wat praat je sukkel waarom beschuldig je zonder reden iemand,quote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iemand achter een pc die 8 accounts heeft en dus telkens doet alsof die 7 vrienden heeft op een forum?
wat praat je sukkel waarom beschuldig je zonder reden iemand,quote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iemand achter een pc die 8 accounts heeft en dus telkens doet alsof die 7 vrienden heeft op een forum?
Ik doelde eigenlijk op het mooie verhaal in de OP, maar inderdaad, ook dat..quote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ga vragen aan een mod dan voor klooncheck ik heb alleen dit acound vraag maar achterlijke debiel sukkel mislukte rus en ik heb temminste 4 fotos vanmezelf hier gepost + vriendin dus wat ga je beschuldigen heb jij 1 foto geplaats hiuer? nee toch dus ga niet focken met iemand die je niet kent okequote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga vragen aan een mod dan voor klooncheck ik heb alleen dit acound vraag maar achterlijke debiel sukkel mislukte rus en ik heb temminste 4 fotos vanmezelf hier gepost + vriendin dus wat ga je beschuldigen heb jij 1 foto geplaats hiuer? nee toch dus ga niet focken met iemand die je niet kent oke
Dat niet, maar aangezien TS over een 'acound' beschikt mag hij anderen best uitmaken voor 'achterlijke debiel sukkel mislukte rus'.quote:
Het stukje waar hij dreigde tegen een boom aan te rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar heb je precies om gelachen dan?
Dit is mijn enige account vriendquote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoeveel accounts kan een user aanmaken vraag je je af.
Dat geneuzel is klaar, ze kunnen het van elkaar hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat niet, maar aangezien TS over een 'acound' beschikt mag hij anderen best uitmaken voor 'achterlijke debiel sukkel mislukte rus'.
Heeft ze je al wel gebeld?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ze is gisteravond ook nog niet langs geweest
Bellenquote:
Heel leuk, maar ik kom niet uit het westen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
"los" is een wijdverbreid en geaccepteerd woord in het noorden des lands. Is de winkel al los, betekent bijvoorbeeld is de winkel al open. Zelfde met "waar kom je weg" als je vraagt waar iemand vandaan komt. Westerlingen
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:34 schreef Nikonlover het volgende:
Was maar tegen die boom gereden.....
had iemand maar wat benzine over je tentje gedaan toen je als een nerdje bij een kasteel ging liggenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:34 schreef Nikonlover het volgende:
Was maar tegen die boom gereden.....
Ik heb tenminste nog een levenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
had iemand maar wat benzine over je tentje gedaan toen je als een nerdje bij een kasteel ging liggen
een leven?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog een leven
Kan jij moeilijk zeggen met al die kuttopics van je...
gestemdquote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Poll: Voor wie ben je
• TEAM FATIH
• TEAM HATERS
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |