Lmao.quote:Op dat moment scheeuwde ze kk lijer, en trok ze aan de handrem, mijn auto reageert daar natuurlijk niet op omdat er een veiligheidsvergendeling op zit, zodat als je boven een bepaalde snelheid rijd niet aan de handrem kan trekken.![]()
Azra voor een meisje Destiny voor een jongenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:17 schreef Softfeel het volgende:
Hebben jullie al een naam voor het nagedrocht?
Destiny is een wijfennaamquote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Azra voor een meisje Destiny voor een jongen
Sla haar in elkaar zoals een echte Turk zich betaamt.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahahahaaha die naam is van me vriendin uitgekozen
goed doordachte berekening mattie, zeker nu met die sneeuw is echt irritant rijden en van die pittige kapsels voor je op een gestrooide weg die 30 gaan rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef amenth het volgende:
[..]
http://imageshack.us/photo/my-images/198/bempie.jpg/ (copy/paste deze link)
bomen zijn levensgevaarlijk ik rij snelweg altijd 250+ maar landwegen altijd toegestane snelheid als je tegen boom rij ben je dood in 94% van gevallen als je 53 + rijd
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Jachtgeweer het volgende:
Noem je kinderen Verzonnen en Topics en je hont noem je Haan
waar heb je precies om gelachen dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dit is zeker wel de moeite waard om te lezen, zelden zo hard gelachen![]()
Hoeveel accounts kan een user aanmaken vraag je je af.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar heb je precies om gelachen dan?
ik?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoeveel accounts kan een user aanmaken vraag je je af.
Iemand achter een pc die 8 accounts heeft en dus telkens doet alsof die 7 vrienden heeft op een forum?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Ongelooflijk... Miljoenen jaren evolutie, en is dít dan het resultaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |