quote:Op maandag 21 januari 2013 07:04 schreef BlueNumber het volgende:
Mijn inschatting van ts is weer met een paar iq-punten omlaag gegaan. Gefeliciteerd Gulmez, je bent officieel zwakzinnig.
Dat rechtvaardigd dan wel zijn wajong, dadelijk als zijn vriendin bij hem weg is krijgt hij tenminste dan ook weer zijn huurtoeslag terug.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:04 schreef BlueNumber het volgende:
Mijn inschatting van ts is weer met een paar iq-punten omlaag gegaan. Gefeliciteerd Gulmez, je bent officieel zwakzinnig.
Een vriendin die over je zeikt is wel lekker warm met dit weerquote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Gulmez het volgende:
Dus ik zeg jij beschuldigd mij toch domme wijf hou dan gewoon je mond en ga niet gelijk zeiken over mij dat ik dingen sloop.
http://imageshack.us/photo/my-images/198/bempie.jpg/ (copy/paste deze link)quote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef BlueMage het volgende:
TS heeft z'n Audi misschien al tegen 'n boom geparkeerd vanwege alle stress van alsmaar nieuwe topics verzinnen.
"los" is een wijdverbreid en geaccepteerd woord in het noorden des lands. Is de winkel al los, betekent bijvoorbeeld is de winkel al open. Zelfde met "waar kom je weg" als je vraagt waar iemand vandaan komt. Westerlingenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Een deur doe je niet los. Die maak je open.
hahaha moet je is zegge in de dancin roffa ofzo waar kom je wegquote:Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
"los" is een wijdverbreid en geaccepteerd woord in het noorden des lands. Is de winkel al los, betekent bijvoorbeeld is de winkel al open. Zelfde met "waar kom je weg" als je vraagt waar iemand vandaan komt. Westerlingen
Dat soort contreien probeer ik te vermijden waar mogelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef amenth het volgende:
[..]
hahaha moet je is zegge in de dancin roffa ofzo waar kom je weg
waar ga jij uit dan ? Zwollywood ckrquote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Dat soort contreien probeer ik te vermijden waar mogelijk.
Groningen stad togquote:Op maandag 21 januari 2013 15:10 schreef amenth het volgende:
[..]
waar ga jij uit dan ? Zwollywood ckr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |