin, had ik je lek gestoken. Al helemaal als ik een kind van je zou dragen. En daarna naar abortus kliniek.
Maar dat ben ik niet dus lach ik nog eens![]()
Die schijnbeweging ook nog, ik zie het voor me![]()
![]()
Wtf is een TR? Doodsbedreiging? Hij vermoord bijna zn zwangere vriendin, en ik mag geen tekstje typen op het internet? Hahahaha, parallel universequote:Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TR geplaatst, doodsbedreiging
Topicreport, heb het doorgestuurd aan de politie, die gaan onderzoek doenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Wtf is een TR? Doodsbedreiging? Hij vermoord bijna zn zwangere vriendin, en ik mag geen tekstje typen op het internet? Hahahaha, parallel universe
Haha okee geoien garpjenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Topicreport, heb het doorgestuurd aan de politie, die gaan onderzoek doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |